יום רביעי, 19 במרץ 2014

"לו היו לי מליון דולר"

כך שרה אחת הלהקות שאהבתי בנעוריי הפוחזים, "הייתי קונה לך מעיל פרווה. אבל לא מעיל פרווה אמיתי, זה אכזרי."
"ואם היו לי מליון דולר," הם המשיכו לשיר, "הייתי קונה לך שמלה ירוקה. אבל לא שמלה ירוקה אמיתית, זה אכזרי."

תמיד הייתי סאקרית של חוש הומור מוצלח.




אתם יודעים מה באמת אכזרי?
ערב מול נורדסטרום. דפרטמנט סטור אמריקאי מפונפן (דרך עדינה להגיד "יקר") ששולח לארץ (בעזרת חברה חיצונית). חנות שיש בה סנדלים כל כך יפים שאני רוצה לבכות, ואחרי שראיתי את מחירי הסנדלים שחשקתי בהם באמת בכיתי. ובאתי לספר לחבר'ה.
שזה אתם.
למה בעצם אני עושה את זה לעצמי?
1. כי זה כייף. קצת כמו לבכות בסרט רומנטי. לא שאני בוכה בסרטים רומנטיים. או בסרטים כלשהם. זה התפקיד של בעלי. אבל לצורך העניין.
2. כי בסופו של דבר רוב הפריטים שאנחנו קונות בחנויות הן בסה"כ תרגומים של פריטי מעצבים יוקרתיים במחירים מוטרפים לגמרי. ואם כבר קונים תרגום, שווה לדעת איך נראה המקור כדי שאפשר יהיה לבחור את התרגום הטוב ביותר שלו. ואני בכוונה אומרת תרגום, ולא חיקוי, כי לרוב לא מדובר על פריט שמנסה להיראות בדיוק כמו פריט היוקרה, אלא באמת על נסיון לעשות אדפטציה לחומרים, לצורה ולצבעים ולהפוך אותם למשהו שמתאים לחיי היומיום ולא למסלולי התצוגה. בפראפראזה גסה למדי על ביאליק - ללבוש תרגום זה לא כמו לנשק נערה מבעד לצעיף, אלא כמו להסתובב עם צעיף ממש יפה ששאף השראה מצעיף ממש יפה שעולה כמו האוטו שלי.

ובכל זאת, אם היו לי מליון דולר - הייתי קונה את אלה. האמיתיים.
כל דבר אחר זה פשוט אכזרי.
בלי יותר מדי מילים, כי הדמעות חונקות את גרוני. או שאולי זה המינוס בבנק.

1. מינקוף.


2. ג'ק רוג'רס.



3. שרלוט אולימפיה (שימו לב לשם של הסנדלים. סאקרית של חוש הומור!!!)


4. טרינה טורק.



5. קייט ספייד.



6. טוד'ס.


7. קרוסבי דרק.
כאן בכיתי.




סיבה אמיתית לבכות:
מישהי, אי שם בעולם, נועלת את זה.




16 תגובות:

  1. גם אני בכיתי על הסנדלים של דרק לם... הם כ"כ יפים....

    השבמחק
  2. עדיין מקבלת אתגרים למצוא פריטים ברשת?
    :)

    השבמחק
    תשובות
    1. הוי, יצאתי כה סנובית.
      את כותבת מעולה, וגורמת לי להרגיש טוב עם זה שאני עושה תואר בתקשורת, כי השפה שלנו כל כך יפה כשמשתמשים בה נכון.
      (מנויה דווקא לבלוג השני שלך, אבל קוראת קבוע גם פה)

      מחק
    2. א. ברור שמקבלת!
      ב. אחרי מחמאות כאלה, אני שוקלת *לקנות* לך את הפריטים, לא רק לאתר אותם :-D

      מחק
  3. בכנות? לא התחברתי לפריטים בתמונות.
    אבל כן לשאר. אני גם מריירת על פריטים באתרים שברור שאני לא קרובה אפילו להרשות לעצמי. האמת לפעמים זה אפילו לא רק מבחינת התקציב, אלא שגם אם הייתי מוצאת את הכסף זה בכלל לא היה יפה ומחמיא *עליי*. אז למה בכל זאת? אני רואה את זה כהשראה, מקווה שלא אצא פלצנית אבל בעיניי לראות פריטים מעוצבים מיוחדים זה כמו ליהנות מיצירת אומנות מוצלחת, בלי קשר לשימוש בדבר. :)

    השבמחק
    תשובות
    1. לגיטימי לגמרי - כל אחת והסיבות שלה לבכות! :-)
      אני עוד עובדת על החלק של "בלי קשר לשימוש". בהשראה אני דווקא מצטיינת...

      מחק
  4. סנדלי הספורט נראים כמו מה שסבתא שלי נועלת...

