יום חמישי, 26 בדצמבר 2013

חבל שאי אפשר ללכת ערומים

האמת שזה לא חבל לי בכלל.
אמנם אני ממש (אבל ממש) לא מהביישניות בכל הנוגע לענייני גוף (אני לא חובבת מחשופים או חצאיות קצרות מאוד, אבל זה לא מטעמי בושה אלא אידאולוגיה שלמה שנוגעת לכבוד עצמי, כבוד לסביבה והמשמעות של הלבוש שלנו על כל אלה) - אבל אני שמחה שאנחנו לא הולכים ערומים.
כי אני אוהבת להתלבש.
בשבועות האחרונים, במסגרת החודש ללא קניות, אני מנסה לנצל את הארון שלי היטב: לנעול נעליים שלא ננעלו מספיק, ללבוש בגדים אהובים שלא נטחנו מספיק ולענוד תכשיטים מתוקים שאני מחבבת ולא רואים מספיק אור יום.
המסקנה העיקרית מהניסוי היא שאני באמת עושה את רוב הקניות שלי אונליין (דא), שרובן מוצלחות ומצדיקות את העצבים שההמתנה גורמת לי (דאבל דא) ו... שגם הקניות בארץ אחלה. אבוי. החודש הזה עזר לי מאוד למפות חוסרים (מעיל פוך וקרדיגן אפור) ולזהות עודפים (מגפיים שחורים. עוד מגפיים שחורים! עוד עוד מגפיים שחורים! היי, תראו, ציפור! אה, סליחה. עוד מגפיים שחורים).
אמנם חטאתי פעם-פעמיים, אבל בגדול התנהגתי מאוד יפה ועמדתי בכללים של עצמי. עכשיו נותר רק להסיק מסקנות מתבקשות (לא עוד מגפיים שחורים בשנתיים הקרובות?) ולהפוך לקונה חכמה יותר, או לפחות בזבזנית פחות.
ובנימה אופטימית זו, רגע לפני שאני פורצת בבכי, הנה מה שלבשתי לאחרונה.
אשמח לעזור לאתר פריטים דומים (או זהים) אם אתן רואות משהו לרוחכן, ולנסות להציע רעיונות נוספים ללבוש אם למי מכן יש פריטים כאלה שהיא לא בטוחה מה לעשות בהם. מוזמנות להגיב (כאנונימית, אם האופציות האחרות לא עובדות).

ג'ינס: אסוס. מגפיים: אסוס. בלייזר: מנגו. שרשרת מהממת: מכופתרות. 
בלייזר: קסטרו. שרשרת: אי שם בפורטלנד. ג'ינס: מנגו. מגפיים: אסוס. 

שמלה: אסוס. קרדיגן: אולד נייבי. מגפונים: אסוס. 
שמלה: אסוס. מגפיים: אסוס. צמיד: נחשו לבד.
שמלה: אסוס. מגפיים: נקסט. שרשרת: מכופתרות. 
שמלה: תמנון. ז'קט: קסטרו. מגפונים: קלארקס. 
שמלה: אסוס. גרביונים: welovecolors.com. מגפונים: אסוס. עגילים: באליגם שופ. 
בלייזר: ברשקה. חולצה: אסוס. מגפיים: ניין ווסט. 
שמלה: תמנון. מגפיים: פורנרינה לסטורי. שרשרת: ארה"ב. 
קרדיגן: חנות חסרת שם בת"א. חצאית: נעמה בצלאל. מגפונים: עדיקה סטייל. 

16 תגובות:

  1. העגילים, כמדומני, הם של ליאת דעדוש המהממת. נחמד לדעת שהיא מוכרת גם בבאליגםשופ.
    לוק מאמם :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. בהחלט יכול להיות שאת צודקת - אבל כשניסיתי לבדוק מי המעצבת (נכנסתי להיסטורית הרכישות שלי) גיליתי שאי אפשר לדעת ברגע שהפריט אזל. שזה מדכדך מאוד, לידיעת קברניטי באליגם שופ ;-) אם יש לך לינק ישיר למעצבת - אשמח אם תשימי פה, להנאת הכלל :-)

      מחק
  2. את עדיין בחודש ללא קניות?
    לא כי ראיתי (ואף רכשתי :-)) מעיל פוך מהמם ב h&m.
    רק אומרת ;-)

    השבמחק
    תשובות
    1. אגב- איך אני מגיבה עם account של google אבל שלא יהיה unknown?
      יש אפשרות כזאת...?
      אתי

      מחק
    2. נגמר מחרתיים. ספרי לי עוד על מעיל הפוך הזה :-D
      נדמה לי - וזו רק השערה כרגע - שאת צריכה להיות לוגד אין לחשבון הג'ימייל שלך ושהוא יהיה פתוח בזמן כתיבת התגובה. נסי ודווחי לי, ואם אני צודקת אעניק לעצמי תואר מהנדסת בלוגים מוסמכת!

