יום שלישי, 23 באוקטובר 2012

עיניים בגב

לילך, שכותבת את הבלוג המוצלח "קצוות פרומים", ביקשה שאחפש לה תיקי גב בתקציב של עד 500 ש"ח. וכיוון שבדיוק נפתחה שנת הלימודים האקדמית זה נראה לי כמו רעיון מצוין, מה גם שבתור אחת שסוחבת איתה את כל הבית וגם חלק מהאוטו בתיק - תמיד חיבבתי מאוד תיקי גב והצרתי על הדרתם מארון ה"מבוגרים".
בשנים האחרונות תיקי הגב זכו לעדנה מחודשת גם בקרב אנשים שעברו את גיל 18, ולכן אפשר למצוא תיקים בעיצובים בוגרים, מהוקצעים ונאים. ולפעמים אפילו כאלה שלא צריך בשבילם משכנתא שניה, שזה תמיד יתרון מוחץ.

1. Twentyfourseven הוציאו גרסה בשלושה צבעים - חום, שחור מודפס וורוד מודפס - לתיק הגב הזה. בעיניי השחור והוורוד לא מוצלחים, כי ההדפס מזכיר לי קצת יותר מדי בדים אינדיאניים, אבל אם מי מכן חלמה אי פעם לגור בטיקי - יתכן שזה התיק בשבילכן (הוא גם מתכתב יפה עם אופנת מגפי הזמש עם הפרנזים שחזקה השנה, שגם ממנה אני סולדת). 199.99 ש"ח. ואני רוצה את העודף.


2. תיק אורגימי של Estella, ניתן לרכישה במרמלדה מרקט. הוא מאוד עדין ביחס לתיק גב ונראה מאוד בוגר ומקצועי. מגיע בהמון צבעים ודוגמאות ו... מהמם. זה ההדפס החביב עלי, אבל זה לא מחייב. 297 ש"ח.

3. הלכתי להסתכל בחנות של עדושקה, והתיק הזה הסתכל עליי בחזרה.
    ברצינות.
הוא מתוק מתוק, מתאים למי שלא לוקח את הבגדים שלו יותר מדי ברצינות, ומחירו הנוח (140 ש"ח) מאפשר לקנות אותו כתיק שני, ולהצטייד גם בתיק רציני יותר לעתות הצורך.


4. אצל רוקסנה מצאתי את תיק החציל הזה, שהצבע שלו מעורר בי התרגשות חורפית בלתי נשלטת והגזרה המאופקת שלו מקסימה. 280 ש"ח והוא שלכן.



5. כיסים מציעים תיק גב מסדרת אונו, שאני מחבבת מאוד, בצבעים פסטליים מרגיעים להחריד ומרקם מבריק שאני הו-כה-אוהבת. 489 ש"ח.


6.  מי שהתלהבה מהתיק המסתכל צפויה לחבב גם את זה: תיק משופם ומעשן מקטרת (לתיקי גב יש ריאות? זה בריא להם?) ממודקלות'. אין ספק שראשים יסתובבו אחרי התיק הזה.



7. באסוס מצאתי שלושה תיקי גב מוצלחים במיוחד. שניים מהם מאיזור הבנים, אבל אותי זה לא עצר מעולם (חוץ מבשירותים ציבוריים, וגם אז לא תמיד). מימין לשמאל: תיק לחובבות הניטים (55 פאונד), תיק אפור מושלם (85 פאונד) ותיק נייבי מתוק (70 פאונד).


8. ולמה האחרונים תמיד בסוף?
כי הם הכי יפים.
תיק גב של נטע שדה. שיקי בטירוף, עשוי משילוב חומרים מקסים ומנסיוני גם איכותי. קצת חורג מהתקציב (550 באתר נאפה) אבל שווה את זה.


בפעם הבאה שמישהו אומר לכם שיש לו עיניים בגב, תגידו לו שבדיוק בשביל זה חשוב לקנות תיק גב יפה.  שיהיה לו נעים להסתכל. 


10 תגובות:

  1. אכן בחירות יפות ומוצלחות.

    השבמחק
  2. הינשוף הזה של עדושקה הסתכל עליי גם בגרסת תיק הצד שלו. טרם החלטתי מה לעשות בנושא :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. להסתכל לו בעיניים
      ולהציע לו לבוא איתך הביתה.....
      :-D

      מחק
  3. אוי, התיק עם המיקטרת הורס. הוא נראה כמו כוכב פורנו מהסבנטיז. אבל האוריגמי ממש מושלם

    השבמחק
    תשובות
    1. הייתה לי הרגשה שהוא יהיה המועדף עלייך. האמת שהוא גם המועדף עליי :-) אם הייתי צריכה עכשיו תיק גב, הוא כנראה היה הקנייה שלי.

      מחק
  4. הכל מקסים ביותר. בדיוק התחלתי ללמוד ועשית לי חשק נוראי לתיק גב. לצערי (או לשמחתי, תלוי איך מסתכלים על זה) חברה קנתה לי תיק במתנה - אבל הוא תיק צד. עוד לא ראיתי אותו, אבל זה יהיה מאוד לא מוסרי עכשיו לרכוש לעצמי תיק גב.

    השבמחק
  5. modcloth עושים משלוחים לארץ?
    יצא לך להזמין מהם?

    השבמחק
  6. הם עושים משלוחים, אם כי זה לא מאוד זול. קניתי מהם כשגרתי בארה"ב והאמת שאני לא מעריצה גדולה - הבגדים מאוד יפים אבל האיכות לרוב לא מלהיבה והמחירים לא זולים. אבל האקססוריז מתומחרים בצורה יותר סבירה, וזה סיכון יותר קטן.

    השבמחק
  7. התיק הרביעי מושלם! את חושבת שיש סיכוי למצוא תאום זהה באיביי, או שזה מותג מקומי?

    השבמחק
    תשובות
    1. לפי האתר - התיקים האלה מיוצרים בארץ, אז לא הייתי מהמרת על איביי :-)

      מחק