יום שבת, 29 בספטמבר 2012

סקירת קולקציה: תמנון, סתיו חורף 2012-13

היום הזדמן לי (כלומר, ניצלתי הזדמנות פז להמלט מאחר צהריים מול הטלוויזיה עם ילדיי) להגיע לתמנון, לאחד הסניפים החביבים עליי (שאני לא מגלה את מיקומו מחשש שהוא יהפוך לא להיות הסניף החביב עליי לאחר מכן). כוונתי הייתה ברורה: לבדוק מה חדש העונה, וגם לבדוק מה מזה יתאים לחברה הריונית אהובה שהבטחתי לקחת אותה לשופינג השבוע. כוונתי הסמויה והלא מודעת הייתה לסמן לי פריטים שאני מתכוונת לרכוש בסוף העונה, או כשאחליט שהם נחוצים לי כאן ועכשיו. מה שיבוא קודם. הצלחתי בכל משימותיי. לו הייתי אדם שאפתן יותר ייתכן שהייתי מציבה לעצמי מטלות יותר משמעותיות, אבל בהיותי מי שאני, אני מרגישה שזה היה יום מוצלח.
נתחיל בוידוי: אני ממש מחבבת את תמנון. גיליתי אותם כשהייתי סטודנטית ענייה להחריד וסוף העונה שלהם היה זמן השופינג המועדף עליי (ג'ינס ב 50 ש"ח וקרדיגן ב 40 ש"ח, שהתאימו פיקס לנעליים ב 30 ש"ח שהייתי קונה בסוף העונה בטו גו). מאז אמנם התבגרתי והתעשרתי (אם כי לא בהרבה), אבל אני זוכרת ושומרת לתמנון חסד נעורים. תמנון מצטיינים בכמה דברים בעיניי: VFM (וליו פור מאני), טרנדיות הגיונית (כלומר, הם מודעים לאופנה אבל לא מנסים להעניק לה פרשנויות מרחיקות לכת) ופריטי בייסיק באיכות טובה. בניגוד לרשתות אחרות בתחום לבוש הקז'ואל, תמנון לא עסוקים מיד ביחסי ציבור, פרסומים, קטלוגים מפונפנים ונוטפי סקס או דוגמני על. הם פשוט מספקים בגדים מוצלחים, בעקביות, שנה אחר שנה. זה לא הוט קוטור, אבל זה גם לא מתיימר להיות - ושם כוחה הגדול של הרשת. מה שאתה רואה זה מה שאתה מקבל. איכות היא לא מילה גסה. לפעמים זול זה זול והשמש תזרח גם מחר, אפילו ששעון חורף. וכעת, מספיק עם הקלישאות והלאה לעניינים.

הקולקציה השנה, כמו בשנים קודמות, מאוד מאוד מגוונת. לצד ג'ינס וטי שירט, תמנון מציעים גם מעילים, שמלות ואפילו נעליים. אני בחורה שמרנית, ולא קונה בד"כ נעליים ברשתות האופנה אלא אם הן ממש יפות, כך שהסתפקתי בסיור ביגודי הפעם.

כיוון שלטעמי החוזקה הגדולה ביותר של תמנון היא בקרדיגנים, התחלתי את השיטוט שלי שם, והעליתי בחכתי (כלומר, שלחתי את המוכרת לטפס בשבילי על הסולמות המבעיתים בחנות) קרדיגן לבבות משובב נפש שמגיע במגוון צבעים:

הבחור המדובר מגיע, נכון לכרגע, בנייבי וורוד (בתמונה), אדום ולבן ואפור בהיר עם אפור כהה. כל השילובים היו מאוד מוצלחים ומתוקים, הקרדיגן נעים למגע ודקיק במידה הנכונה, ובעיקר השרוולים שלו מספיק ארוכים גם בשביל ארוכות-הגפיים כמוני. לגמרי ברשימה. 100 ש"ח.

