יום שישי, 19 באוקטובר 2012

אין אין אין חגיגה

בלי בלי בלי דרידה
(הומור דלוח של החוג לספרות. תתעלמו.)

באחת התגובות לפוסט הקודם שבו כתבתי שקל הרבה יותר להלביש בנים ולא בנות, אותגרתי: מישהי אמרה שדווקא בנים זה אתגר גדול יותר ושאלה מה אפשר להלביש לבן ששונא כפתורים למסיבת יום הולדת.
כמו פולניה טובה, אני אוהבת אתגרים. ליתר דיוק: אני שונאת להודות שאני טועה. ולכן, נחושה וחמושה בדפדפן, רצון טוב ופכפוך הוויסלה ברקע, יצאתי להוכיח את הנקודה שלי, כלומר, שאני צודקת.
להלן כמה הצעות הגשה לבגדים חגיגיים לבנים שלא דורשים התעסקות עם כפתורים, ריצ'רצ'ים, תיקתקים או חוט ומחט.

חולצות:
אפודה מעל טי שירט (טייק ילדותי על אפודה מעל חולצה מכופתרת. הרבה יותר חינני, לעניות דעתי הצנועה. גולף קידס). חולצות רוק-חבובות (פוקס), סוודר פסטלי (זארה), חולצה מפוספסת בוורוד אפור (זארה. וכן, ורוד זה כן צבע של בנים. זה צבע של כל בר דעת, שמכיר בעליונותו הגורפת של הצבע הוורוד על פני כל הצבעים האחרים. אמן.), חולצה עם כפתורים-שלא-דורשים-התעסקות (רק לפתוח כמה וללבוש. לא לסגור בחזרה. זארה).





מכנסיים:
כאן הייתה לי עבודה ממש קלה. כל מה שמקסים על בנים (ג'ינס, קורדרוי, פסים ומשבצות) מגיע גם בגרסת פול-און, יעני, עם גומי. צריך רק לחפש.
לאמיצות: מכנסיים משובצים א-לה-שנות-התשעים, רק בטעם טוב. לשלב בעדינות, ברגישות ובנחישות עם חולצה חלקה בצבע מתאים (נקסט.קום). מכנסיים מפוספסים עם גומי בצבע אחר (למה, הוי למה, לא מציירים אותם גם במידתי? זארה). ושני זוגות ג'ינס (נקסט.קום וזארה).
כולם למשיכה ולבישה.


 נעליים:
זה החלק הכייפי.
פלדיום (הבן שלי יחנוך זוג אפור באביב הקרוב. טפליא). פדיפד (את הזוג האפור כחול שלו הוא כבר טחן עד דק. מזל שהפלדיום מחכות בארון. טפליא.) נועזות באדום (העקרון האחרון שעוד לא ויתרתי עליו: קונה רק אורתופדי לילדים. אז אלה יישארו בזארה.) נעלי "שמישהו יגזור לי את כרטיס האשראי ע-כ-ש-י-ו" (נקסט.קום) וסניקרס בסגול מהמם (נקסט.קום).






הצעות הגשה קונקרטיות:

1. אני מודה - זו הצעה לאמיצים. את החולצה אפשר להחליף גם בחולצה בנייבי כדי להרגיע קצת את המראה מבלי לאבד את השיק. 

2. ורוד. זה. לבנים. 


3.  גם פסטלים. בעיקר בשילוב עם אלמנטים אוקספורדיים. 

 

4. אין כמו הפתעה צבעונית קטנה בסוף המראה.


יאללה, מסיבה. 

19 תגובות:

  1. חולצות החבובות הולכות להירכש. עם נעליים נחכה כי הוא עוד לא הולך

    השבמחק
  2. אני אורבת להן כבר כמה שבועות בפוקס הסמוך. בואי נשבע לדווח זו לזו :-D

    השבמחק
  3. מוכרים פדיפד בארץ?
    איך המחיר שלהן יחסית לארה“ב?

