יום שלישי, 27 בנובמבר 2012

איפה הכסף?

פלורנס ביקשה שאאתר לה ארנק.
ולא סתם ארנק: ארנק אמריקני. ולא סתם ארנק אמריקני, אלא ארנק אמריקני שגעוני וצבעוני, בתקציב של עד 100$. חמושה בשנים של נסיון (הרבה רילוקיישנים), הרבה מוטיבציה (בכולם הייתי בחופשת לידה) והרבה חיבה (לפלורנס, וגם לשופינג) - יצאתי למשימה!
אני לא מתה על שופינג בארה"ב. ואם כבר חייבים שופינג בארה"ב - אז לילדים. ואם לא לילדים - אז לבעל. ואם לא לבעל - אז נעליים. איכשהו השוק הישראלי הקטן יותר מתאים למימדיי, אני לא מחבבת את רשתות הענק האמריקניות ואני לא מצליחה להבין למה מייצרים באמריקה בגדים רק לבנות 15-17 ולבנות 50-60, אבל לא לאף אחת באמצע.
אבל פלורנס ביקשה, והלקוח תמיד צודק, והאמת שמזמן לא שזפתי עיניי במצב הארנק האמריקני ובאמת הגיע הזמן.

מה מצאתי? 
1. איכשהו כששולחים אותי לקניות בארה"ב, בין אם מדובר במגבונים לילדים או בעגילי יהלום, אני תמיד מתחילה את הסיבוב אצל קייט ספייד. ספייד היא מעצבת מדהימה, צבעונית ויקרה-במידה-הגיונית, וכל פריט שלה שנכנס לארון שלי גורם לי לרטט אופנתי בלתי יתואר. אז כמובן שקודם כל בדקתי אצל קייט, ומצאתי את השלמות המנוקדת הזו, שעולה  128 דולר בנורדסטרום, ושאם היא אינה ההגדרה המילונית של צבעוני ושגעוני אאלץ לאכול את כובעי המטאפורי (של קייט ספייד, לצורך המטאפורה), לכבות את האור ולסגור את הבלוג.



2. באותו נורדסטרום עצמו פגשתי גם את השלמות חסרת התקדים הזו - ארנק בעיצוב וינטג' שיקי עד כאב, שמגיע (גם) באדום מושלם ויכול לשמש גם כתיק ערב. 128 דולר וזה שלכן, בנות. אל תשכחו להביא אחד גם לי.


3. במייסי'ז פגשתי את השלמות הכחולה הזו. אני בכלל לא אוהבת כחול, באופן עקרוני. זה צבע מרגיע, ואני מתנגדת לזה מטעמי מצפון. אבל לנייבי פיתחתי פינה חמה בלבי ובארוני בשנה האחרונה והארנק הזה מצליח להיות גם צבעוני וגם בוגר, מתוחכם ושיקי. ואם שואלים אותי, זה הכל בגלל הנייבי. 98 דולר. 


4. במסעי אצל מייסי פגשתי גם את הסגול-סגול הזה ולא יכולתי להשאיר אותו מחוץ לרשימה. הוא של מייקל קורס, הוא גיאומטרי ושיקי, והוא בסייל עכשיו ב 110 דולר. 


5. בפייפרליים, אתר המעצבים מבית גאפ, מצאתי את החמידות האינסופית הזו של פוסיל ב 50 דולר בלבד. שילוב הדוגמאות, הצבעים והגזרה הופכים אותו לארנק נשי ובוגר, אבל שלא לוקח את עצמו ברצינות. כראוי. 





ועם איזה ארנק אני מסתובבת, אתם שואלים?
ברשותי השלמות המפוספסת הזו של דניאלה להבי. יש קלאסיים ממנו, יש אלגנטיים ממנו ויש רשמיים ממנו. אבל כל פעם שאני מוציאה אותו מהתיק - אני מחייכת. ונדמה לי שגם הוא שמח לראות אותי. מה עוד יכולה בחורה לרצות?










4 תגובות:

  1. הארנק עם הנקודות ממש יפה. וגם הסגול של מייקל קורס. העיצוב שלו מאוד פשוט קלאסי לדעתי.

    אני חושבת שבמדור הזה, למצוא בגדים בשבילי זו משימה בלתי אפשרית:-D בעיקר חצאיות עיפרון מחוייטות ושמלות עיפרון בלי רוכסן בגב:-P.


    @יעל@

    השבמחק
  2. תצפי לטלפון גם ממנהל הבנק שלי :)

    השבמחק
  3. התאהבתי בארנק של פוזיל, אבל כבר לא נמצא באתר. יש לך רעיון איפה אפשר למצוא אותו?
    וזו כבר הזדמנות לומר שמאד אוהבת את הבלוג שלך, את כותבת נהדר ובהחלט בעלת כישרון לאיתור פריטים מיוחדים :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. שאלה טובה. ניסית לחפש לפי תמונה בגוגל? זו התחלה טובה לדעתי. גם אם לא תמצאי אותו למכירה - תגלי את שם הדגם ומשם תוכלי לנסות מזלך באיביי :-)

      מחק