יום ראשון, 8 בדצמבר 2013

מגפונימים אלמונימים

תגובה אלמונית ביקשה ממני לאתר עבורה מגפונים שחורים.
הדרישות היו כאלה:
1. ללא עקבים (הדרישה האהובה עליי, כמוגבלת עקבים בעצמי)
2. עדיף מעור
3. בלי ניטים ואבזמים
4. עד 450 ש"ח, אבל זו הנחייה שמותר לחרוג ממנה. אני אוהבת לחרוג. מנהל הבנק שלי אוהב את זה פחות.
5. לא אונליין

בשמחה, בעוז ובעזוז, חמושה בפייסבוק ובנסיון עשיר בהצצה בחלונות ראווה - דשדשתי למצוא מגפונים.
ומצאתי.
סיפקתי לינקים שבהם יש רשימת חנויות (וגם אפשרות להתרשם מעוד דגמים). כל החנויות הן חנויות "אמיתיות", כלומר, כאלה שבשביל לקנות בהן צריך להתלבש. איזה קונספט מופרך.

1. מגפונים של קלארקס, כ 720 ש"ח (אחרי מבצעים והנחות ושאר הטבות).
אמרתי שאני אוהבת לחרוג - אבל יותר מזה אני אוהבת מגפונים נוחים. והמגפונים האלה, מנסיון אישי, הם כמו ללכת על עננים. עננים ממש יקרים, אבל עדיין עננים. וכשכפות הרגליים מאושרות כל כך, המחיר הופך לפרט רלוונטי פחות. כבר אמרתי עננים?
התמונה מהאתר קצת עושה להם עוול, תצטרכו להאמין לי: הם יפים עד כאב (ואני לא מתכוונת לכאב שנוצר בכיס. זה כאב נפרד לגמרי.)


2. מגפונים של קמדן אנד שוז, 450 ש"ח.
שטוחים, שחורים, מעור, ועומדים בתקציב בדיוק ייקי. שזה מרשים, בהתחשב בזה שהיום הכל מיוצר בסין.
אהבת אמת לא מתרחשת כל יום. היום כן.

3. האם ציינתי שיש שם עכשיו מבצע - זוג שני בחצי מחיר?

4. שפע אפשרויות מרנינות מיאנגה, כולן ב 400, והגברבר בשעה תשע ביותר נראה לי מושי-מושלם. יש לו אבזמצ'יק, אבל אני לא הייתי נותנת לזה לעמוד בדרכי.


5. מגפונים של קסטרו, 299 ש"ח.
לא מעור אמיתי, אבל יפים להפליא.


6. מגפונים מפול אנד בר, 449 ש"ח.
הם שחורים, הם שטוחים והם מעור. הם גם עומדים בתקציב. וכדי להפוך אותם למפתים עוד יותר הם מ פ&ב, שיש לי נסיון מצוין עם ההנעלה שלהם, ויש להם פסים בצד. אומרים שזה מרזה.


וכעת לתג המחיר: לאחר שתקנה האלמונית את מגפוניה אני מתכוונת להתדפק על דלתה ולדרוש תמונה והוכחה שהקנייה בוצעה בהצלחה.
כמובן, אני לא יודעת איך קוראים לה או איפה היא גרה, אבל אלו באמת זוטות. אני פשוט אחפש מגפונים שחורים שטוחים מעור ברחובות ואלך בעקבותיהם.
אה, רגע. את זה אני עושה ממילא.

12 תגובות:

  1. מקווה שלא מאוחר מדיי אבל יש מצב לבקשה דומה?
    אותם עקרונות רק עם עקב (לא עצום, נגיד 5 ס"מ) , ובצבע אפור או כאמל. רצוי סגנון מעט פאנסי יותר.
    אבל רק אם בא לך :-)
    etb

    השבמחק
    תשובות
    1. בשמחה!
      אשתדל מחר להכין רשימה של כל הבקשות והמבקשות ולהתחיל להיענות.
      את פתוחה להזמנות אונליין?

      מחק
    2. קצת פחות, מודה שטרם השלמתי עם הקונספט של לקנות נעליים בלי למדוד :-)

      מחק
  2. שאלה לי, יש לך ניסיון אישי עם מגפונים של קמדן אנד שוז?
    עושה רושם שהם יתאימו רק לכף רגל צרה, או שזה רק נדמה לי?
    אם זה ככה, יש לך המלצות לחברות שיהיו נוחות לכף רגל רחבה?

    השבמחק
    תשובות
    1. יש לי נסיון עם מגפונים שהם מוכרים, כן, ולדעתי את צודקת: האימומים צרים יחסית ואני לא בטוחה שיתאימו לרגל רחבה מהממוצע.
      לכף רגל רחבה הייתי מנסה דגמים ספציפיים של קלארקס, והייתי מנסה את אלדו וספרינג - שתי הרשתות (שהן בעצם אחת...) משתמשות באימומים רחבים יחסית. לי תמיד קשה למצוא שם בגלל זה. גם לגזית יש לדעתי אימומים די רחבים.

      מחק
    2. גם אונליין הולך? (תרתי משמע...)

      מחק
  3. חחחחח גם :) (כל עוד המשלוח לא מסובך מדי או יקר מדי)
    אני יודעת שיש את הוויד פיט של ניו לוק, אבל נראה שמספר מצומצם יחסית של דגמים מגיעים לאסוס.
    ואני בדיוק מתוודעת בימים אלו לעוד אתרים אבל מנסה לפענח בכל אחד בנפרד את נושא המשלוח...

    השבמחק
    תשובות
    1. מניו לוק דווקא הייתי מתרחקת. מראש הייתי חשדנית בגלל המחיר הזול להחריד, ואז שמעתי מכמה וכמה בנות שהאיכות היא כל מה שאת מצפה מנעליים כה זולות ולמעלה מזה.
      אבל יש עוד שפע מותגים באסוס, ובאיביי...

      מחק
    2. טוב לדעת. וזה גם לא נורא כי ממילא לא מצאתי דגם (של ניו לוק) שמשך אותי במיוחד.
      אמשיך לי בינתיים במידענות הנעליים. P:

      מחק
  4. איזה מקסימה את! פוסט נפלא :)

    השבמחק