יום שלישי, 17 בדצמבר 2013

הפילו עליי תיק

התיק המדובר הוא עבור סטודנטית, מצב שהיה כמעט קיומי עבורי בעשור הקודם לחיי. אבל הסטודנטית ההיא היא לא אני, והדרישות שלה מהתיק הן כאלה:
1. תיק צד
2. בצבע רגוע (אפשר בשילוב צבעים)
3. לא מעור
4. עם או בלי חלוקה פנימית
5. בלי אבזמים וקשקושים (היא קראה לזה קשקושים? לכל התוספות שאני כל כך אוהבת? קשקושים? חילול קודש!)
6. שניתן לרכישה אונליין (בחורה כלבבי!)
7. בתקציב של עד 500 ש"ח, עם עדיפות לפחות.

1. נתחיל מהביוקר, כי אני אוהבת ביוקר.
תיק של דיזל, 125 פאונד. א-ב-ל יש עכשיו 40% באסוס (עם קוד. מה זאת אומרת אתם לא רשומים לקבל קודים ועדכונים? אז תרשמו!!!) - אז בעצם זה עולה לי פחות. כלומר, לה. רק תפעלו מהר - נדמה לי שזה ל 24 שעות. התיק אמנם שייך למחלקת הגברים, אבל למעשה הוא חסר שיוך מגדרי מובהק (אל תגידו את זה בקול רם לידו כי הוא נורא נעלב, אבל זה המצב) ונראה גדול, נוח ושיקי להפליא.


2. החבוב הזה מפול אנד בר, 130 ש"ח.
מחד הוא עובר על רוב החוקים (מודפס, מקושקש ומה לא). מאידך הוא סופר שיקי, טרנדי מאוד, נסיוני מלמד שבאיכות סבירה ו... זול. מספיק זול כדי שבקיץ אפשר יהיה לקנות חדש!



3. אמרתם סטודנטית? אמרתם הרשל! 98 פאונד, אסוס.
אני עושה לתיק הזה עיניים כבר חודשים. למרבה הצער אני כבר לא סטודנטית. או שזה למרבה השמחה? אני מתבלבלת כל הזמן.



4. תיק דמוי עור של לילהגרייס, 300 ש"ח.
התיק עשוי מאקו-לת'ר, שזו דרך קורקטית לומר דמוי עור. המחיר שלו דמוי נוח, הוא נראה דמוי גדול ובעיקר הוא יפה. בלי דמוי.



5. תיק צד דמוי עור אדום, 212 ש"ח, נקסט.
התיק הזה מושלם, קלאסי ומשדר "אני סטודנטית כל כך רצינית שאפילו התיק שלי יודע את זה."


6. תיק אפור של קיפלינג, 659 ש"ח.
הוא חורג מהתקציב, אבל הוא כל כך אפור, כל כך נוח למראה (וגם נעים הליכות, אני מאמינה) וכל כך של קיפלינג, ששווה לחרוג בשבילו. מה הם 180 שקלים בשביל כל האפרפרות הזו? ואני בכלל לא אוהבת אפור. האם ציינתי שהקוף כלול במחיר? ואם מישהו יקרא לקוף קשקוש יהיה לו עסק איתי. חיות מחמד הן מחוץ לתחום.



6. ובפינת "לא נגענו": ניסינו לגעת, אבל כל כך צחקנו שלא הצלחנו להקליד כראוי.
אסוס. 35 פאונד. עור חבובות אמיתי.

26 תגובות:

  1. מהמם!
    בייחוד הדיזל שהכי קרוב למה שאני מחפשת כרגע:)

    השבמחק
  2. טוב, מכיוון שביקשת יפה (למעשה זה היה איום מרומז על חיי, אבל אני זורמת):
    אסופה משובחת! הקיפלינג, המנוקד של הרשל והאדום היפיפה של נקסט...
    כאמור - מנסה לשכנע את עצמי שאני לא צריכה עוד תיקים, אז בינתיים אלך להתנחם בזרועות התיקים שכבר יש לי (או משהו כזה).

    השבמחק
    תשובות
    1. אני נורא נעלבת כשהבלוגר אומר לי "אפס תגובות". זה נורא כמעט כמו הזמן העגום ההוא שבו הוייז הפסיק לקרוא לי מהממת כשהגעתי ליעד. לא שהגיע לי, עם כמות הפעמים שהלכתי לאיבוד בדרך ליעד והכרחתי אותו לחשב מחדש, אבל זה עדיין פגע בי מאוד.
      לכי, לכי לחבק איזה תיק. רצוי מפוך.