    השבמחק
    תשובות
    1. מוכרים בטפליא בת"א. אין לי מושג כמה הן עולות בארה"ב, כאן בסביבות 200-250 לזוג, לפני עונת ההנחות.

      מחק
    2. ידוע לך כמה הן עולות בעונת ההנחות?

      מחק
    3. לא, אבל אם תרשמי לדף הפייסבוק של טפליא (שהיא חנות הבית שלי לנעלי ילדים מאז שגיליתי אותה) תראי מתי יש מבצעים וכמה עולה כל דבר (אחת הסיבות שהם חנות הבית שלי: פרטים מלאים, תמונות ומחירים - בדף הפייסבוק).

      מחק
  4. יופי של בגדים. אבל, כאם לשונא כפתורים, אני מעידה בצער שכפתורים באשר הם, לא מתקבלים. גם אם לא צריך לפתוח.

    השבמחק
    תשובות
    1. בלי קשר לבגדים, נשמע שאולי כדאי לבדוק רגישות תחושתית, לא?

      מחק
  5. קודם כל רציתי להודות לך לפוסט האישי שקיבלתי. אף פעם לא קיבלתי כזו התייחסות מקיפה וגם לא ציפיתי. המון תודה.
    לגבי הכפתורים- רק עצם קיומם על החולצה פוסלת אותה.
    אהבתי מאוד את הרעיון של אפודה על טישירט חלקה. וזה גם שימושי מאוד.
    שמחתי לראות שבסוף הראש שלי עבד בדומה לשלך- בדיוק אתמול רכשתי לו חולצה מהממת עם הדפס ענק וצבעוני של ספידי מקווין (דבר שהקנה לי המון נקודות), נשאר לצרף ג'ינס ונעלי ספורט חדשות ויפות (שכבר יש לנו)
    קיבלתי את עצתך ואחפש לי ג'ינס נלבש ללא כפתורים למשיכה- יש בזארה לגיל 5? הבעיה שלנו שהוא כ"כ רזה שגם ככה חייבים גומי חזק או שרוך קשירה. (אגב, גם הכפתורים שעל גומי פנימי פסולים לשימוש)

    שוב תודה על ההתייחסות. חייבת לציין שרק התחלתי לקרוא את הבלוג- אבל מצפה לפעם הבאה

    השבמחק
    תשובות
    1. בשמחה, בשמחה!
      אפודה על טי שירט זה מקסים, בעיקר אם האפודה קצת יותר שמחה מזו שמצאתי (יש בד"כ אפודות מהממות בפוקס).
      הג'ינס - בפירוש כן, יש כאלה לגיל 5. אלה בתמונה מזארה בנים (שנתיים עד שמונה, נדמה לי) ואת אלה מנקסט גם יש עד גיל 6 או 7. אני הייתי דואגת להזמין 2-3 זוגות כאלה לעתיד, ופותרת לעצמי את הבעיה מראש.
      גם בן החמש שלי רזה וגבוה מאוד - ברמה כזו שאני לא מוצאת עבורו מכנסי טרנינג. הפתרון שלי הוא מכנסיים עם כפתורים וריצ'רצ' - וגומי פנימי משני הצדדים, מהזוג שמושכים ומהדקים עד שזה מתאים. התוצאה היא שהמכנסיים הופכים בעצם למכנסיים עם גומי מבחינתו, הוא בכלל לא צריך לפתוח את הכפתור והריצ'רצ'. אבל זה ילד שאין לו התנגדות עקרונית לכפתורים.

      מחק
  6. ואני אומרת, שכל עוד אנחנו מלבישים אותם זה קל, כשהם מגיעים לגיל שהם מתלבשים
    לפי הטעם שלהם, והוא לא תמיד משובח, וצריך להתאפק ולפרגן, אז זה לא פשוט.
    DROLI

    השבמחק
  7. הבעיה היא שאצל חלקם הגיל הזה מגיע מה זה מוקדם... בת השנתיים שלי כבר שם :-D לפעמים הגננות מרימות גבה ואני נאלצת להבהיר שהחולצה הורודה המקושקשת עם המכנסיים הצהובים והכיסים והנעליים האדומות עם הפפיונים - ביחד - לא היו יוזמה שלי...

