יום רביעי, 11 בדצמבר 2013

אתלטיקה קשה

יש לי הרבה בעיות עם הגוף שלי, למרות שיחסינו מצוינים. אבל יש בעיה אחת שלא בורכתי בה: שוקיים אתלטיות. שזה מפתיע, כי בעברי הפוחז דווקא הייתי אתלטית.
אבל למרות ששוקיי מתעקשות להיראות יותר כמו גפרורים ולא כמו משהו שכדאי לקפוץ איתו מעל משוכות - הזדהותי עם מצוקת המתקשות-למצוא-משהו-באשר-הוא הובילה אותי לנקודה הבאה במסעי חובק הגלובוס ובודק גבולות האנושות ובעיקר הטעם הטוב: למצוא מגפיים למגיבה אנונימית עם שוקיים רחבות.
דרישותיה היו רוחב, כמובן, וגם עלות של עד 500 ש"ח (כולל משלוח, אם הקנייה היא אינטרנטית), מידה 8-8.5 אמריקאי (כלומר כ 39 ישראלי או 6 בריטי), עד הברך בצבע שחור. רצוי מעור.

התחלתי את מסעי בנקסט, כי אני יודעת שיש להם ליין שלם של נעלי wide fit. ולמרות שכפות רגליה של אלמונית אולי לא רחבות - שוקיה דורשות כניסה למחלקה הזו. חוץ מזה, אין סיכוי שאני מפספסת הזדמנות פז להכנס לסייר במחלקת הנעליים של נקסט בלי סיבה ממש טובה (נניח, מוות קליני).

1. מגפיים אלסטיים של נקסט, 400 ש"ח (משלוח חינמי).
שמעתן את הרעש הזה? זו הייתי אני, פוגעת במטרה.
הזוג הזה מקסים, קלאסי, יתאים לכל מצב ולכל זמן - ומזכיר באופן חשוד את אחד הזוגות האהובים עליי במיוחד בשל הפרט בעקב. החלק האחורי עשוי גומי, ואמור להבטיח התאמה גם לבחורות אתלטיות, או לפחות לשוקיים שלהן.





2. באותה מחלקה ממש בנקסט פגשתי גם את הזוג הזה. הוא עולה 368 ש"ח.
אני לא מאוד מחבבת את החרטום המרובע והמיושן במקצת, ולא אוהבת את העובדה שאין לו גומי בכלל (כך שאין סיכוי שימתח ויכיל ויקבל ויאהב שוקיים שאינן בדיוק מותאמות אליו, המניאק חסר הפשרות) - אבל להופעות פורמליות יותר, זה זוג טוב.



(שני הזוגות כרגע לא במלאי, כפי שגיליתי הבוקר [הרשומה נכתבה במשך כמה ימים] אבל סביר להניח שיחזרו. אפשר לשלוח לנקסט מייל או מסר בפייסבוק ולשאול מתי.)

3. באתר של "עונות" מצאתי את הזוג הזה ב 399 ש"ח (על מי אתם עובדים עם המחיר הזה?)
אני לא יודעת ממה הם עשויים, ואם יש או אין להם חלק סטרצ'י, אבל מה שמרינה שם בהחלט נראה מספיק אתלטי כדי שאאמין שאני הייתי שוברת יד על הנסיון הראשון אם הייתי עושה מה שהיא עושה שם.


באתר של DSW מצאתי לא מעט אפשרויות.
הם עובדים עם חברת שילוח. אני מסייגת ואומרת שאני לא בטוחה כמה עולה הסיפור הזה כי מעולם לא ניסיתי (אני קצת שמרנית, קצת נוקשה ובעיקר נורא קמצנית בכל הקשור בעלויות משלוח), אבל לו הייתה לי סיבה ממשית, כמו שוקיים שקשה למצוא להן מגפיים, הייתי בהחלט שוקלת את זה. בכל מקרה, כיוונתי את רמת המחירים מעט למטה כדי להשאיר "מקום" לעלויות המשלוח, כך שאני מקווה ומאמינה שזה לא חורג בהרבה מ 500 ש"ח, אם בכלל.

4. מגפיים של האש פאפיז, 100 דולר.
הסיבה העיקרית שאני מציעה את הזוג הזה היא שיש סיכוי לא רע למצוא אותו בארץ. ב"גלי" מחזיקים את המותג הזה, ושווב לבדוק.


5. צמד חמד מהמם של נטורלייזר, 100 דולר.
יש לי נסיון מעולה עם המותג, והזוג הזה פשוט יתאים להכל: יום, לילה, בין ערביים, שקיעה, זריחה, ליקוי ירח...