      מחק
    2. הלכתי לחבק סתם פוך (סינטטי) במקום, ולקרוא ספר.
      לגבי הבלוגר - גם אני הייתי נעלבת. החצוף.

      מחק
    3. מה את קוראת? מה את קוראת?
      (אמרה וחיבקה חזק את איאן).

      מחק
    4. כתבתי 'לקרוא'? התכוונתי 'לשנו"צ' (אשמתי, באמת יש לי את היומרה להיכנס למיטה, להתכרבל מתחת לפוך ולא להירדם?)
      וברצינות - מסיימת את הכרך הראשון של האנתולוגיה החדשה - סיפורים קצרים של סופרים בהוצאת הספריה החדשה, אחרי הפסקה ארוכה (הסיפור של פלובר דיכא אותי עד כדי זניחת הספר). כרגע אני ביהודית הנדל.

      איזה ספר? :)

      מחק
    5. "דברי מתיקה". וכמו כל דבר של מקיואן, גם זה ממתק אמיתי.

      מחק
    6. כמעט קניתי אותו לפני יומיים. מבינה שאת ממליצה, רשמתי לי. :)

      מחק
    7. אני מאוד נהנית בינתיים (אמצע הספר ככה).

      מחק
  3. אביגיל תודה!! הדיזל ממש עשה לי את זה, הולכת לברר כמה יעלה הנזק :)
    הסטודנטית האנונימית

    השבמחק
  4. אני כמובן התלהבתי מתיק המוישה-אופניק הכחול. לגמרי לא age appropriate אבל הכי לטיף. נ"ס. עורכת שחיה באפיזודה של רחוב סומסום.

    השבמחק
  5. לידיעת הציבור: הבוקר החל הסייל באסוס והתיקים שם ירדו למחירים סופר אטרקטיביים! ההרשל ב 49 פאונד!!!

    השבמחק
  6. בדיוק רציתי לעדכנך על עניין המבצע. עכשיו אני צריכה להחזיק את עצמי מלרכוש את התיק המנוקד המהמם.
    וקיפלינג הוווווו.האפור כה יפה וכאמור יש גם קוף. ויש אותם באליאקספרס במחיר שפוי ...

    השבמחק
    תשובות
    1. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

      מחק
    2. לא הייתי קונה קיפלינג מאתר סיני. כל הרעיון בתיקים האלה הוא הביצוע, כלומר, איכותם הבלתי מתפשרת. הם גם נעימים לעין, אבל מה שבאמת עושה אותם זו האיכות.

      מחק
  7. הנקודות נראה ממש משובח! (תזכירו לי כמה זה פאונד בשקלים..? :-P)
    אגב - גם תיקים עדיין קשה לי לקנות ברשת :-/
    חייבת להרגיש אותם ביד, לראות את החלוקה הפנימית, איך הוא יושב על הגוף וכו'...
    מצד שני - יש מצב שאני חוסכת ככה איזה קשל (פאונד) או שניים, אז אולי זה עדיף :-D
    (etb)

    השבמחק
    תשובות
    1. http://www.hamara.co.il/money-change-currency.php?sum=1&source=GBP&target=ILS
      דווקא תיקים הכי קל בעולם לקנות ברשת (יש תמיד מידות!) ומכסימום................ מחזירים! :-)

      מחק
    2. תגידי - יש לך במקרה ניסיון עם אקססורייז?
      כי רכשתי מהם תיק והמידה שלו לא נוחה לי... יש מצב להחזיר להם?

      מחק
    3. בארץ? או האתר?
      בארץ יצא לי להחזיר משהו ולא הייתה שום בעיה (הם פועלים על פי חוק, תוך 48 שעות את מקבלת את כספך בחזרה).

      מחק
    4. באתר, מחו"'ל.

      מחק
    5. לא ניסיתי להחזיר, אבל לרוב מדיניות ההחזרה של אתרים, בעיקר בינ"ל, נוחה וגמישה.

      מחק
  8. אפשר שוב את הלינק לתיק האדום של נקסט? משום מה לא עולה לי ונראה לי שהוא ואני נהיה חברים טובים...

    השבמחק
    תשובות
    1. למרבה הצער והזוועה הוא נעלם. אני מניחה שזה קשור לזה שעלתה היום קולקציה חדשה... :-( החדשות הטובות הן שיש אחלה תיקים חדשים!

      מחק