יום ראשון, 25 בנובמבר 2012

למה? כובע!



אני אוהבת אקססוריז.
אני גם אוהבת חורף.

לפיכך, טבעי שאני אוהבת עד טירוף אקססוריז של חורף. ארונותיי גדושים בצעיפים רכים ועוטפים, כובעים שלא מחמיאים לי בעליל וגרביונים בכמות שלא מביישת סניף מקומי של סופר פארם. חוץ מכפפות, שאני לא יכולה לסבול ושאני לא רואה הצדקה בשבילן במזג האוויר הישראלי (ושבכנות, אפילו במזג האוויר הפורטלנדי לא הצלחתי להסתדר איתן) ארונותיי מצוידים היטב בשביל החורף הישראלי החמים והמבאס. 

יש עוד דבר שאני אוהבת: את הילדים שלי. וכיוון שהם צעירים מדי לצעיפים, והם שותפים לסלידתי מהתחושה של כפפות, אין לי אלא לצייד אותם בכובעים. כובעים חמודים. הרבה כובעים. 

מה לא קנינו?

כובע אפור מושלם מזארה, 79 ש"ח. הבעיה העיקרית עם השלמות הכובעית הנחשקת הזו היא שחוץ מאת לבו של מנהל החשבונות של זארה ואת דמו של בעלי- הכובע הזה לא יחמם כלום. 







כובע של הלו קיטי. 89 ש"ח בחנויות הרשמיות של קיטי.
נתחיל בחדשות הרעות: אשכרה יש דבר כזה, החנויות הרשמיות של קיטי. החדשות הטובות הן שהבת שלי עדיין צעירה מכדי לדעת את זה, ובהחלט צעירה מכדי שיהיה לה כרטיס אשראי משל עצמה. לפיכך, ולמרות חיבתה של הצאצאית שלי לחתולה-המטופשת-שלא-עושה-כלום-חוץ-מלסחוט-הורים-אומללים-מכוחות-ומכסף, הכובע נשאר בחנות.


כובע מפלצת אדום. 15 פאונד. Next.com.
אין לי שום סיבה ממשית לכך שלא קניתי את הכובע הזה. מחדל.





מה קנינו?

הילדון ביקש - וגם קיבל - כובע אנגרי בירדס כחול. את שלנו קנינו ב 40 ש"ח באיזו חנות ברחובות, אבל גם באיביי אפשר למצוא אותו.



כובע קאפקייק של גאפ. בעקרון זה הכובע של פצפונת משנה שעברה, אבל כיוון שפצפונת הייתה ועודנה פצפונת למרות הגנטיקה הבלתי פצפונית בעליל שלה - הוא עדיין מתאים. אמנם אנחנו בבירור לגבי עיכוב הגדילה שלה, אמנם צריך לשלול כל מיני מצבים בריאותיים לא נעימים ואמנם אנחנו די מודאגים מכל הסיפור - אבל תמיד יש צד חיובי, וכשהצד החיובי הוא כובע קאפקייק שמתאים לעוד שנה, חייבים לחייך קצת. אמנם הביד עליו באיביי כבר נגמר, אבל אולי הוא עוד ישוב.




כובע דינוזאור ירוק כתום. 60 ש"ח. Happy Knittings. כובע ארנב ורוד, כנ"ל, כנ"ל.
הילדון קיבל את הכובע הזה ליום הולדתו בצירוף מקרים משעשע: שבוע לפני כן רכשתי לפצפונת את כובע הארנב של אותה יעל צל, וריירתי במרץ על כובע הדינוזאור לבכור: הוא כבר כמה שנים שואף להפוך יום אחד לדינוזאור גדול ירוק. אבל כיוון שכבר היה לו כובע הציפור הזועמת, החלטתי שלא להתחזר. למזלי היקום חשב אחרת, וחברה אהובה שאלה אותי כמה ימים לפני יום ההולדת אם אני חושבת שהילדון יאהב את הכובע בקישור ששלחה לי. הכובע הזה בדיוק. אני לא אחת שאומרת לא ליקום, וכעת שני ילדיי מצוידים בכובעי פליז מעלפים ולי לא נותר אלא לפנטז על כובע המצנפת לשנה הבאה.



או בשביל עצמי.


8 תגובות:

  1. כובע המפלצת הורס. באמת מחדל. אני מחכה שעומר יגיע לגיל שבו אוכל להלביש אותו בפיג'מת זאב של מקס מארץ יצורי הפרא. או אולי לתפור אחת לעצמי ולעזוב את הילד בשקט

    השבמחק
    תשובות
    1. הוי, פיג'מה של מקס. איפה מצאת אוצר כזה?

      מחק
    2. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

      מחק
    3. אני מתכוונת לתפור. מצאתי די הרבה טוטוריאלס. אבל יש גם למכירה

      מחק
    4. http://www.squidoo.com/where-the-wild-things-are-costumes

      http://www.kaboodle.com/reviews/where-the-wild-things-are-maxs-wolf-suit-costume-replica.-adult-sized-just-for-you-loyal-k-n-g

      לא הצלחתי לעשות לינקים. השני הוא במידות מבוגרים.

      מחק
  2. כמה צחקתי על מה שכתבת בנוגע לכובע מזארה
    שנון!
    מצוינת כמו תמיד!

    השבמחק