וכעת, לאחר שהדלקתי את בלוטות המגפיים של עצמי, אלך לרייר על שפע הזוגות שנוספו לוויש ליסט שלי באסוס ולהזכר שאני בכלל בעודף מגפיים, בעוצר קניות וענייה. סליחה, לא ענייה: עקבית, חזקה ואמיצה, ולמרבה המזל בעלת טווח קשב וזכרון קצרים במיוחד. היי, תראו! תיק!



11 תגובות:

  1. מגפיים. בנקסט. את קוסמת !! תודה תודה :)

    תכל'ס כשאמרתי אתלטיות הייתי צריכה להגיד ברוחב 18 אינץ' :P הולכת לבחון את כל האפשרויות. נטורלייזר נראות מדהים :)

    השבמחק
    תשובות
    1. הבעיה עם נקסט זה שהמידות אוזלות בקצב מסחרר. כשהתחלתי לכתוב את הרשומה לא ראיתי שיש בעיה - היום הכל אזל. אבל מסר בפייסבוק יכול לסייע. הם עונים מהר מאוד, ויודעים לרוב להגיד מתי יהיה ריסטוק. חוץ מזה, כדאי פשוט לארוב, כי כבר קרה לי שרציתי תיק מהם ומישהי החזירה במקרה. למזלי הייתי עקשנית וזריזה מספיק :-P

      מחק
    2. ונטורלייזר זה להיט. הייתי לגמרי משקיעה בחברת שילוח בשבילן!

      מחק
    3. אוף. דאבל וטריפל אוף. הן צרות מדי בחלק העליון מסתבר... תודה בכל מקרה , הן יפווווות ובטוח יתאימו למישהי עם רגליים יותר סטנדרטיות

      מחק
    4. עצרי! יש גם דגם עם גומי:
      http://www.dsw.com/shoe/naturalizer+etton+boot?prodId=289727&productRef=SEARCH

      מחק
    5. אגב, בוודאות הסתכלת על המידה של הדגם הרחב? כי זה 15.5, לא 14.5 (שזה הרגיל). צריך להעביר את הסמן בצד ימין ל W בשביל המידות של הרחב.

      מחק
    6. 15.5 זה עדיין צר מדי :( אבל המוני תודות על שאר הלינקים מותק :)

      מחק
  2. חייבת להוסיף מנסיוני בארץ המגפיים-מעור-לשוקיים רחבים (נעים מאוד - 17 אינץ'...). שני דברים:
    Steve Madden - יש דגמים מאוד נדיבים ברוחב השוק, ואפילו לא יקרים בארץ
    אם יש באפשרותך להגדיל את התקציב (משמעותית) - duoboots. יש לי זוג אחד שלהם, שעלה 1200 שקלים (נחנקת קלות...) והם לא פחות ממושלמים בהתאמה שלהם. שווה בדיקה והתייעצות מול שירות הלקוחות (כי לא כל הדגמים מדוייקים במידות).

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, זה בערך הרוחב גם כאן. אמא שלי טוענת שזה קשור איכשהו לזה שמגיל 7 עד 12 הייתי בחוג ריקוד ואז לא המשכתי :P

      חולמת על duo boots כשהתקציב יאפשר...

      מחק
  3. היי אביגיל,
    שאלה קטנה - מה קורה כשמזמינים ב 400 שח מנקסט למשל (היפותטי לגמרי...)? משלמים מעמ בדואר? איך הסיפור הזה עובד? המעמ מחושב כל פעם באותו אופן או שיש עוד החרגות הזויות?
    ושאלה נוספת - אם צריך לשלוח בחזרה כמה העסק הזה צפוי לעלות כשמדובר במגפיים?

    השבמחק
    תשובות
    1. אז ככה. עקרונית - אמורים לשלם מע"מ (18%) על קנייה מעל 75 דולר. בפועל הבדיקה היא מדגמית. אז זה כן משהו לקחת בחשבון. לענ"ד, למישהי שקשה לה למצוא בארץ שווה להשקיע בזה את האקסטרה 70 ש"ח כי המחיר עדיין הוגן, אבל כל אחת ושיקוליה ותקציבה :-) ובכל מקרה לאחרונה נקסט התחילו לשחרר מדי פעם קופונים - ואפשר וכדאי לארוב להם (נדמה לי שיש עכשיו קופון של 50 ש"ח הנחה על קנייה ראשונה, אפשר לבדוק בכל הקבוצות של הקונות בפייסבוק).

      מחק