יום שישי, 14 בספטמבר 2012

שיפה ושונה תהא הש(מלה)נה

כי אם שואלים אותי, בשורה הזו מתכוונת נעמי שמר לא לשנה, אלא לשמלה. השמלה שלובשים לערב ראש השנה.
וברור שזו צריכה להיות שמלה, נכון?
השנה, כמו בשנים קודמות, אני מארחת את ארוחת החג. המשמעות היא שיש לי שתי אפשרויות: לסיים לבשל ברגע האחרון ולקבל את האורחים בשיער סתור, בגדי בית מוכתמים בשמן ויחפה, או לסיים לבשל ברגע האחרון ולהמלט למקלחת חפוזה, ממנה אצא מיוזעת, להתלבש במהירות שיא ולצאת לאורחים כשאני נראית כמעט, אבל רק כמעט, כאילו אני לא על סף התמוטטות עצבים, ולקוות שהשמלה המעלפת שלי תסיח את דעתם.
מיותר לציין שאני תמיד
אבל תמיד
בוחרת באפשרות השניה.

אז מה לובשים השנה לראש השנה?
ברשימת האפשרויות שלי היו הפריטים הבאים:
1. שמלת נסיכה של אלגרה.
למה כן?
כי היא באמת נסיכותית. כי המחיר שלה שפוי עד כאב. כי היא פשוט... מושלמת.
למה לא?
כי אני חוששת מאוד שעם חזה כמו שלי אני אראה בה כמו פילפילה במלמלה.
בשורה התחתונה:
לעת עתה אמשיך לרייר.

2. שמלה בהדפס גיאומטרי של אסוס.
למה כן?
כי יש לי אובססיה להדפסים גיאומטריים, כי היא מתאימה מאוד למזג (כלומר, מיזוג) האוויר אצלי בבית (25 מעלות במשך כל הקיץ), כי היא משוחררת ורכה, ועם זאת נשית וקורצת.
למה לא? 
כי היא עולה הון קטן, ואי אפשר למדוד אותה.
בשורה התחתונה:
עד שהחלטתי היא ממילא אזלה מהמלאי. סימן ברור מאלוהי השופינג.


3. את המתיקות האינסופית הזו מזארה.
למה כן?
כי הצבע שלה מושלם והשילוב הבלתי צפוי עם הצבע של הפרח עוד יותר מושלם.
למה לא?
כי היא ממחלקת התינוקות.
בשורה התחתונה:
אני לא לגמרי בטוחה מי פה הדפוק - אני או זארה. ואני חושבת שאני מעדיפה להשאיר את השאלה הזו פתוחה.


4. שמלה מוזהבת של אווה מנדלבאום.
למה כן?
כי הצבע שלה מושלם וכי האורך שלה מושלם. וכי היא נראית מלטפת ומרשימה.
למה לא?
כי קו המותן שלה צפוי לגרום לי להיראות כמו מקרר משפחתי.
בשורה התחתונה:
ויתרתי בצער רב על התפקיד לטובת השארפ שלנו, מחשש שהוא יפתח בשביתה בדיוק לפני החג.


ומה אלבש בערב החג?
את השלמות האוורירית, האביבית והנפלאה הזו, של ליטל אלקלעי (איזידורה אן), אחת הנשים היפות ביותר שיצא לי לראות באופן אישי, ומעצבת צעירה ונהדרת. היא עוד תקבל רשומה משל עצמה.


שנה טובה!

12 תגובות:

  1. איפה אפשר לקנות דברים שלה? איזה יופי!

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מצאתי אותה במקרה, במרמלדה מרקט. זו החנות שלה:
      http://market.marmelada.co.il/isidoraanne
      ואפשר (וממש כדאי) לכתוב לה דרך שם כדי לקבל עוד פרטים, או לבוא למדוד.

      מחק
    2. גם בבוטיק האופנה של איתי לפיד, בטשרניחובסקי 11- אפשר למצוא חלק מהעיצובים שלה.
      באמת מעצבת נדירה!

      מחק
  2. יופי של שמלה. שנה טובה לך ולכל המשפחה.

    השבמחק
  3. שמלה מקסימה בחרת.
    שנה טובה!

    השבמחק
  4. היא נמצאת בפייסבוק תחת השם: Isidora by Lital Alkalay
    ובאתר: http://www.isidoraanne.com/#!

    תיהנו! לקוחה קבועה שלה (:

    השבמחק
  5. שמלה יפיפיה. לא חשבתי ששמלה כזו, שאין לה קו מותן ברור, תחמיא לך - אבל מסתבר שכן, כמובן. תתחדשי ושתהיה לך שנה מצויינת.

    השבמחק
    תשובות
    1. גם אותי היא הפתיעה מאוד. שנה טובה, יקירתי!

      מחק