יום שבת, 20 באוקטובר 2012

תפרו לה תיק

חברתי המהממת שרון ביקשה תיק וקיבלה רשומה.
לפני כמה שבועות הודעתי לה שהיא צריכה תיק חדש. היא אמרה בזעזוע "אבל אני אוהבת את שלי". לכן לא הייתה מאושרת ממני כשקיבלתי ממנה היום הודעה שהיא צריכה תיק חדש. אין, ולא היו, ולא יהיו, צמד מילים מתוקות מ"אמרתי לך". בעיקר כשזה אומר שאני יכולה לשלוח את מקלדתי לחיפוש נלהב אחר תיק חדש.
המגבלות של שרון היו כאלה:
1. עד 1000 ש"ח.
2. שיהיה מספיק גדול בשביל אישה (כלבבי) שאוהבת לקחת איתה את כל הבית.
3. עדיפות לעור, אך לא חובה.
4. בלי הדפסים, אבל עם הבנה וקבלה של שילובי צבעים.

התחנה הראשונה במסעי הוירטואלי הייתה כיסים, שם מצאתי את תיק האוריגמי החתיך הזה, בירוק עז וחורפי. הוא לא רק מהמם, הוא גם יתכתב באופן מושלם עם שרשרת העגור האוריגמית משלומית אופיר, שהיא מתנת יום ההולדת שלה ממני. התיק מגיע במדיום ולארג', ומחירו של הלארג' 760 ש"ח. הוא מגיע גם בבז', אבל בזה צובעים אצלנו בעדה רק את התקרה.


בכיסים פגשתי גם את האונו צד הגדול בצבע שאי אפשר להתעלם ממנו. אני רק לא בטוחה לגביו כי שרון, בניגוד אליי, מתעבת לקה (נשמה רקובה שכמותה), והתיק הזה נראה לי קצת גבולי במרקמו. אם היא תודיע שהוא לא לטעמה אני שוקלת לקנות לה אותו ואז לנכס לעצמי. רק שתדעו. 490 ש"ח.

בקטלוג של Xנט פגשתי תיק של ארנקי עמנואל במחיר המהמם של 150 ש"ח. המשמעות היא ששרון תוכל לקנות בערך חמישה תיקים כאלה (אל תתפסו אותי בעניין הזה - אני לא  באמת יודעת לספור) או לקנות את התיק הזה ולנצל את שאר התקציב שלה על אכילת פרוזן יוגורט ב Taps איתי. אני לא אומרת שיש לי אינטרס פה, אני רק אומרת שזה תיק מהמם.
בדניאלה להבי מצאתי את בריסל סל גדול. הוא חורג מהתקציב, אבל הוא באמת ממתק-עיניים נדיר, ובתכל'ס לא יזיק לנו לדיאטה לוותר על קצת ממתקי-בטן בדמות פרוזן יוגורט. 1590 ש"ח. יאמי. 


בסייל של אסוס מצאתי את תיק העור המקסים הזה של אנוק ב 202 פאונד. שוב, חריגה קלה מהתקציב, אבל למזלה הגדול אני חברה שלה, לא רואת החשבון שלה, כך שהיא תוכל להחליט בעצמה אם זה שווה לה. יותר בריא לכל המעורבים שהיא לא תשאל אותי.


בזארה מצאתי שתי גרסאות לתיק באולינג, אחת מהן בנייבי, מעור (379 ש"ח) ואחת סינטתית בבורדו (349 ש"ח) ששתיהן מהממות לגמרי.



בעמנואל (הנעליים, לא רשת הדוכנים) פגשתי את החתיך הזה של טורי בורץ'. לא יודעת כמה הוא עולה, אבל יש לי סיבה טובה לחשוד שהוא חורג מהתקציב.

בפקטורי 54 מצאתי את התיק המעלף הזה, שסיכוי מצוין שגם הוא חורג מהתקציב (אמפוריו ארמני), אבל הוי, הוא יפה.


ומכל הסיפור הזה גם אני רוצה עכשיו תיק. בעצם, אני תמיד רוצה תיק.
על בחירותיה של שרון, ועל האם אני צריכה להמשיך לספר - בפרק הבא של קחי אותי, שרון # גרסת התיקים.


2 תגובות:

  1. אפשר להזמין פוסט על תיקי גב עד 500 ש"ח? :) נשמע שממש כיף ללכת אתך לקניות

    השבמחק
    תשובות
    1. אפשר ואף רצוי! מאוחר יותר אפרסם פוסט תיקים שהוזמן על ידי מישהי אחרת, ואז אתפנה לתיקי גב.

      מחק