      מחק
    3. נראה לי שלא עבד :(
      בכל מקרה בנוגע למעיל - יש אפשרות לצרף פה תמונה? אם לא אשלח לך בפייס :)
      אנילא יודעת אם עונה ממש להגדרה של פוך אבל הוא ניילוני מבחוץ ופרוותי (ומחמם!) מבפנים, והשוס שלו בעיני הוא החוט במותן שמאפשר כיווץ לפי הצורך ויותר גיזרה מחמיאה שבדר"כ חזרה מאוד במעילים כאלו. משהו קטן שהייתי מוותרת עליו - הכובע שלו מעוטר במעין פרוות (נוצות?) לא הכי יפה בעיני, אבל זה פחות מזעזע ממה שזה נשמע :)

      מחק
    4. זו הבעיה עם המעילים של H&M (גם במחלקת הילדות) - הכל מקושט בנוצות ופרוות. ואני שואלת: למה?
      בביקורי הבא בקניון, יום אחד, אציץ שם :-D

      מחק
  3. יש לך אולי המלצות למגפונים? אני מעוניינת בזוג אחד אפור ואולי בעוד זוג בצבע שחור. הבעיה היא שאני לא מצליחה למצוא מבחר מספיק גדול וכאלה שמוצאים חן בעיני, אולי את יכולה לעזור?

    תודה.

    השבמחק
    תשובות
    1. ועוד משהו - אשמח גם להמלצות על שמלת סריג אחת או שתיים, אני מידה uk6 בעיקרון, לגבי המגפונים מהתגובה הקודמת - מידה 39.

      מחק
    2. ראית את רשימת המגפונים האפורים? לא מצאת שם שום דבר לטעמך?
      ולגבי שחורים - מה את אוהבת? עור, סינטתי, גובה עקב, עם אבזמים, עם ניטים...

      שמלת סריג - את פתוחה להזמנה ברשת אני מבינה, לפי ההתמצאות במידות :-D תקבלי רשומה משותפת לבקשותייך!

      מחק
    3. לגבי השמלות - בארץ אני מידה s/xs. לא כל כך משמעותי לי אם תהייה דוגמא או חלק, העיקר שלא יהיו יותר מדי קישוטים מיותרים כמו ניטים וכאלה.
      לגבי הנעליים - לא משמעותי לי אם יהיו אבזמים או לא, ורצוי שניטים לא. בעניין העקב - אני חושבת שעד 6 ס"מ זה בסדר, אבל שלא יהיה שטוח או פלטפורמה.

      תודה (:

      מחק
  4. אגב, הצצתי בפוסט על המגפונים האפורים שלך, והזוג היחיד שמצב חן בעיני אינו זמין במידה שלי לצערי, לא זוכרת איזה מספר זה היה - London Rebel Buckle Detail Boot באסוס. העקב המרובע הזה מוצא חן בעיני הכי הרבה, נראה הכי נוח ויציב, למרות שגם עם עקבים צרים יותר אין לי כל כך בעיה - רק החיסרון הוא שאי אפשר ללכת בהם הרבה ולהסתובב יום שלם כמו שאני עושה בדרך כלל.

    השבמחק
    תשובות
    1. הזוג הזה לגמרי מושלם ומתאים מאוד מאוד ליום יום.
      הוא מגיע גם בשחור - בדקת שם מידות?
      שווה מאוד גם לארוב (לשים בוויש ליסט ולבדוק כמה פעמים ביום), הרבה פעמים מישהי מחזירה את המידה שלך ואז את צריכה לקנות במהירות ;-) אני לפעמים משאירה את הפריט פתוח על המסך ומרפרשת במהלך היום.

      מחק
    2. בדקתי ואין את המידה שלי - אני 39 שזה מידה 6, אבל הוספתי לוויז ליסט בכל מקרה.

      מחק
  5. הפשטות שנצרכת כדי ללכת בחופשיות היא לא מובנת מאליה בכלל
    תודה על התודעה החדשה שמאפשרת את זה.
    תמשיכי להתלבש איך שאת רוצה, זה מהמם ומעורר השראה!

    השבמחק