יום שלישי, 3 בדצמבר 2013

רודפת חצאיות


לפני פרק זמן בלתי מתקבל על הדעת אך אמיתי עד כאב (מעל חודש) הזמנתי חצאית מאסוס. במשך יותר מחודש היא ראתה עולם (או, אם שואלים אותי, מחסני מכס שונים ומשונים מבפנים) ולבסוף נחתה בתיבתי, עטופה לה בניילון האפור המוכר והמנחם, וחיכתה לי.
כיוון שאני בודקת את תיבתי באובססיביות וכיוון שמאוד ציפיתי לה, היא - בניגוד אליי - לא הייתה צריכה לחכות הרבה. אני גם אופנתית וגם לא נקמנית בכלל.

ואז החלו ההתלבטויות: האם היא מתאימה לי? האם זו המידה המדויקת? איך אלבש אותה?
בשפת פורום אופנה, השלב הקסום הזה מכונה "להחזיר או להשאיר". וכיוון שהדעות לא היו אחידות, החלטתי לחלוק את ההתלבטות שלי עם קהל רחב יותר (כל העולם) בתקווה שנצליח כולנו להתכנס סביב מדורת השבט (חצאית השבט, במקרה זה), לזמר יחד קומבאייה, ולהחליט: נשארת, או חוזרת?

אז עשיתי את הדבר ההגיוני ביותר שיכולה אישה לעשות בתשע בערב: הלבשתי אותה יפה והצטלמתי.
התוצאות לשיפוטכן.


 עם בלייזר שחור לבן מ H&M ומגפונים מושלמים של קלארקס.

עם ז'קט הג'ינס המושלם ביקום (קסטרו) ומגפוני ניטים מאסוס.
כן, יש לי מגפונים עם ניטים. אבל הם בצורת כוכבים, אז זה לא נחשב. לפחות זה מה שאני אומרת לעצמי מדי ערב לפני השינה.



עם חגורה זהובה (גולף) ונעלי עקב פיפטיזיות מושלמות (קלארקס)
אני נראית המומה בתמונה התחתונה. זה כי הצלחתי לא ליפול במשך יותר מארבע דקות רצוף.


 עם נעליים זהובות (אלדו) 


ועם הקלאצ' ההולם ביקום: Stressed, depressed, but well dressed.
אני די בטוחה שהסיבה היחידה ששמי לא כתוב עליו גם כן היא העדר מקום. 

  עם עליונית קשירה שעושה לי אסוציאציות של בלרינה. קניתי אותה לפני שש שנים בארה"ב כשאני משוכנעת שהיא תהיה סופר שימושית.
מאז היא נלבשה פעם אחת.

לא יכולתי להתאפק.
סליחה.

במראה הילדה הטובה. 

 ומתמזגת עם כורסת הוינטג' השווה שלנו, ייבוא אישי מחנות יד שניה מדהימה בפורטלנד, אורגון. הכורסה משנות השבעים, עדיין עם הריפוד המקורי (נועצנו עם חבר שיש לו עבר כרסטורטור טרם קנייתה). הברדק מאחור מסמל את מצבי הקיומי העמוק (כלומר, את העובדה שלא היה לי כח לסדר אחרי הילדים). 



וכעת, חבר המושבעים, הבמה שלכם. מה יעלה בגורל החצאית?
*בשל קושי טכני לא ברור, הבלוג לא תמיד משתף פעולה עם גוגל יוזרס. אם אתם לא מצליחים להשאיר תגובה דרך המשתמש שלכם - אופציית "אנונימי" לשירותכם, ועובדת כראוי! :-)*

30 תגובות:

  1. להשאיר!
    הקסמת ושעשעת אותי כרגיל :-)

    השבמחק
  2. מריירת על חצאיות עור באסוס ברגעים אלה באשמתך!

