יום שלישי, 10 בדצמבר 2013

סדר שיהיה פה!

אני לא אדם מסודר מטבעי.
למעשה, אני ברדקיסטית חסרת תקנה.
וכל פעם שאני אומרת את זה בעבודה - נוחרים מולי קצת בבוז. אז כדי להגן על כבודי, נאלצתי לגלות את סודם של המבורדקים מבטן ומלידה, של הבלאגניסטים בכל מיני נפשם, של חסרי הארגון ברמ"ח איברים: שרק אנשים מבולגנים יכולים להיות מסודרים כמוני.
במילים אחרות, בגלל שאני כל כך לא מתודית, כל כך לא דקדקנית וכל כך שכחנית - אני חייבת להיות מסודרת יותר מאחרון המסודרים. אחרת יהיה בלגן. אני לא מהאנשים האלה שיכולים לשלוף בדיוק מה שחיפשו מתוך ערימה חסרת צורה, לא מאלה שיאתרו את הפריט הנכון בארון שלא ראה קיפול מזה שנים ובטח לא מאלה שימצאו בדיוק את העגילים המתאימים בסבך בלתי עביר של שרשראות חוליות. וכל מי שנאבקה אי פעם בשרשראות חוליות שנפגשו יודעת שזו משימה שהטובות והמאורגנות ביותר נזקקות לאחריה לוואליום. מבחינתי הר של בלגן אינו סדר בתחפושת. הוא פשוט הר של בלגן. וכדי להתמודד איתו אין לי ברירה אחרת אלא לסדר.
ובבלוג כמו בחיים - אני צריכה סדר. אז בואו נעשה אותו.
קיבלתי לאחרונה המון בקשות משמחות ומרנינות נפש לייצר רשימות פריטים עבור כל מיני נשים שצריכות כל מיני דברים. את הרשימות האלה אארגן, אסדר ואתקיל במרץ בזמני הפנוי. חשוב להדגיש שאני מאוד נהנית מהבקשות, ושמחה להיענות.
אבל למען כל המבקשות, ובעיקר למען שלמותי הרגשית, הקוגניטיבית והOCD-ית, אשמח אם מי שרוצה להגיש בקשות בהווה ובעתיד תענה על שאלותיי הקצרות, הממצות והלא פולשניות בכלל (חוץ מההיא על חשבון הבנק ותעודת הזהות וצורת החתימה שלכן. שהיא כמובן חובה).

1. איזה פריט אתן רוצות שאאתר עבורכן? נסו להיות כמה שיותר ספציפיות (שמלת מידי בצהוב. אבל לא צהוב בננה, צהוב שמש. שמש חורפית. בשש בבוקר. ועם צווארון לבן.)
2. האם יש לכן מגבלות גוף מסוימות שרלוונטיות לצורך העניין? (שוקיים אתלטיות, חזה גדול, ראש שני?)
3. מה התקציב שלכן?
4. האם יש חומרים שאתן מעדיפות, או שאתן מעדיפות להמנע מהם? (עור אמיתי? זמש? פרוות חבובות?)
5. האם אתן מוכנות לקנות אונליין? (בכל אתר? באתרים בריטיים? באתרים-סיניים-שלמה-שתרצו-לעשות-כזה-דבר? באתרים אמריקאיים?)

אתן מוזמנות להשאיר בקשות כאן בתגובות (מזכירה להגיב כ"אנונימי", משום מה רק זה עובד בשלב זה.)

וכעת, אחרי שסידרתי, ארגנתי ותייגתי, אני יכולה ללכת לענייניי.
כלומר, לסדר את הבית.

24 תגובות:

  1. תיק צד יומיומי בינוני לסטודנטית בצבע רגוע (אפשרי שילוב כל עוד הוא רגוע ומהמם), לא מעור, לא חובה חלוקה פנימית, רצוי שיהיה ניתן לרכשו אוןליין. והנה מגיע הקאטץ' - בלי אבזמים וקישקושים!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מראש :)

      מחק
    2. שאלה קשה... הייתי שמחה לתיק שלא עולה הון (200-300), אבל אם זה תיק סופר דופר מהמם אז גם 500 יהיה בסדר.

      מחק
  2. אני מזמינה פוסט על ג׳קט!
    עור, שחור

    השבמחק
    תשובות
    1. תקציב? סגנון? אפשר גם תמונה של משהו לרוחך :-)

      מחק
  3. מחפשת בנרות מגפונים שחורים, להריונית (=נוחות), בסגנון של ליבלינג אבל בלי עקב ואם אפשר כמה מאות שקלים פחות (אבל אשלם עד 500-600). בלי ניטים, פרנזים, מסמרים וכו'. חרטום מעוגל (לא מחודד). לא בסגנון בוקרים. בלי רוכסנים בולטים. מראה מעודן.

