יום שלישי, 7 בינואר 2014

משפרי מצב רוח

חמישה דברים שהיו עוזרים לי לרצות לגרד את עצמי עכשיו ממצב השפל אליו הגיע מצב רוחי בשל תקלות מכונת כביסה, מכונת כביסה חדשה ובלתי אפשרית, והררי כביסה אימתניים ששאיפתי העיקרית בעולם היא להתחפר בתוכם עד שימאס להם והם יכבסו את עצמם:

1. תיק ירוק של קיפלינג.
אני חושקת מזה זמן בתיק של קיפלינג, והירוק הזה הוא משפר מצב רוח מיידי, חד משמעי ואוטומטי. למרבה הצער, התיק היחיד שאני צפויה לקבל בימים אלה הוא הקלסר של חשבונות הבנק, בראש.



2. שרשרת פלקור של ג'ולס.
ואם אתם לא יודעים מי זה פלקור, ובכן, יוסטון, יש לנו בעיה.
יותר פיל גוד מהשרשרת הזו אין.
טוב, השרשרת הזו וגם התיק של קיפלינג. אבל זה באמת השיא.



3. ז'קט ג'ינס עם קפוצ'ון אפור, עדיקה סטייל, 269 ש"ח.
אני יודעת מה תגידו: זה לא בדיוק הסגנון שלי. נכון. ובדיוק בגלל זה זה פריט משמח. אני תמיד נהנית לגלות שאני עדיין לא זקנה מספיק בשביל לפחד לצאת מהקומפורט זון שלי. לפעמים פריט שונה לגמרי - מחוספס, צעיר, לא אופייני לי - תופס לי את העין, ואני מרגישה לפתע צעירה, פוחזת ורחבת אופקים להחריד.
עד שאני רואה חצאית מתנפנפת.

4. אני חושבת שפגשתי את נעלי הבית הבאות שלי. אין אותן במידתי, ואין לי כסף לקנות אותן, אבל עצם הידיעה שהן שם, במרחב הוירטואלי, כבר מנחמת אותי במעט.
בירקנשטוק, אסוס, 32.5 פאונד.


5. וכמובן - זה. החבר הכי טוב שלי מזה כמה וכמה שנים.
אם לא לכבס, לפחות להסניף.



לזכר המכונה שלי, הי"ד,
שדלפה את נשמתה על רצפת מרפסת השירות ביום שישי
 והותירה אותי לטבוע בבגדים מלוכלכים,
להתמודד עם מכונה חדשה שאני חושדת שחכמה ממני בהרבה,
ועם חור רצחני בתקציב. 


(תגובות ובקשות ניתן להשאיר, כתמיד, כ"אנונימי". אני מבטיחה להוסיף אפ תגובות של פייסבוק אם תבטיחו להשתמש בו.) 

8 תגובות:

  1. תחשבי על כך שעל על רשימה כזאת את יכולה ליצור רשימה של פיל גוד שכבר יש לך וזה יכול לדרבן אותך להרגיש טןב כבר עכשיו מבלי לחכות.
    חסרה לך דוגמה להתחיל?
    אז הנה הראשונה ממני חינם על הבית עם המוום אמפטיה:
    1. להסניף את הילדים ולהאנח מאושר

    השבמחק
    תשובות
    1. רק תחשבי כמה כייף היה להסניף את הילדים כשהם לבושים בבגדים נקיים......... :-D

      מחק
    2. צודקת:)
      בחירה אחרת: תחשבי כבר מעכשיו על כל הדברים הטעימים שאת הולכת להכין בשישי.

      מחק
    3. תשובה של OCD: ועל ערימות הכביסה שיחכו לי אחרי הבישול?
      סתם. האמת שהמכונה רצה עכשיו שוב, בתקווה שמשהו ישתנה. החזיקי אצבעות.

      מחק
  2. נחשפתי לבלוג שלך השבוע,
    אני נהנית מכל רגע.. כבר כמה ימים שאני מדפדפת אחורה וקוראת עוד ועוד.
    מי יודע, אולי יהיה לי אומץ לאתגר אותך בלחפש לי בגדי דוסים....
    בכל אופן,
    את נשמעת בחורה לעניין ומשעשעת.
    בהצלחה עם המכונה החדשה!
    אחינעם

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה! אני והמכונה מסתדרות היטב בימים אלה: היא מנקה מה שאני מכניסה לתוכה ואני בתמורה מביטה בה בהערצה ולפעמים מפנקת אותה בקצת חומץ בתוף. זוגיות טובה היא גם עניין של הרגל, כמסתבר.
      אתגרי במרץ! אני לא חוששת מאתגרים :-P

      מחק