יום ראשון, 30 במרץ 2014

פתאום נהיה קיץ

והקיץ עושה לי חשק להתחדש.
זה לא יקרה, כי אני שוב בעוצר (הפעם לשלושה חודשים! הכינו את הוואליום!) אבל זה לא אומר שלכן אסור לקנות וזה בטח לא אומר שלי אסור להסתכל. ולכן, הנה כמה מהפריטים שחומדת נפשי לשנה זו:

1. תיק מקרון של נטע שדה לעמנואל.
נדיר למצוא פריט ששמו הולם אותו בצורה מדויקת כל כך. למרות הבנאליות של הכחול והלבן, למרות שאת גזרת השק כבר ראינו השנה בכל חור ולמרות המחיר, שיש להניח שלא סובל מצניעות יתרה, התיק הזה הוא ממתק אמיתי. לא סתם מקרון, אלא מקרון פריזאי של "פושון" (שגם הוא עולה כמו כליה, ואת זה אני אומרת מנסיון, אבל שווה את משקלו - ואת המשקל שאת מעלה כתוצאה מאכילתו - בזהב).


2. חולצת סירות של מכופתרות, 198 ש"ח.
Sail away with me מעולם לא הייתה הזמנה מפתה יותר. בעיקר בשביל שכמותי, שחוטפות מחלת ים גם על קרקע מוצקה.


3. סנדלי שנחאי מולאטי, דניאלה להבי, 890 ש"ח.
אם כבר עולים על היאכטה מהסעיף הקודם, רצוי לעשות זאת בסנדלים שווים במיוחד עם חורים שווים במיוחד. טרם החלטתי אם אני מעדיפה את השחור הקלאסי או את הלבן-זהוב הקיצי להפליא, אבל ברור לי לגמרי שאם יש השנה פריט ששווה לי להשרף בכפות הרגליים באופן מוזר במיוחד בשבילו (כי זה מה שיקרה לי אם אצא לשמש ליותר מדקה ורבע בסנדלים עם חורים) - זה הפריט.


4. טבעת פרחונית, אסנת, 220 ש"ח.
יש לי חולשה איומה לטבעות פרחונית.
זה התחיל כשהייתי בת 14 וצפיתי בסרט המופת האלמותי, העמוק והמלודי "ספיד".
כן, זה עם הפצצה באוטובוס.
ועם קיאנו ריבס (גם הוא היה סוג של פצצה באוטובוס).
סנדרה בולוק עונדת שם טבעת עם פרחים. כן, אני שמה לב לדברים כאלה בסרטים. וכן, אני גם זוכרת את זה. לנצח.
אחרי שצפיתי בסרט מספיק פעמים כדי לאבד את מעט תאי המוח שעדיין פעלו אצלי בגיל ההתבגרות (משהו כמו 50 פעמים. בלופ.) קניתי באיזה יריד טבעת כסף עם חריטת פרחים. היא הייתה מקסימה, עדינה, זולה - וגדולה עליי. כך שבאחד מביקוריי ב"שפיים" היא אבדה לי לעד, מה שגרם לי צער גדול.
אבל אל חשש, לסיפור הזה יש סוף טוב: עשר שנים לאחר מכן, כשחיפשתי נואשות טבעת נישואים שאהיה מוכנה לענוד לנצח, מצאתי טבעת מקסימה, מיוחדת ועדינה עם... חריטת פרחים, שהזכירה באופן חשוד את טבעת הכסף ההיא. משם ועד החופה דרכנו הייתה סלולה. היא נעשתה לפי מידתי, והיא גם הייתה הרבה פחות זולה, אבל אני עונדת אותה כבר קרוב לשמונה שנים, כך שנראה לי שאת ה VFM שלה היא עשתה.

ואחרי הסיפור הממש אישי ומביך מדי הזה - תראו! טבעת עם פרחים! כמה מקסים!


