יום שבת, 21 בדצמבר 2013

מנעל עם

משטרת האופנה נגד מגפוני פורנרינה. לכניסת השופט (אתן) בית המשפט מתבקש לקום.
ועכשיו לשבת, כי לתובעת יש סינוסיטיס רצחני והיא מרגישה לא טוב.

הנאשמים: מגפוני פורנרינה יפהפיים שנקנו בסוף עונה בסטורי במחיר מצחיק.
התובעת: הקונה, דהיינו, אני.
הטענה: המגפונים מסרבים מזה שני חורפים להתאים עצמם למלתחה שלי ואני מבולבלת ואובדת עצות, וזה מחריף לי את כאב הראש מהסינוסיטיס.

הנאשמים דרשו ממני הוכחות בתמונות לחוסר התאמתם הכללי, והרי ההוכחות לפניכן. ניסיתי לחשוב על לפחות ארבע אופציות לבוש שבהן המגפונים יתאימו, אבל אם הצלחתי או לא - את זה יכריע בית המשפט.

אז מה, לשמור או למכור?
הנאשמים, בקלוז אפ. 

קרדיגן: איזו חנות רחוב. חצאית: נעמה בצלאל. 
שמלה: פרופיל. 
סוודר עם לבבות: אסוס. ג'ינס: אסוס. 
בלייזר: קסטרו. מכנסיים: ברשקה. 

רעיונות, דעות והצעות (כולל הצעות מחיר ;-)) - הכו בי!
(וזכרו שאפשר להגיב כ"אנונימי" איף אול אלס פיילס). 

20 תגובות:

  1. כבוד בית המשפט, כל האופציות יפות ומוצלחות (ולא הבנתי מה הבעיה איתן לעומת מגפונים אחרים שלך). הייתי ממליצה על מחיקת כתב התביעה ללא צו להוצאות (לפנים משורת הדין...)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה!
      בעיניי הם יותר גסים (ויותר מנצנצים כמובן) מהזוגות האחרים שלי, ואין להם "מחשוף" בחלק הקדמי, כך שאני לא בטוחה שהם מתאימים לחצאיות ושמלות בכלל. הוי, הדילמה.

      מחק
    2. מחשוף...?

      מחק
    3. ה V שיש בחלק הקדמי של מגפונים בד"כ. המטרה שלו היא למנוע מהמגפונים להיראות כאילו הם מקצרים את הרגליים :-)

      מחק
  2. מזעזע. איך בכלל הצטלמת עם הדבר המבריק והנוצץ הזה. מיד תעמידי את זה למסירה.

    השבמחק
    תשובות
    1. זהו, שזה כנראה המקום להתוודות שלמרבה הבושה אני ממש, אבל ממש, מתה על לקה :-] לכולם יש חסרונות - שלי פשוט מנצנץ לאללה.

      מחק
  3. אז ככה... אכן מקרה לא פשוט, גם גובה המגף וגם הגזרה לא ממש מחמיאה. אבל אני מבינה את המשיכה
    יש להן קטע. לא כדאי לשלב אותן עם חצאית או שמלה, ממש לא ! כן אפשר עם מכנסי ג'ינס בגיזרת "בוי פרנד" כפי שנראה המכנס מאסוס.(אהבתי). נסי לקפל את המכפלת קצת, למראה עדכני יותר.
    דרך אגב, הרבה פעמים אנו מתפתים לקנות משהו בסייל במחיר טוב ואז לא לובשים אותו אף פעם, כי אין לו קשר לארון שלנו או לסטייל שלנו..

    השבמחק
    תשובות
    1. אכן, זה המקרה המצער שלפנינו... הבעיה היא שרוב הארון שלי מורכב משמלות וחצאיות (אם כי אני לובשת גם ג'ינס בשמחה, כמובן) ולכן ההתחבטות.

      מחק
  4. נייס! השילוב עם חצאית הברבורים היה חמוד מאוד וזה עם הגינס והסוודר האפרפר היה ממש הורס! אני אהבתי!

    השבמחק
  5. בשניה שילובים עם המכנסיים זה נראה מצויין.
    עם השמלה הכחולה זה ממש לא מתאים.
    עם החצאית והחולצה זה נראה טוב, אבל אני לא יודעת אם זה בגלל שזה "זורם" הם הגרביונים השחורים, או כי זה עניין של התאורה והצילום (כי גם עם השמלה הכחולה יש גרביונים שחורים וזה נראה רע :/ )

    השבמחק
    תשובות
    1. והיא בכלל ירוקה, המסכנה :-P

      מחק
    2. חחח. ואני הייתי איתך כשקנית אותה... :P טוב, כל מה שקרה בהריון הוא חור שחור מבחינתי...

      מחק
    3. כבר דיברנו על הנזקים שנגרמים לקוגניציה כתוצאה מהריון ולידה. פשוט שכחנו שניהלנו את השיחה הזו :-P

      מחק
  6. אביגיל,
    השילוב עם ג'ינס + סוודר מאד אדג'י - אל תמכרי!
    תנסי לשלב עם ג'ינס ובלייזרים (לדעתי אובר סייז). גם חולצות ארוכות שרוולים (פסים למשל) יהיו מקסימות.
    בקיצור - כל פעם שבא לך לוק קצת מחוספס :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מנסה לחשוב כמה פעמים בשנים האחרונות התחשק לי להיראות מחוספסת, ונאלצת להודות ש... אף פעם!
      מתי הפכתי לרכיכה אופנתית שכזו?!?

      מחק
  7. כמו שאמרו קודמותיי המלומדות, זה הולך מצוין עם מכנסיים, גם עם הג'ינס וגם עם החאקי. אני לא הייתי מצוותת אותם לסקיני ג'ינס, אלא לג'ינס יותר רפוי ונינוח, או נימוח. ג'ינס שבע שמיניות, שמונה תשעיות ותשע עשיריות, זה מצוין, או לקפל, כמו שהציעו. ואחרון חביב. אם את מואסת בסוודר עם הלבבות, אני קונה. נ"ס, עורכת קפואה

    השבמחק
    תשובות
    1. רוב תודות, נ"ס. הסוודר נותר אצלי, הקישור יכול להיות שלך!!!
      השנה יש בעוד צבעים.
      אני רק אומרת.

      מחק
  8. המממ... אני כידוע ספיצ'לס לגמרי באופנה
    אבל חייבת לומר שלטעמי את צודקת. המגפונים באמת מקסימים אבל לא מתחברים למלתחה שלך.
    בקושי לג'ינס...

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה :-/ אני לא מאמינה שאני מדוכדכת מזה שאני צודקת... :-D

      מחק