    השבמחק
    תשובות
    1. מוסיפה גם: בלי אבזמים בולטים, בלי גומי!

      מחק
    2. רגע: את שלי מקלארקס, בדקת? החרטום לא מאוד מעוגל אבל בפירוש לא מחודד, הם עונים על כל דרישותייך האחרות (ובעיקר על סעיף הנוחות) וחורגים די במעט מהתקציב (עולים כ 700 במבצעים ושווים כל גרוש).

      מחק
  4. מחפשת מגף, כמו של שכנתך לחדר... שיגיע עד הברך (כי החצאית מגיעה עד הברך מהצד השני...) בשליש מחיר. יש דבר כזה?!

    השבמחק
    תשובות
    1. מה שהיא נעלה היום? :-D

      מחק
    2. מה שעלה לה כמעט אלפיה... חום בהיר, זמש, עקב שטוח ;-)

      מחק
    3. את בטוחה? היא לא נעלה היום את אלה עם השרוכים? אשאל אותה מחר :-D

      מחק
    4. טרם קיבלתי את אלה אבל ..
      http://www.shoemetro.com/p-270048-corsica.aspx

      מה שבטוח הן זולות -כולל משלוח ארצה 170 שח

      מחק
  5. הו, מעיל מפרוות חבובות בצהוב-שמש-חורפית בשתיים בצהריים שמתאים גם לשני ראשים. מוכנה לרכוש באינטרנט אבל מעדיפה למדוד. את מעולה.

    השבמחק
  6. אנא הסבירי לי למה למה למה הלכתי וקניתי מגפונים על עקב עם ניטים בטוסיק, של "קלארקס"! בשש מאות וחמישים שקל. נכון שהעור רך כטוסיק של תינוק (עם ניטים), אבל מון דייה, מתי אני אנעל אותם, עם מה בדיוק ולאן? נ"ס - עורכת על סף התמוטטות עצבים. אציין גם שברוב טיפשות צלעתי איתם עד הבית כך שאין אפשרות החזרה או החלפה.

    השבמחק
    תשובות
    1. מה את סחה, גברת? המגפונים האלה הם שלמות טוטאלית (אני כמובן יודעת בדיוק לאיזה דגם את מתכוונת ומכוונת) ויתאימו לה-כ-ל. את לא עוקבת אחרי התמונות שלי נועלת מגפונים עם ניטים בצורת כוכבים בטוסיק?!? אני צריכה לעשות לך בוחן פתע?!?

      מחק
  7. מגפיים עד הברך, כאלה שמתאימות לחצאית, עדיף שחור או חום (אבל אני פתוחה להצעות), תקציב 1000-1500 ש"ח (אבל מוכנה למתוח את זה אם יש משהו קצת מעל), ובהחלט מוכנה לחנויות אינטרנטיות (שם מצאתי את אהובותיי הקודמות). לא משנה לי עור או סינטטי.

    ועכשיו לבעיות/אתגרים:
    1. בלי קשקושים בכלל. בלי אפילו אבזם אחד מיותר, או תוספת עור הזוייה. תיפורים מיותרים לעומת זאת זה בסדר.
    2. (ולבעיה העיקרית). שוקיים צרות מאוד. ובצרות מאוד אני מתכוונת להיקף שוק של כ- 30 ס"מ.
    3. אני מעדיפה בלי עקבים או לא מטורפים (עד 5 ס"מ), כי ס"כ, אני רוצה ללכת איתם גם ביומיום.

    השבמחק
    תשובות
    1. אתגר כלבבי! ויש לי כמה רעיונות.

      מחק
    2. אני מריירת על כמה זוגות מפה מאז שקראתי המלצות עליהם בבלוגים בארהב. יש להם מידות שוקיים שונות שניתן לבחור פשוט !

      http://www.duoboots.com/narrow-calf-boots/l/

      למשל
      http://www.duoboots.com/ladies-boots/black-leather/beaumont/d/

      מחק
    3. קטי, זו בדיוק הייתה ההצעה הראשונה שלי :-D דואו עושים לפי מידות בהזמנה.
      הבעיה היא שזה קצת סיכון - כי אם מסיבה כלשהי המדידה לא מדויקת - לא בטוח בכלל שאפשר להחזיר...

      מחק
    4. אההה, ושכחתי עוד פרט מגביל אחד. אני מידה 37.5, והרגל שלי באמת צרה וארוכה...

      מחק
    5. ואני כבר מריירת ב- DUO על סוג סגול מקסים עם עקב סולידי של 13 ס"מ. יומיומי בהחלט...

      מחק