יום שני, 24 במרץ 2014

עור, עולה בבוקר

אלכס המהממת מחפשת שרשרת.
היא רוצה משהו שהוא שילוב של עור וכסף, יפה, בולט, מיוחד ורצוי שלא תראה אותו על כל בחורה שניה.
בעניין האחרון היא לא צריכה לחשוש: שרשראות כאלה הן ממילא לא לכל אחת. עם שאר העניינים שמחתי לסייע. גיליתי שמשמעותית יותר קל למצוא שילובים של עור וזהב דווקא, אבל עשיתי כמיטב יכולתי לעזור לאלכס עם חיבתה לכסף - ובמחירים שיאפשרו לחלק מהכסף להשאר בארנקה.

1. 540 ש"ח, רזילי.
אני אוהבת את רזילי
אני אוהבת את הבגדים שיש ברזילי
אני אוהבת את הנעליים שיש ברזילי
אני אוהבת את התכשיטים שיש ברזילי
-
אני לא אוהבת בכלל את איומי הגט שאני מקבלת כשאני חוזרת עם שקיות מרזילי. אבל נראה לי שלאלכס מותר. וחוץ מזה, זו שרשרת. שקית קטנה למדי תספיק.


2. שרשרת פונפון, 390 ש"ח, בל אנד סו.
זה לא בדיוק כסף, אבל פלטת הגוונים נראית לי תפורה על אלכס, והפונפון בקצה הוא בדיוק האומפ שדרוש לכל פאשניסטה. האם ציינתי שאני מאוהבת בבל אנד סו?


3. שרשרת חוטים וצינורות זהב, 246 ש"ח, הגר סתת.
כאן יש טוויסט מעניין: החלק הכסוף הוא גם העור. הגר סתת המצוינת לא מפספסת אף פעם, וגם הפעם לא.

4. שרשרת אבן ועור, נטע לבנה.
אני אוהבת מאוד את התכשיטים של נטע לבנה (בעבר הייתי קונה אותם בסטייל ריבר) - הם עדינים, איכותיים ועם טאצ' ייחודי. אמנם לא פורסם מחיר לשרשרת הזו אבל אני בטוחה שהיא תשמח לספק יותר מידע בדף הפייסבוק שלה. גם כאן יש טוויסט מעניין כשהעור הוא האלמנט העיצובי ולא השרשרת עצמה.



5-6-7. מגנוליה.
אני יודעת שמגנוליה הייתה פעם הרשת הזו עם הדוכנים של תכשיטי-הכסף-עם-אבני-הטורקיז. אבל כולנו היינו פעם משהו אחר: אני הייתי רזה להחריד, בעלי היה פעם מתולתל, תל אביב הייתה קטנה ואומרים שהיום זה לא מה שהיה פעם. אז גם למגנוליה מותר להשתנות, ובשנים האחרונות היא עושה זאת בהצלחה מסחררת. הדוכנים שיקיים, התכשיטים מעוצבים היטב, הגימורים מדויקים ושירות הלקוחות מופלא (ואני לא לקוחה קלה).
אז שמחתי לגלות שבמגנוליה יש לא אחת, לא שתיים, אלא שלוש אפשרויות בשביל אלכס.

שרשרת משי עם חישוקי זהב, 302 ש"ח.
L18264G 

שרשרת עור בשילוב אוניקס וצינורות כסף, 400 ש"ח.
L18073SO 


והחביבה עליי: שרשרת עור בשילוב צינורות זהב וכסף, 359 ש"ח.
L17673SG 


(בקשות? תגובות? רעיונות? בתגובות! אפשר ורצוי כ"אנונימי", כי זו בערך האופציה היחידה שעובדת.)

6 תגובות:

  1. אני בכלל בנושא נעליים ;-)
    בלרינה ,אדומות .עקב קטן או ללא עקב,רק לא סוליה דקיקה בעובי כלום. מתאימות לרגל רחבה.
    בארץ או באתר ששולח ארצה ישירות.
    ונגיד עד 300 שח.


    אין לי דרישות אני :-D

    השבמחק
    תשובות
    1. האמת שכל אלה דרישות לגמרי סבירות, ועד סעיף המחיר דווקא הייתה לי הצעה מנצחת (בלוך). אבל הן עולות קצת יותר מפי 2 :-D
      אז תגידי: עור, או דמוי עור, או גם וגם?

      מחק
  2. הי...
    רוצה להתייעץ איתך.
    שמתי עין על כל מיני פריטים באסוס שהם לא בגדים- דוסית שכמוני מתקשה בחיפוש שיענה על הקריטריונים +גזרה מחמיאה... אז החלטתי לחפש פריטים לא מורכבים (קופסת צבעים חמודה ממש לילדים, קרם ידיים, לאנץ'בוקס וכיוצא באלה)
    עכשיו, בחיי לא הזמנתי מאסוס. (אם כי אני אלופת נקסט ומהחלוצות בארץ לדעתי)
    מה אני צריכה לדעת? הכל יגיע בחבילה אחת? טיפין טיפין עפ"י הספקים? משך הגעה ארצה?
    לקים- יתנפצו בדרכם אליי או שמא יחזיקו מעמד?
    החכימי אותי מניסיונך? כדאי לי? קופסת אוכל מהממת ב5 פאונד זה משתלם?
    מחכה לתשובתך-
    אחינעם

    השבמחק
    תשובות
    1. בשמחה, בשמחה:
      1. אסוס לא מאחדים משלוחים. לפיכך אם תזמיני את הפריטים בנפרד, אפילו בהפרש של שתי דקות, הם גם יגיעו בחבילות נפרדות (בזמן שבו הדואר יראה לנכון להביאם. לא תמיד ביחד. לפעמים בהפרשי זמן הזויים לגמרי). תיאורטית זה מגיע כמו כל דואר מחו"ל - תוך כשבועיים. בפועל יש לפעמים עיכובים מטורפים של המכס שיכולים לקחת חודש וחצי, ולפעמים פריטים מגיעים תוך ארבעה-חמישה ימים... בכל מקרה מעולם לא אבדה לי חבילה - והיו לי הרבההההה חבילות לאורך השנים.
      2. לא הזמנתי משם מעולם לק, אבל אני מניחה שהם מנוסים היטב בעטיפתם :-) תכשיטים וכו' הם אורזים היטב בפצפצים.
      3. נשמע שווה :-D לינק?

      מחק
    2. http://www.asos.com/pgeproduct.aspx?iid=3909317 זה לבתי
      http://www.asos.com/pgeproduct.aspx?iid=3587131 זה לבני
      http://www.asos.com/pgeproduct.aspx?iid=3909137 וזה לשניהם יחדיו

      מה דעתך?!

      הכוונה בשאלתי הייתה- שאם למשל אזמין את שלושת הפריטים הנל' יחדיו- האם הם גם יגיעו יחדיו באותה חבילה? או שמא משום והספקים שלהם שונים הם יגיעו בתאריכים שונים ובחבילות שונות?

      מחק
    3. חמוד!
      אם תכניסי הכל להזמנה אחת, זה יגיע ביחד. אם בשלוש הזמנות שונות - אין לדעת. הכל מגיע מאותו ספק, אבל הדואר פועל בדרכים מסתוריות ביותר.

      מחק