אחרי הקרדיגנים עברתי למדור השמלות, ושם פגשתי שמלה שראיתי כבר על חברתי היפהפיה נועה. מאוד התלהבתי ממנה בפגישתנו הראשונה (מהשמלה. אם כי גם מנועה!) אבל כיוון שהכל מהמם על נועה, הרגשתי שאני צריכה לראות את השמלה גם בקונטקסט אחר לפני שאשפוט שהיא מוצלחת.
לצערי, התמונה היחידה שהצלחתי למצוא של השמלה המדוברת באתר היא תמונה שלומר שהיא עושה לשמלה עוול זה בערך כמו לומר שמלחמת העולם הראשונה הייתה אירוע לא נעים. אז תצטרכו לסמוך עליי - השמלה מהממת. אפילו עליי. חששתי שהיא תדגיש את החזה הגדול שלי ותעלים את קו המותניים שלי, אבל בזכות החיתוכים הנכונים (בדיוק מעל החזה וקצת מתחת לחלק העליון של הירך) והבד המושלם (כותנתי אבל עבה, ומאוד מאוד סלחני) היא הייתה מחמיאה. אז סליחה, שמלה, על התמונה שאני עומדת לחלוק עם העולם. אני ואת יודעות שאת נהדרת. מגיעה גם בשחור וטורקיז. לגמרי נכנסת לרשימה. 90 ש"ח.
(לאחר חיפוש נוסף, וחמושה באמצעים הטכנולוגיים החדישים ביותר - מקש הפרינט סקרין והצייר - הצלחתי להשיג עבורכם תמונה אקסקלוסיבית ונורמלית של השמלה. אבל כבר כתבתי את כל המלל הנ"ל, אז נא בעין שאמחק.)


פגשתי גם את שמלת הטרנינג הנפלאה הזו, רק באפור ושחור ומיד התחבבנו זו על זו. היא הייתה רכה ומלטפת ואני הבטחתי לכבס אותה בעדינות כדי שלא תוציא גולגולים ולעטר אותה בחגורה כדי שלא תגרום לי להיראות כמו מקרר משפחתי. ככה נראית אהבה. נכנסה לרשימה. 80 ש"ח. 

התחנה הבאה במסעי הייתה מחלקת החולצות, אבל כיוון שלבשתי שמלה עצרתי על הדרך ולקחתי את החצאית הראשונה שפגשתי, כדי שאוכל להשתמש בה במדידות. להלן הנדגמים:





החולצה העליונה הייתה מתוקה אבל קצת השנה-שעברה (קולור בלוק, זצ"ל, לדעתי השנה נתקדם הלאה לעבר המונוכרומטיות). החצאית עשתה אותי קצת הריונית (טוב, גם ארוחת הצהריים תרמה לזה) והחולצה התחתונה הייתה מתוקה עד כאב. מדדתי אותה בירוק וטורקיז והיא הייתה הטי שירט המושלמת. אוורירית, קלילה ושמחה. נכנסה לרשימה. 50 ש"ח. 

סיימתי את מסעי במחלקת הילדים, שגם היא הצלחה לא קטנה, ואותה אצטרך לפקוד שוב בהמשך העונה כשיתחילו המבצעים ואחרי שהילדים שלי יצטרכו בגדים. בעצם, במקרה כזה אגיע לשם רק בעוד כמה שנים. מתי אמרנו שהסיילים?

נשארו בצריך עיון (דהיינו, ראיתי באתר ולא פגשתי בחנות):
1. שמלת סריג ורודה שעושה לי קיצי בלב
2. שמלת ג'ינס עם פוטנציאל מושלמות גבוה
3. קרדיגן שחור כחול מרטיט




אה, ו-4. מצב חשבון הבנק שלי. בקטנה.

בנוגע לפריטים ההריוניים - המשך יבוא. 

2 תגובות:

  1. סקירה נהדרת. עושה חשק לפנות את הזמן וללכת לקנות כמה שמלות. ואת הקרדיגן השחור-כחול.
    מעניין מה מהפריטים האלו נמצאים בסניף בביג.

    השבמחק
    תשובות
    1. זו בדיוק הסקירה הנכונה בשבילך, ואני לא מוסיפה יותר :-P
      אגב, גם בגדי הבנות מקסימים, ומידה 4 נראית לי סבירה בשביל הקטנטנות שלנו.

      מחק