    השבמחק
  8. הנושא מאד קרוב לליבי בתור אמא ל2 בנות , בת 5 ובת 3 שמאד חשוב לה מה הן לובשות.
    אז ככה: כלל מספר 1- אין כיתובים על הבגדים, ובעיקר לא לוגו של חברה, כן , גם אם פוקס מוכרת סווצ'רט עם השם שלה ב30 ש"ח אני לא אקנה, כי מי שרוצה שהילדות היפות שלי יפרסמו אותו- שישלם.
    2) לא מלבישה אותן כמו נשים ומשתדלת מינימום שחור למרות שאני חולה על הצבע הזה.. יהיו להן עוד הרבה שנים להתלבש כמו נשים ולטחון את השחור.
    3)לא מוציאה הרבה כסף ולא אומרת לא לבגדים יד 2 (שמועברים בתוך המשפחה) יותר חשוב לי עוד חוג. או איך שאני אומרת לבעלי "הן כאלה יפות שלא צריך להלביש אותן יפה מדי"
    מה שכן הן הכי אוהבות שמלות פורחות- או כמו שאת כינית "מסתובבות" וכבר כמה פעמים שהגענו למסיבה בגן או מסיבת יומולדת והן היו לבושות מהמם אבל התלהבו וקינאו בשמלה של חברה ותמיד זו היתה שמלה מזעזעת אבל פורחת :)
    אני ממליצה להכנס לחנויות של המגזר החרדי, בבני ברק או בירושלים בייחוד עכשיו שחורף ולקנות שמלות, חצאיות וחולצות, יש דברים מדהימים וקלאסיים בטעם טוב
    ואם נכנסים לחנויות הנכונות זה גם זול יותר מהחנויות בקניון (מוכנה לתת המלצות אם זה מעניין מישהי)
    אגב יש לי תינוק בן 8 חודשים ובאמת יותר קל להלביש בנים.
    אחלה בלוג!!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה! ותודה על הטיפים :-)
      אני מאוד בררנית בענייני סוגי הבד שהילדים לובשים - חליפות פוליאסטר לא נכנסות אליי הביתה. כלל האצבע הוא שכל מה שלא היה נעים לי ללבוש - כנראה שלא נעים גם לילדים. כך שביקור בהאנגר הוא עניין בעייתי - אני צריכה לעבור על הטיקטים היטב. בד"כ כדי לאזן, אני קונה בחנויות יקרות יותר, אבל מקפידה על מבצעים וסופי עונה (מה גם שממה שראיתי, ההאנגרים לא יותר זולים ממבצעי סוף העונה, בסופו של דבר).
      אשמח אם תתני שמות ומיקומים של חנויות! אני בטוחה שזה יהיה שימושי.
      וגם אני מתה על יד שניה. לא מזמן קיבלנו מחברה 15 שמלות מדהימות שהיא קיבלה מקרובים בארה"ב והבת שלה מסרבת ללבוש. הגנדרנית הקטנה שלי חורשת עליהן באושר גדול וחשבון הבנק שלנו מאושר עוד יותר :-)

      מחק
    2. ואגב - נייבי הוא תחליף מעולה לשחור. זה צבע "רציני", אבל שנראה מקסים עם ורוד וסגול ואין לו את האסוציאציות הכבדות של שחור.

      מחק
  9. היי :)

    ציינת לפני כמה פוסטים שתכתבי על בגדים להריוניות בתמנון...
    זה באופק?

    השבמחק
  10. אפודה מעל חולצה מכופתרת אכן נותנת מראה בוגר יותר

    השבמחק