יום שבת, 8 במרץ 2014

שוד, שבר ושרשראות

 לגולשת הנאמנה והאהובה במיוחד שרון פרצו הביתה. שזה מרגיז, מעצבן, מלחיץ ומעציב במיוחד. כיוון שהיא לא נתנה לי לבוא לעזור לסדר, היא מצאה עבורי משימה אחרת שבה אוכל לסייע לה (משהו שבו אני טובה יותר מבלסדר, אני חושדת. אם כי אני פחות גרועה בלסדר משהיה צפוי מברדקיסטית טבעית כמוני) - לאתר עבורה תכשיטים חדשים.
התקציב של שרון די מוגבל, אבל היא מעדיפה כמה פריטים איכותיים וורסטיליים, על פני ערימות ג'אנק זול (צודקת). היא צריכה שרשראות ועגילים, ואולי גם איזה צמיד.
היא גם אמרה שהמפתחות בפנים ושאסע לשלום. שזה לא דבר חכם להגיד בשבוע שבו פרצו לך הביתה, בהנחה שאת לא רוצה שגם יגנבו לך את האוטו.

לפני שאתחיל, אני רוצה לספר לכם קצת על שרון:
היא יפהפיה.
יש לה מלתחה נשית, מעודנת ומתוחכמת שכוללת גם שמלות נשיות ונאות וגם מכנסיים וחולצות יפים ומתוקתקים. היא תמיד נראית מסודרת ומאורגנת (ויפה!!!)
והיא אכן אוהבת פריטים ורסטיליים, כאלה שיתאימו לכל מה שיש לה.

הנה מה שאני חושבת ששרון צריכה:
שני זוגות עגילים
שתי שרשראות קצרות
שרשרת ארוכה
צמיד

חמושה בכל הידע הזה, יצאתי לעזור לשרון לעשות לימונדה מלימון, ולבנות מאפס מלתחת תכשיטים מוצלחת בתקציב לא מטורף, כזו שאני מקווה שתשמש אותה שנים רבות בהצלחה ובשמחה.

1. שרשרת של וויסלס, 45 פאונד, אסוס. (ויש 20% הנחה עד ה 10 לחודש!)
אני עושה לשרשרת הזו עיניים כבר כמה חודשים, אבל אין לי שום תירוץ מתקבל על הדעת לרכוש אותה.
לשרון דווקא יש.
השילוב של זהב וכסף, הצורה הגיאומטרית והקלאסה שהיא משדרת הופכים את השרשרת הזו לשדרוג עצבני לכל מראה שהוא. ואם לשפוט לפי איכות הבגדים של החברה - היא אמורה להיות באיכות מצוינת ולשדר יוקרה.


2. שרשרת חוטי משי עם תליון זהב, 263 ש"ח, מגנוליה.
שוב - שרשרת קצרה קלאסית עם טוויסט, שתתאים גם ליום יום וגם לאירועים. אני תמיד מאוד מרוצה ממגנוליה - מהאיכות, מהשירות וגם מהמחירים הסבירים בעליל, ואני חושבת שהשרשרת הזו תהיה שימושית במיוחד.


3. שרשרת Luli שחורה,169 ש"ח, פונצ'או.
השרשראות של פונצ'או תמיד משמחות אותי (וגם את שרון), אבל אני חושבת שבשביל מלתחת תכשיטים בסיסית, שזה מה שהיא צריכה עכשיו, מוטב לבחור בשחור קלאסי ולא בצבעוניות המקסימה ומשמחת הלב שבד"כ מאפיינת את התכשיטים הנ"ל. לזה יהיה זמן בהמשך, כשנחפש גיוון, או נזכה בלוטו.


4. שרשרת "כמו שאני" ושרשרת "המימד השלישי", מיידלה, 199 ש"ח לכל אחת.
"כמו שאני", כי תמיד נעים להגיד לעצמך איזו מילה טובה, בעיקר בזמנם קשים כמו זה, ו"המימד השלישי", כי עם מימדים שנראים ככה אני בעד שיהיו כמה יותר.


5. שרשרת מניפה ארוכה, 255 ש"ח, פונצ'או.
שרשראות ארוכות הן פריט שימושי במיוחד, והשרשרת הזו תתאים לכל צבעוניות ולכל גזרה של בגד. הוי, כמה שהיא יפה!


