יום שני, 5 בנובמבר 2012

סתם שתדעו ש


1. ברשת סטורי יש 15% על נעלי בלוך למי שעושה לייק לעמוד שלהם בפייסבוק.
אם הייתי נעליים, הייתי בלוך. לא משנה כמה אשאף להיות רפטו, אין לי את השיק המתאפק והמעודן של הצרפתיות, ואני מוצאת עצמי כל הזמן נמשכת שוב לצבעוניות השמחה של בלוך, לחוטם החצוף שלהן (טוב, שלי לא חצוף, סתם מגודל. אבל לצורך העניין שניהם מושכים את העין) ובעיקר לעובדה שהן לא לוקחות את עצמן ברצינות.
הייתי גם שמחה, כמובן, אם הן היו לוקחות גם את המחיר פחות ברצינות, אבל אני ממילא בעוצר קניות. לפיכך אני אעמוד ואצפה בחלון הראווה בעיניים דומעות, ואתן תצטרכו לדלג בקלילות מעל שלוליות הריר שלי בדרך לשם. בהצלחה.




2. אצל נעמה בצלאל, פריט שני ב 50% כל השבוע.
אני לא יודעת לגבי פריט שני, אבל אני יודעת איזה פריט ראשון אני רוצה: את השלמות האדומה הזו. רק 349 שקלים-שאין-לי מפרידים בינינו. היא גם תלך נהדר עם נעלי-הבלוך-במבצע-שאין-לי-כסף-לקנות.

3. רוני קנטור הנפלאה משיקה את קולקציית החורף ב 8.11 בשמונה בערב, עם הנחה של 10%.
כל מי שחשקה במגפונים שלי, או במגפונים אחרים, או בתיקים, או בתכשיטים, או בבגדים או בעליונית מושלמת שצריכה-להיות-שלי-ואתן-לא-חייבות-לעטוף-לי-רמז-רמז (אני רק זורקת פה רעיונות) - יכולה וצריכה לעשות לה לייק בפייסבוק ולהתייצב.



4. 50% על פריט שני מקולקצית דיסני בדלתא.
כן, הדלתא של הטרנינגים ולא, לא נדפק לי לגמרי המוח. יש שם טרנינג של מיס פיגי. מיס פיגי, אנשים! מיס פיגי. אני חוזרת:מ-י-ס פ-י-ג-י.
האם ציינתי פעם שמיס פיגי היא אלילה? אז עכשיו היא אלילה בסייל.
וכשאתן כבר שם שימו לב לסקיני הורוד בוהק הזה (שמגיע גם באפור ושחור לא בוהקים בעליל). אני חושבת שמצאתי את הזוכים בתואר "מכנסי הפנאי המושלמים": גם מחמיאים, גם לא נראים כמו טרנינג וגם מספיק רכים ונעימים כדי שאפשר יהיה לישון בהם. וזה, למקרה שאתם תוהים, חלומה של כל אם. אל תאמינו למי שאומר משהו אחר.




שאו ברכה, וסעו לשופינג.

2 תגובות:

  1. אביגייל,
    אני אוהבת את הבלוג שלך, אוהבת את הכתיבה, וגילוי נאות - מעריצה שלך כבר מימי הבלוג "הכל אודות אמא".
    בדרך כלל מסתפקת בקריאה בלבד, אבל הפעם אני רוצה להגיב.
    רוני קנטור - יש לה בהחלט עיצובים יפים ומקסימים, א-ב-ל האיכות (בעיני) מאד גרועה, ובמרבית הפריטים, מדובר בפריטים מיובאים מהמזרח, ללא כל שינוי עיצובי (למרות שכך היא טוענת באתר). לעניות דעתי, המחירים מופרזים להחריד בשביל האיכות שמקבלים וקשה לי לראות את החותמת של ההמלצות שלך על בגדים שכאלו.
    זהו, אמרתי את שלי ואמשיך לקרוא אותך בחדווה :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מודה - לא קניתי אצל רוני מעולם בגדים. לרוב הגזרות שלה לא מתאימות למבנה שלי (חזה גדול) כנראה בדיוק בגלל שמדובר בייבוא מהמזרח. אבל דווקא הנעליים והתכשיטים - שאותם דגמתי במרץ - באיכות טובה בהחלט. ביליתי את רוב הקיץ בסנדלים שלה, והם נראים כמו חדשים והיו מאוד נוחים. אני עונדת עגילים שלה ברגעים אלה ממש וטרם צמחו לי קרניים ;-) בקיצור - החוויה האישית שלי - מצוינת, אבל אני שמחה שכתבת גם על החוויה שלך, שהיא אחרת.
      ותודה - איזה כייף לשמוע!

      מחק