5. המשקפיים מהפרסומת של אירוקה. 999 ש"ח.
במקרה אני זקוקה למשקפי שמש חדשים (שלי יחגגו בקרוב שבע, גיל מכובד מאוד עבור משקפיים שהבעלים שלהם נוהגת לכבס טלפונים ולזרוק טבעות אירוסין יקרות לתוך הארמברקס!) ובתזמון מושלם גיליתי שיש לאירוקה קו שנקרא "רטרו שיק", שיש בו דגמים במחירים ממש נוחים לכיס (נדלקתי על שני דגמים שעולים 299 ש"ח כל אחד).
אבל אז הגיע הדגם הזה וההגיון הכלכלי, האיזון הנפשי ונישואיי - כולם קרסו אל תוך עצמם.

אני לא יודעת למה אני תמיד מתאהבת בדבר הכי יקר בחנות,
אני לא יודעת אם הם יתאימו לעדשות האופטיות העבות להחריד שאני צריכה,
אני לא יודעת אם הם בכלל יחמיאו לי.
אבל אני יודעת דבר אחד באופן חד משמעי: הם מהממים טוטאל לוס, הבחורה בפרסומת נראית כאילו זה עתה יצאה מ"מד מן" רק כדי לעשות ס"ד עם המשקפיים השיקיים שלה ולהוציא לי את העיניים, תרתי משמע, ובגלגול כזה או אחר (או עם ניתוח פלסטי כזה או אחר, קורבן שאני לגמרי מוכנה לו) - נועדנו זה לזו.



6. שמלה שחורה עם טוויסט, קאלה, 295 ש"ח.
איזה כייף לחשוק במשהו שכבר יש! היא מהממת, היא נוצצת, היא שיקית, היא קלילה, ויהיה ממש קל לנער ממנה באלגנטיות את פירורי המצה, כך שהיא בדיוק הדבר הנכון לליל הסדר.
לקאלה יש אתר שווה, שירות מעולה ובגדים מהממים - והשמלה הזו היא לגמרי הדובדבן שבקצפת שעל הקפה שליד המקרון של פושון.
בפאריז.
נותנים לכן קצפת פריזאית במשלוח חינם עד הבית - לא תקחו?


קיץ נעים, שמח, לא חם מדי (אפשר בנוסח אלאסקה, אם שואלים אותי) ומלא קניות משמחות (חוץ מלי. לי עוצר שמח! הידד!)

10 תגובות:

  1. לרגע חשבתי שיש לך ניסיון ברכישת כליה D:
    תשמעי, בקשר לטבעת הפרחים מהסרט, ממש סקרנת אותי, אבל התמונות שהצלחתי לחפש באינטרנט ממש לא ברורות.
    ואני גם בקטע של עוצר. השיטה שלי זה לרייר על פריטים ואז להיזכר שכבר יש לי משהו ממש קרוב לזה... חח

    השבמחק
    תשובות
    1. לא, לשמחתי הרבה טרם הזדמן לי :-P
      אני בזמנו צפיתי בסרט באובססיביות קלה, וכך ראיתי אותה. קשה לי להאמין שפרט שולי כזה יגיע אי פעם לאינטרנט - אבל דברים מוזרים בהרבה כבר קרו!
      וכן, הערב עשיתי ב-ד-י-ו-ק את זה מול זוג ג'ינס. הזכרתי לעצמי בכוח שגבל באלימות שכבר יש לי שניים על אותו עקרון (ושהזוג הספציפי הזה בכלל בגזרה שמ-מ-ש לא מחמיאה לי). אני נשמעת משוכנעת? כי אני לא מרגישה משוכנעת...