    השבמחק
  3. ננסה שוב את היוזר הגוגלי

    השבמחק
    תשובות
    1. יש!!! תודה על הסיוע הטכני יקירתי :-)

      מחק
  4. המממ... אז ככה!
    לטעמי יש בה משהו מרחיב, אבל אני (ואני מניחה שרבות וטובות יחלקו עליי) לא חושבת שכל בגד בעולם צריך לשבת טיפ טופ ולהחמיא בצורה עילאית. החצאית יפה מאוד כשלעצמה ושילבת אותה היטב. אני הייתי משאירה. הכל שאלה אם את מחפשת שכל בגד יחמיא ככל האפשר לנתונייך הטבעיים, ואם כן, אז להחזיר.
    בהצלחה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. עקרונית אני בגישת "אם זה לא מחמיא לי - זה לא צריך להיות שלי". אבל אני לא מרגישה שהיא ממש חוטאת לגזרתי. לפחות לא ברמה שאני לא יכולה לחיות איתה.

      מחק
  5. לגמרי נשארת?!

    השבמחק
  6. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  7. נשארת! ! נשארת! ! וגם לינק בבקשה

    השבמחק
    תשובות
    1. היא אאוט אוף סטוק כבר כמה חודשים (ארבתי לשלי, כמובן):
      http://www.asos.com//Asos/Asos-Premium-Pleat-Skirt-In-Leather/Prod/pgeproduct.aspx?iid=214161

      מחק
    2. נשמטה הספרה 9 בסוף :-D

      מחק
  8. בהחלט נשארת.
    העליוניות הראשונות עושות לה עוול בעיני
    אני אהבתי את מראה הבלרינה, החגורות מאוד משדרגות אותה
    ונעלי הסירה הרבה יותר מחמיאות לה מהמגפונים :)

    שגית :)

    השבמחק
  9. אמרתי לך גם שם- להשאיר!! יופי של שילובים עשית איתה! (Aניס)

    השבמחק
  10. והמראה היפה ביותר בעיניי הוא עם ג'קט הג'ינס והמגפונים (Aניס).

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, גם אני מחבבת את השילוב הזה מאוד.

      מחק
  11. להשאיר! ורסטילית ומחמיאה מאד!
    ואנצל את ההזדמנות כדי לשבח אותך על בלוג מקסים ומשעשע מאין כמוהו :-)

    השבמחק
  12. להשאיר.
    לי יש תחושה שאת בתכלס החלטת בפנים להשאיר ומחפשת חיזוקים ;) (לגיטימי לגמרי, אני גם עושה את זה לפעמים)
    המחשת כאן בכ"כ הרבה שילובים איתה עד כמה היא ורסטילית ותהיה לך שימושית.
    וגם אם היא לא הגיזרה הקלאסית מבחינתך, רואים שאת ממש מתלהבת ממנה. :)
    אז יאללה תשאירי!

    השבמחק
  13. להשאיר בהחלט!
    ושאלה לגביי נעלי העקב (של קלארקס?) הן מהעונה הנוכחית? ואיך לובשים אותן בחורף? עם גרביון....? (מתעהת גרביונים שכמותי:-P)

    השבמחק
    תשובות
    1. לא, הן מהחורף הקודם. אבל לדעתי יש להם דברים דומים כל שנה (הם לא מאוד עדכניים, לטוב ולרע...)
      בחורף עם גרביונים, כדי לא לקפוא. אני דווקא ממש אוהבת, מאז גיליתי את נפלאות 80 הדנייר :-]

      מחק
    2. 80 דנייר...? זה נחשב עבה?

      מחק
    3. כן, בהחלט. גרבונים סטנדרטיים הם בסביבות 20 דנייר (הכי בסיסיים). ה 80 כבר כמעט אטום, ו 120 זה בכלל עונג אמיתי.

      מחק
    4. תודה :-)
      המלצה לחברה מסויימת או שזה לא ממש משנה?

      מחק
    5. אני אוהבת את אלה של סריגמיש (שאני קונה לא פחות ולא יותר בסופר...) ואלה של הסופר פארם גם חביבים, אבל יקרים. אז רק במבצעים.

      מחק
  14. אחלה חצאית. כשאת משלבת אותה רק עם חולצה/עליונית נקשרת וחגורהזה נראה ממש כמו שמלה!

    השבמחק