יום שני, 30 בדצמבר 2013

יש לה בשקית ספר ותפוח

והיא לובשת ז'קט עור.

נועה המהממת (ואנונימית חביבה שהסתפחה אליה) ביקשה שאציע לה מעילי עור שחורים קצרים (אבל - הוסיפה האנונימית - לא קצרים מדי).

שמחתי להיענות כי ז'קט עור טוב הוא פריט בסיסי במלתחה מבחינתי, שהרוויח את מקום הכבוד ליד ז'קט ג'ינס מוצלח, שמלה שחורה קטנה וחזייה טובה. יש שיכללו ברשימה הזו גם נעלי עקב באיכות טובה, אבל אלו כנראה נשים שיודעות ללכת על עקבים, ואנחנו נתעלם מההצעה באלגנטיות (או לפחות: נשתדל להתעלם ממנה ונהדס משם במהירות בנעליים השטוחות וההגיוניות שלנו).

הבקשות היו:
1. אפשר מעור ואפשר מדמוי עור, כל עוד הוא איכותי.
כלומר, נועה לא רוצה ללבוש שקית פלסטיק. לגיטימי. כיוון שאני יודעת בת כמה נועה ויודעת שהיא, כמוני, שייכת לדור שכבר לבש דקרון בצבא ויודע בדיוק מה זה ללבוש שקית ניילון - אני מכבדת את רצונה.
2. אפשר לקנות ברשת, אבל לא חייבים.
3. התקציב: לעור עד 900, לדמוי עור עד 300.

מתחילים!

1. ז'קט דמוי עור מהמם מרנואר, 150 ש"ח.
פגשתי את הז'קט הזה כשחיפשתי לעצמי ז'קט דמוי עור בצבע בז' (לא פריט חובה, אבל מאוד שימושי!) וזו הייתה אהבת אמת מיידית. הגזרה שלו מחמיאה ומדגישה מותניים, החומר נעים למדי למגע והמחיר מנצח לגמרי. הוא גם מתהדר בכפתורים במקום בריצ'רצ' המסורתי, מה שמוסיף לו נקודות נוספות בקטגוריית השיק הבוגר.


2. ז'קט אופנוענים שחור, זארה TRF, במחיר מבצע של 370 ש"ח.
אני מחבבת מאוד את הליין הצעיר של זארה (ואפילו מוצאת שם לפעמים פריטים שלא נראים כאילו צריכות להיות לי שלוש ידיים כדי שיתאימו למבנה שלי, שזו התחושה הכללית שלי בזארה), והז'קט הזה הוא גיבוב טרנדים כל כך אינטנסיבי שהוא נראה כמו קנייה סבירה לגמרי: גם טקסטורת פוך, גם רוכסנים בכל מקום, גם סגירה אלכסונית. לפעמים הרצפה כל כך עקומה שזה הגיוני לגמרי להאשים אותה בהכל ואז לקנות ז'קט.


3. ז'קט עור, 990 ש"ח, גולף.
ז'קט עור אמיתי זו השקעה כלכלית לא קטנה, ולכן הז'קט הזה הוא בחירה נכונה: יש לו גזרה קלאסית, צווארון נאה וסגירה אמצעית (כך שהוא מתאים גם לכאלה שכבר מזמן לא מוכנות לספר בנות כמה הן, ואני לגמרי לא מצביעה על עצמי פה) והוא הולם כל מצב שאני יכולה להעלות בדעתי. רק קחו בחשבון שאני לא מאוד הרפתקנית, אז זה כנראה לא הרבה מצבים.



4. ז'קט עור של מובאהההההה (נכון שזה שם מעורר חשק?), 1060 ש"ח (לא כולל המסים...), אסוס.
החיבור בין ז'קט עור ובלייזר כל כך טבעי, נכון ושיקי שממש מפליא שזה לא יותר פופולרי. כמו המבורגר עם צ'יפס. פיצה עם זיתים. חלה עם נוטלה. מבחינים שאני בדיאטה? זה כדי להדחס לז'קט כמו זה ולהיראות מליון דולר. כמו שאמרה פעם קייט מוס: Nothing tastes as good as skinny feels. מצד שני, אני מעדיפה שלא לחשוב על קייט מוס (כבודה במקומה, וכל זה) כעל גורו בריאות. אז אולי הז'קט יחכה לאחרי ארוחת הערב.



5. ז'קט "נופל" של אואזיס, 98 פאונד, אסוס.
עוד טייק יפה במיוחד על פריט קלאסי. אני לא בטוחה שהייתי קונה אותו על תקן ז'קט העור היחיד שלי - אבל כמלווה לז'קט בגזרה קלאסית - הוא מושלם.



6. ז'קט של מודקלות', 78 דולר.
אני לא חובבת ניטים גדולה, אבל שילוב יותר טבעי מזה של ז'קט עור וניטים זה רק החלה עם הנוט---
אתן מבינות לאן זה הולך.
הוא עשוי מדמוי עור, כך שבשילוב דמי המשלוח הוא עובר את התקציב, אבל הוא עדיין שווה בדיקה בשל חמידותו.




וכעת, יש פרוסת חלה ששמי כתוב עליה בנוטלה שמחכה לי.
טוב, זו פריכית אורז ויש עליה כפית דבש. שמעתי שקטנוניות עושה קמטים, זהירות עם זה.

4 תגובות:

  1. תודה על הפוסט :)
    אלך לדגום את הג'קט של רנואר ושל גולף
    נועה

    השבמחק
  2. אני רק בקשה קטנה :)

    מחפשת חצאית עפרון-ללא היצרות כלפי הברכיים או חצאית גזרה A לא מנופחת מדי. בקיצור חצאית בגזרה ישרה :P באורך הברך, טיפה קצרה יותר (גובהי 166 סמ )
    משהו כזה מבחינת גזרה http://thisevolvinglife.blogspot.co.il/2013/10/pantone-vivacious.html
    אבל בצבע אפור כהה או ג'ינס או שחור. או גם וגם :)
    מידה 44+ ( מותניים 92 סמ, היקף ירכיים 110 סמ )
    מבד מהסוג הלא נצמד מדי .

    אונליין בארה"ב או בחנויות פיזיות בארץ

    תבורכי מראש :)

    השבמחק