יום ראשון, 11 בנובמבר 2012

אין עור

בתור צמחונית בדימוס, אני תמיד מזדהה עם כאבם של אלה שלא לובשים עור ומחפשים תחליפים הולמים. ובימי החורף, במדינה עם שורשים פולניים (כלומר, שמאמינים בה שאפשר למות מהצטננות תוך דקות ספורות ושמצטננים מזה שהולכים יחפים ומשאירים בבית חלון פתוח כדי לקבל קצת אוויר ולא, נניח, מוירוסים, שהם לרוב תוצאה של שהייה בחלל סגור ומחומם מדי) - לאלה שמסרבים לנעול מגפי עור יש בעיה.
בד"כ הם קוראים לבעיה הזו "אמא".

וחוץ מזה, יש להם עוד בעיה: הקושי למצוא מגפיים יפים שעשויים, רחמנא ליצלן, מחומר סינטתי.
אז יצאתי לצוד.
טוב, לא בחירת מילים טובה.
יצאתי לחפש. ולהלן התוצאות.

1. פול אנד בר, 299 ש"ח.
מגפיים קלאסיים במחיר נוח. הנסיון האישי שלי עם מגפיים סינטתיים של פול אנד בר כבר בן ארבע, ועדיין נראה כמו חדש. 


2. זארה, 299 ש"ח.
הנה יתרון מוחץ של מגפיים סינטתיים: ממש קל לנקות אותם. כך שאפשר בשלווה ובנחת לרכוש את המגפיים מושלמי-הצבע האלה בלי חשש.


3. מגפונים שחורים מבית בלופיש , 30 פאונד, אסוס
על הבעיה שלי עם מגפונים כבר הרחבתי במרץ, אבל לטובת אלה שלא חולקות את הבעיות העגומות והאיומות שהופכות את חיי לגיהינום - הנה מגפונים. יפים. את המותג הזה מוכרים גם בחנויות ביג טום, ולרוב יש להם מבחר נאה מאוד של מוצרים סינטתיים (לצד נעלי עור, וחי סינטתי עם כבש).
4. מגפי גומי מטריפים, 35 פאונד, אסוס.
המגפיים האלה הם פלא עולם שמיני - מגפי גומי שמתאימים לבעלות רגליים דקיקות. ואני מדברת מנסיון של כמה וכמה רגליים: גם שלי וגם של נועה המהממת.

5. חיקוי זמש, 299 ש"ח, H&M.
אני מודה שאני בד"כ לא קונה לעצמי שום דבר ב H&M, אם כי את מחלקת הילדים אני בוזזת כל פעם שיש לי הזדמנות. לרוב הנעליים שם נראות כאילו התפוצצו עליהם כל הטרנדים של העונה וגם כמה מהשנה שעברה. אבל דווקא המגפיים האלה הם בול בפיתה, מטריה בגשם, שלולית לילד עם מגפיים - מבנה קלאסי, עקב יציב וצבע שיתאים להכל.

6. מגפיים דמויי עור (קיימים בשני גוונים של חום ובשחור), 70 דולר, DSW.
וכן, DSW עושים משלוחים לארץ. אני לא אחראית למה שהידיעה הזו תעשה לנישואיכן.



7. מגפי זמש (לא אמיתיים, כמובן), 49.95 דולר, DSW.
אפילו בתור ילדה לא היו לי צמות למשוך בהן, אבל אף פעם לא מאוחר מדי.





8. מגפונים עם כפתורים, ספרינג.
אני לא יודעת כמה הם עולים בארץ - אבל הם קיימים בוודאות. מדדתי במו רגליי.



דשדוש נעים, בברכת Save a cow, eat a vegetarian!


9 תגובות:

  1. את פשוט טלפתית. בדיוק רציתי לבקש ממך לכתוב רשומה כזאת.

    והיא כמובן יצאה מוצלחת.

    השבמחק
    תשובות
    1. זה עונשו של מי שקורא יותר מדי מד"ב, הטלפתיה... :-P

      מחק
  2. אחד מאיתנו תקול - או אני או הלינק לפלא הוורוד.

    השבמחק
    תשובות
    1. מתנצלת - הפלא אזל מהמלאי ואני לא מצליחה למצוא לינק יותר :-(

      מחק
    2. סליחה! סתם לכלכתי, יש במלאי בשפע:
      http://www.asos.com/Pauls-Boutique/Pauls-Boutique-Wellies/Prod/pgeproduct.aspx?iid=2499990&SearchQuery=Paul%27s%20Boutique&sh=0&pge=0&pgesize=-1&sort=-1&clr=Pinknavytrim

      תהני!!!

      מחק
  3. גם אני בחיפושים כל שנה מחדש אחר מגפיים שאינם מעור. בזמן האחרון גם הקפדתי לבדוק כל נעל אחרת.... חייבת להמליץ גם על הקולקציה של סקופ לחורף, אם כי, הייתי מחכה עד שהמחירים ירדו...

    השבמחק
    תשובות
    1. הנעליים של סקופ נוחות? אני תמיד סקפטית לגבי הרשתות האלה...

      מחק
  4. אפשר לשאול מה הפרוצדורה לקבלת משלוח מ-DSW לארץ? ממה שאני מצליחה להבין אני צריכה להירשם בחברת צד שלישי: MyUS או משהו כזה, הם נותנים לי כתובת בארה"ב ודרכם אני מקבלת את הנעליים. רציתי להירשם ב-MyUS אבל נראה שאני צריכה לשלם על ההרשמה (עוד לפני שהזמנתי אפילו חבילה אחת). פיספסתי משהו?
    תודה רבה =)

    נ.ב. עוקבת אחרי הבלוג בשתיקה (רוב הזמן לפחות) ומאוד נהנית.

    השבמחק
    תשובות
    1. עד כמה שהבנתי - צריך להרשם גם אליהם וגם לחברת השילוח שהם עובדים איתה, לא נראה לי שאמורים לשלם להם בלי שעושים הזמנה בפועל...
      באתר של DSW אין הסבר?
      אני די מתבאסת מהם. כשהם אמרו לי שהם עומדים להתחיל לשלוח לארץ לא חשבתי שייקחו חברה חיצונית...

      מחק