יום שני, 8 באוקטובר 2012

אסוסייל

קודם כל, לטובת אלו שלא מכירות: אסוס, קוראות. קוראות, אסוס. אתר קניות בריטי עצום במבחר שהוא מציע, עם משלוחים חינם ועם שירות לקוחות מהמשובחים ביקום.
אני מהמתחבטות בעניין קניות ברשת. מחד - מדובר באופציה נוחה ומגוונת, בעיקר לנשים עובדות שיש להן שני ילדים ואמורות בזמנן החופשי לכתוב תזה ולא לשוטט בקניונים (אני לא מצביעה על אף אחת ספציפית). וזו חגיגה רצינית לאוהבות מותגים חלולות ורקובות מבפנים, כמוני. מאידך, כמעט תמיד מדובר בהימור: אי אפשר למדוד את הפריט, למשש אותו, להתידד איתו. זה קריטי לנשים כמוני, שאוהבות למדוד כמה מידות "מסביב" ולראות מה הכי מחמיא, ושגם אוהבות, ובכן, לעשות שופינג על תקן תחביב. עם זאת, החסכון האדיר בזמן והאפשרות להזמין פריט אחד בכמה מידות ואז להחזיר תמורת הסכום המלא - מפתה מאוד.
לעתים קרובות אני נכשלת בקניות האינטרנטיות שלי ונשבעת שלא אעשה זאת שוב. אבל אז אני רואה פריט ממש ממש ממש שווה ועושה זאת שוב. ואחת לכמה זמן אני גם מצליחה בנוק אאוט ומחליטה להפסיק להחליט להפסיק.

היום התחיל באסוס סייל רציני ועצבני. למען בתולות הקניות אוליין, למען הקונות המנוסות שאין להן זמן ולמען הנאתי הפרטית, קיבצתי את מה שלדעתי הן הקניות השוות ביותר שאפשר לעשות כרגע. מהר מהר, לפני שייגמר. התמקדתי באקססוריז, נעליים ותיקים - שהרבה יותר קל לקלוע בהם.

1. קולר פנינים. 12 פאונד.
כי הוא מקסים, כי זה טרנד לוהט, וכי המחיר באמת מאוד אטרקטיבי (ברשתות בארץ זה עולה בסביבות 200 ש"ח, ואני לא מדברת על פקטורי 54...) שלי כבר בדרך.


2. צעיף ראש. 18 פאונד.
כי מי לא רוצה להיראות כאילו היא מחקה בנונשלנטיות את ג'קי קנדי? חוץ מזה, זו אופציה הרבה יותר נחמדה מכובע צמר מסורתי כדי להגן על האוזניים מהקור.


3. תיק ביצפר בשחור לבן. 65 פאונד.
כי הוא מקסים, שיקי ושימושי להחריד. והוא אשכרה בחצי מחיר.

4. תיק ריבה. 35 פאונד.
ורוד. Nuff said.

5. נעלי בלרינה של ג'וסי קוטור. 121 פאונד.
כן, זה הון עתק. אבל הנעליים עוצרות נשימה, האיכות מצוינת, ובארץ זה עולה יותר. לא נותר לי אלא לברך על כך שלא נשארה המידה שלי.

.6. סנדלים ורודים של דונה קארן. 16 פאונד.
כל העונה עשיתי להם עיניים, אבל לא הצלחתי לשדל את אצבעותיי לפתוח את הארנק. ועכשיו כשהם במחיר שערורייתי לחלוטין - אין במידתי. אין לי אלא להתנחם בכך שמישהי אחרת אולי תזכה.

7.  כפכפי עלים של אואסיס. 15 פאונד.
אף פעם לא מוקדם מדי להצטייד לקיץ הבא.


8. ז'קט ג'ינס של ג'י סטאר. 89.50 פאונד.
הוא מושלם לחורף הישראלי, הוא ישדרג כל בגד ויש לו פפיון. יותר מזה?!?



בברכת קניות מהנות וחשבון בנק מלא וגדוש!

2 תגובות:

  1. אסור. אסור. אסור לי להכנס לאסוס.
    :-/

    אסור.


    אההההה..... :-(

    השבמחק
    תשובות
    1. אני חקרתי השבוע את נקסט. שאלוהים יהיה עמי.

      מחק