    השבמחק
  5. לא הצלחתי להגיב לתגובה, אבל זו אני מכאן למעלה :)

    אני לומדת במכללה אי שם בנגב, אלו שני נתונים חשובים שכן לכאן הקיץ כבר הגיע, והתקציב שלי הוא תקציב סטודנטית.
    אני דתיה, שרוולים אחרי המרפק, בלי מחשוף, חצאית אחרי הברך. כל החבילה :) התחלתי לשוטט באינטרנט ולחפש שרוולונים שאוכל ללבוש מעל חולצות או שמלות עם שרוול קצר, ולא מאד מצאתי, אז חשבתי שאולי תוכלי לעזור.
    לא משנה לי אם זה באינטרנט או בחנויות פיזיות בארץ. אני מאד גאה במתניים שלי אז אני מעדיפה לא ללבוש קרדיגנים או ג'קטים שיטשטשו אותן, אבל אם אין ברירה אז אין ברירה.
    אפשר בהחלט להרחיב את החיפוש גם לחולצות עם שרוולי 3/4, אבל חשוב לשים לב שהמחשוף לא גדול מדי, או שהחולצה תיראה יפה (או סביר) גם עם גופיה מצניעה מתחתיה.
    אני לא רומזת כלום, אבל אם בא לך להרחיב את הפוסט ולעשות אותו "המדריך לדתיה בקיץ הארצישראלי", מבחינתי זה יהיה בסדר גמור... :)

    (טון ההתפשרות נשמע פה בתגובה מספר פעמים, ככה זה כשכללי הלבוש כל כך מוגדרים, לא פעם ולא פעמיים יצא לי לקנות חולצה כי "יו! הנה חולצה צנועה!" בלי להקדיש תשומת לב רבה ליופי או התאמה למבנה הגוף שלי, והבטחתי לעצמי שלא אפול למקום הזה יותר).

    יום נעים ותודה רבה!

    השבמחק
    תשובות
    1. וואו, איזה בקשה מקסימה, רהוטה ומפורטת. תענוג. מבינה בדיוק מה את מחפשת ומבטיחה לסייע! מה שכן, אם תוכלי לתת כמה נתונים על מבנה הגוף שלך (גובה, מבנה, גודל חזה [כללי, כן? אין צורך במספרים מדויקים :-P]) זה יעזור מאוד.

      מחק
    2. הו, את נהדרת!
      אני 1.60, אומרים לי שאני נראית רזה אבל אני לא בטוחה לגבי זה, מבנה אגס (מי אוהב אגס?! למה המציאו אותו בכלל?), חזה יחסית קטן, אוהבת את הכתפיים שלי, אני בעיקרון מידה 36 בחולצות ו38 בחצאית, וואי, אני נשמעת רזה, מגניב. לא הצלחתי עדיין למצוא דרך שבה חולצות אובר-סייז יהיו יפות עלי, כי חצאיות צרות לא ממש יפות עלי, הירכיים שלי רחבות מאד ביחס לפלג הגוף העליון.
      עניתי?
      תודה רבה!

      מחק
    3. א. ענית מצוין
      ב. מעולם לא פגשתי בן אדם ואמרתי לעצמי "שיואו, הוא עושה לי חשק לאכול קיווי". אז לא הייתי ממהרת לתייג גם אותך כפרי :-P
      ג. רק עכשיו ראיתי את זה - מבטיחה לטפל!

      מחק
  6. שיר, אם זה בסדר להידחף, יכולה להגיד לך איפה אני מצאתי כאלה (גם דתיה תפרנית..)
    אם כי המקומות שאני מכירה הם מהמרכז.
    - קלאב אופנה - יש כאלה בנתניה, באור יהודה נדמה לי שגם בפ"ת ואולי עוד מקומות בארץ. קניתי שם שרוולונים שיושבים יחסית צמוד עם סיומת תחרה, היו מידות. 35 ש"ח. אמנם זה היה לפני כמה חודשים אבל תמיד שווה לבדוק.
    - חנויות של דוסיות - זה נשמע קצת מצחיק אבל בחיי שכבר מצאתי כמה כאלה שמביאות בדיוק אותה סחורה. יש באוני' בר אילן אחת כזו, יש בנתניה באזור תחנה מרכזית וגם בירידים שונים שעושים לפני החגים. מה שאני מצאתי היה שרוולון קצת רפוי יותר עם קשירה, ייתכן שזה יחמיא ויתאזן עם פלג גוף תחתון. טווח 30-40 ש"ח.
    - בסטייל ריבר - יש עליוניות 3/4 (יש מצב שיחסית יומיומיות) וחלק קצת ארוכות מהמותן, תסתכלי בדגמים של העין השלישית וANTIVIRUS.

    ועצה מלב אל לב - אם רוצים ללבוש 3/4 שלם בקיץ בלי חולצות בסיס - עכשיו(!) או אפילו קודם(!) זה הזמן לקנות חולצות, בעונות המעבר יחסית קל למצוא דגמי 3/4 בהרבה רשתות מה שבקיץ הופך למשימה בלתי אפשרית...
    אני בגישה שכדי לא לסבול בקיץ צריך פשוט להיערך מראש אפילו מהסתיו.

    השבמחק
    תשובות
    1. נכון נכון לגבי חולצות 3/4! קניתי כמה מעולות לגמרי בתמנון ממש לאחרונה - מאוד צנועות, ומאוד דקיקות ונראה לי שלו הייתי מחויבת לכאלה בקיץ, הן היו מושלמות לצורך העניין!

      מחק
    2. אגב בסטייל ריבר צריך לחפש דרך הwinter outlet.

      ועוד אופציות שנזכרתי:
      בני ברק - מול מכון מור (רבי עקיבא פינת ז'בוטינסקי).
      ושמעתי שיש עליוניות בזול גם בbasic you - זה גם שם מול מכון מור, ונראה לי שזו רשת שקיימת בעוד מקומות בארץ.

      מחק