      מחק
  2. יש תמונה באינטרנט שהיא נוהגת באוטובוס וזה מצולם מזוית כזו שמצליחים לראות טבעת כלשהי אבל לא את הפרטים.
    אגב זה די משעשע הקטע של לראות סרט אקשן ולחשוב על הפריטים שעל השחקנית D: זו כנראה הנוסחה המושלמת לסרט זוגי.
    ואני לא יודעת אם השכנוע הבא יעזור, אבל יש לי כל מיני פריטים לא מנוצלים (מסיבות שונות, בעיקר כאלה שלא יושבים מספיק טוב) וכל פעם שאני חושבת על כל הכסף שבזבזתי עליהם זה פשוט צורם לי... כך שאני חושבת שגם התחושה הזו עוזרת להימנע מקניות מיותרות או שאינן מדויקות.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני לשמחתי כבר לא עושה כמעט טעויות כאלה. בעבר זה היה קורה לי המון. אין לי מושג מה קרה בדיוק - או שהתחלתי לקנות חכם יותר, או שסתם איבדתי את הבושה לחלוטין בכל הקשור לביגוד :-P אבל האמת שאני לא מצליחה לחשוב על הפעם האחרונה שבה קניתי משהו ולא השתמשתי בו. הו! נושא לרשומה!

      מחק
    2. אשרייך שהגעת למצב כזה :) אשמח באמת לקרוא פוסט על ניצול יעיל וכו'.

      מחק
  3. איזה כיף שקיץ!
    שאלה לי אלייך-
    מנסיונך, עד כמה זה נורא לקנות בגד (שמלה) שמצויין עליו שהוא להריון, כאשר הריון כלל לא מתוכנן באופק?
    מה זה עושה לגזרה של הבגד? ועד כמה זה מדגיש שאריות בטן מההריון שחלף?
    ואולי אתגר בשבילך וגם בשבילי-
    שמלות, שרוול 3/4, אורך שמכסה את הברך, לבחורה במידה 40-42? (עלק בחורה, אמא ל2. אבל בת 24...)
    (כן! זה אתגר למצוא משהו במגבלות האלה!!!) עד 200 שקל?
    תודה,
    ממש ישמח אותי אם תמצאי משהו!!!
    אחינעם

    השבמחק
    תשובות
    1. עניין ההריון די חסר משמעות בעיניי. רוב בגדי ההריון שלי בכלל לא היו בגדים ייעודיים, ואת המעט שכן היו לבשתי בשמחה גם אחרי הלידות :-P כך שלא הייתי מתרגשת מזה. אם הגזרה מוצלחת - זה לגמרי קביל.
      שמלות - ראית את פוסט שמלות הפסים? הייתה שם מישהי עם דרישות דומות לשלך!

      מחק
    2. כן, קראתיו בשקיקה
      תודה!
      אחנינעם

      מחק
    3. אפשר לעשות חיפוש באסוס פשוט "3/4 sleeve" ואז לסנן לפי מחיר. יש מבחר עצום.

      בקשר לmaternity אם יורשה לי לתרום מניסיון. יצא לי כבר להזמין (וללבוש) כמה דברים מקו הmaternity כי פשוט אהבתי את הדוגמה והמחיר היה אטרקטיבי, התגברתי על מחסום ה"זה לא מיועד בשבילי" (בת 25 ולא בהריון בעליל) אחרי שראיתי שגם כמה בנות בפורום "אופנת נשים" עשו כך, כמדומני שגם אביגיל. (בקניות בחנות פיזית בארץ לא הייתי מעזה, מחשש שמא השמנמנים שלי בבטן יתפרשו אחרתD: אבל באינטרנט למי איכפת).
      בקיצור לעניין הגיזרה - לרוב ההבדל הוא שיש עודפי בד בבטן. אפשר פשוט להזמין מידה פחות מהרגילה, ככה עשיתי עם גופיה מסוימת וזה איכשהו מסתדר ולא שמים לב למשהו מיוחד.
      לרוב מדובר (בשמלות וחולצות) בגיזרה כזו עם כיווצים בצדדים, שאינה ייחודית להריון אבל שימושית להריון כי ככה החולצה מתאימה את עצמה לבטן. בואי נגיד שאם אין לך בטן אז ממילא אין מה שיודגש, ואם יש לך קצת בטן אז לדעתי זו דווקא גיזרה שתטשטש מעט.

      מחק
    4. מדויקת מאוד לגבי בגדי ההריון! גם לי יצא להזמין גופיה מהקו הזה, ירדתי מידה אחת, והיא נהדרת.

      מחק