6. שרשרת שטוקהולם, 210 ש"ח, שלומית אופיר.
לא סביר ששרון תפתח את התסמונת, אז לפחות שתהיה לה השרשרת.


7. עגילי פנינים ועגילים גיאומטריים, כ 120 ש"ח לזוג, Lulu May.
שני זוגות מקסימים שיתאימו כמעט לכל דבר. אני מעדיפה את הפנינים, אבל יש לי תחושה ששרון תאהב דווקא את הגיאומטריים.


8. עגילי "לילי", 220 ש"ח, מיידלה.
 פנינים הן חברותיה הטובות ביותר של האישה. זה עניין מגדרי. יהלומים הם זכרים.


9. צמיד בוגי, 169 ש"ח, בל אנד סו.
אחד הספרים האהובים על ילדיי הוא "אלכסנדר והיום האיום ונורא ולא טוב בכלל". הספר, כפי שאפשר להבין, מספר על אלכסנדר, שמרגע שקם מהמיטה ידע שהיום הזה הוא להיות אחד מהימים האלה. ימים שבהם כלום לא הולך, שהכל עקום, שכל דבר נראה כמו טרגדיה מוחלטת ושבהם חולמים להמלט ולעבור לאוסטרליה. אבל ימים כאלה יש, מסתבר, אפילו באוסטרליה. ובדיוק בשביל ימים כאלה - צריך פריט כזה. אדג'י, מרדני, משמח. כזה שמצב הרוח משתפר כשמסתכלים עליו. זה עובד. שמעתי שאפילו באוסטרליה.



15 תגובות:

  1. אין עלייך!!!! את מלכה!
    שתי השרשראות מפונצ'אוס, השרשרת מאסוס והשרשרת משלומית אופיר - מפילות. גם הצמיד מבל אנד סו הפיל אותי מהכיסא.
    לעגילים פחות התחברתי, אבל אני אבדוק מה יש לשלומית אופיר. לרוב הבעיה שלי אצלה זה מה לא לקנות...
    תודה :*

    השבמחק
    תשובות
    1. הייתה לי הרגשה מוצקה למדי שפחות תתחברי למיידלה (שאני מעריצה של תכשיטיהם), אבל שמחה שקלעתי בשאר :-D תעדכני מה את קונה! ותזכרי שאני עוד חייבת לך מתנת יום הולדת ומוכנה בשמחה להמיר אותה לתכשיט (הצמיד? הצמיד?)

      מחק
    2. איזה מזל שאת פה כדי להזכיר לי... אולי את השרשרת הקצרה מפונצ'אוס? זה סוגר לי את הפינה לבינתיים.

      מחק
    3. אני בעדה. היא מקסימה וממש לא יקרה.

      מחק
    4. Go for it. כאמור - אני אשמח :*

      מחק
  2. עכשיו אני מתלבטת בשרשראות הארוכות בין זו של שלומית אופיר לזו של פונצ'אוס (אם כי אני כנראה אלך על זו של שלומית אופיר, כי היא יותר קלאסית...) אבל הצמיד. אוי הצמיד! הוא יהיה שלי...

    השבמחק
  3. ובלי לדחות סיפוקים או לבזבז זמן - הזמנתי את הצמיד של צ'יפ מאנדיי בזהב, ואת השרשרת משלומית אופיר. YES!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. נראה לי שהשבוע מגיע לך לא לדחות שום סיפוק. תתחדשי יקירתי!

      מחק
  4. מהמם!
    אחינעם

    השבמחק
    תשובות
    1. תקני משהו? או שאת רק במריירות הפעם? :-)

      מחק
  5. אם אפשר להציע, לנטע ליבנה יש דברים מאוד יפים שיכולים להתאים מבחינת הסגנון (אם הצלחתי להתרשם נכון).

    השבמחק
    תשובות
    1. נו יופי, עכשיו *אני* חושקת בזה:
      http://www.netalivne.com/NT-51-GOLD.htm

      רק איזה אתר מעפן... חבל.

      מחק
  6. יש גם דגמים מסוימים בstylr river רק המבחר מצומצם יחסית. אבל לפחות מצוינים מחירים והכל...

    השבמחק