יום שלישי, 4 במרץ 2014

אנחנו נשארים בארץ

חיבתי לקניות אונליין היא עניין ידוע, בעיקר בקרב קוראותיי, שותפיי למשרד, שירותי דואר ישראל ומנהל הבנק שלי. גם בעלי יודע על זה, אבל אני חושבת שהוא מדחיק. מזל.
בשנים האחרונות הייתי מעריצה גדולה של אסוס, אבל בשנה האחרונה חלה התדרדרות ביחסינו: החבילות התחילו להגיע באיחורים מטורפים (בין באשמת האתר או באשמת המכס) ואני התחלתי למרוט את שערות ראשי. שירות הלקוחות התחיל לענות באיחור ניכר, ואני התחלתי להכות את המקלדת ברוגז. פריטים פגומים הגיעו והוצע לי רק להחזירם. ושיא השיאים היה כשהגיע פריט במידה לא נכונה לאחר שבוזבז עליו קופון שווה ונחשק של 20% הנחה, ולא הציעו לי קופון חלופי כדי שאוכל ליהנות מההנחה עבור פריט אחר (שאולי יגיע במידה הנכונה. יען כי הפריט הנחשק ההוא אזל מזמן מהמלאי בזמן שישבתי וחיכיתי לו).
בקיצור, כמו במערכות יחסית בלתי מחייבות (כאלה שאינן כוללות טבעת, רב, כומר, בניין עיריה בחו"ל, קזינו בלאס וגאס או את יאיר לפיד - לבחירתכם), לפעמים צריך קצת להתקרר, להתרחק ואפילו להפגש עם אחרים.
ולפעמים עדיף שהאחרים האלה יהיו במרחק שליח.
כלומר, בארץ.

אז יצאתי לדוג אתרי קניות שווים, ומצאתי שפע פריטים נחשקים להחריד.

1. חצאית שמש נצחית, 435 ש"ח, בל אנד סו.
כבר ציינתי שאני אוהבת את בל אנד סו. הרשו לי לתקן: אני מתה על בל אנד סו. החל מהייעוץ המקדים לקנייה (סוג של פור פליי לחובבות הז'אנר), דרך סבלנות אינסופית וכלה באמירה הנונשלנטית "אני פשוט שולחת לך את שתי המידות. תחליטי מה מתאים לך ותחזירי את השני."
אין. על. בל. אנד. סו.

2. עוד בעניין בל אנד סו: עגיל הנג אובר, 129 ש"ח.
היי.
אני הפריט שעומד לעשות כל הופעה שלך בלתי נשכחת הקיץ.


3. סנדלי עקב פודרתיים, 649 ש"ח, סטורי אונליין.
יתאימו באופן מושלם וחסר תקדים לחצאית מהסעיף הראשון. וגם לכל דבר אחר, אי פעם.
למעשה, הדבר היחיד שהסנדלים האלה לא יתאימו לו הן כפות הרגליים שלי, שהגזרה הזו נוטה לגרום להן להדחף קדימה, שנעליים בלי רצועה מאחור מחליקות מהן, ושלא נושאות עקב כזה בחן. לא שכל זה ימנע ממני מאוד לרצות. כי בכל זאת, הם ילכו עם הכל. או במקרה שלי: ישבו עם הכל. 



4. שמלה של פרשס בוטיק, 425 ש"ח.
כה יפה, כה מתאימה לכל עונה, כה בצבע-נייבי-מושלם. הגזרה שלה יכולה לשבת רחוק מהגוף או קרוב יותר אליו, בהתאם להעדפת הלובשת, והיא תחמיא כמעט לכל מבנה גוף.  כמו כן, האם ציינתי שהסנדלים האלה חייבים להיות שלי?
אפשר (ואף רצוי) ליצור עמם קשר בפייסבוק או בטלפון ולהתייעץ לגבי מידות ומשלוחים. 


5. סריג של יאנגה, 199 ש"ח.
זוכרות את החצאית מהסעיף הראשון ואת הסנדלים מהסעיף השלישי? הם התקשרו והזמינו את הסריג הזה. 


6. תיק אריאל בשמנת, 179 ש"ח, רוני קנטור.
האם הוא תיק? האם הוא תכשיט? האם זה משנה את אהבת האמת שאנחנו רוקמים כאן מעבר למסך?
(לא!!!)


וכעת אלך לראות מה חדש באסוס. אבל, כמו שאני אומרת לילדיי "רק עם העיניים. לא עם הידיים." בכל זאת, כשמתרגלים קשה להפסיק. 

23 תגובות:

  1. חחח את שנונה!

    מסכימה שמשהו בזמני המשלוח וכל התקשורת מול שירות לקוחות יוצר העדפה לאתרים ישראליים.
    בהזדמנות זו אפרט למי שאולי הגיעה מהפורום שיש גם את סטייל ריבר (כבר דגמתי משם פריטים מיוחדים, שקיבלו הרבה מחמאות. אמנם המחירים קצת מעבר לכיס הסטודנטיאלי שלי אבל ספציפית זה היה שווה את זה).
    ויש גם את XNET שאני עושה עיניים שם לכמה פריטים כבר תקופה.

    החיסרון העיקרי, אם יורשה לי, באתרים שהצגת זה המחירים הלא פרקטיים בעליל...

    אגב עוד חברות בארץ שנותנות שירות משלוחים - קסטרו (הביתה/לסניף), זיפ (לסניף), S WEAR, דלתא, קרוקס, אפרודיטה, ויש גם אתר בשם אדית.
    בקיצור למי שרק רוצה לקנות ברשת - בארץ - יש לא מעט אפשרויות. אגב לי יצא לדגום את רוב אלה שציינתי. נראה לי שגם רובם מקבלים אשראי ישראלי למי שזה מהווה עבורה בעיה.

    השבמחק
  2. יש גם את co.co שבעיניי המחירים מופרזים, אבל פשוט לידיעת מי שמתעניינת.

    השבמחק
    תשובות
    1. את מצוינת, את!
      יצא לי להזמין מקסטרו בשביל הילדים. החבילה מאוד התאחרה (לא נערכו טוב למבצע) א-ב-ל ייאמר לזכותם שכמה ימים אחרי שהגיעה קיבלתי מהם מייל שהייתה ירידת מחירים באתר וזיכו אותי, על דעת עצמם ומטוב לבם, על ההפרש. וואלה, קנו אותי, תרתי משמע.
      על שירות הלקוחות של סטייל ריבר שמעתי ביקורות מאוד מעורבות.
      ועם קרוקס היה לי נסיון מעולה.

      מחק
    2. :-)
      אכן קסטרו עוד בחבלי לידה קשים ביותר עם כל הנושא של האתר. אצלי ואצל עוד חברה כשהמשלוח התעכב הוא הגיע עם בונוס של גלוס חינם.
      אני באופן אישי קיבלתי שירות סבבה מסטייל ריבר. גם כששיגעתי אותם בנושאי החזרות וזיכויים (יצויין שאני ביקשתי משהו לפנים משורת הדין). בדיוק באותם מקרים חריגים שדורשים שירות הרבה יותר נוח להתכתב בעברית, לעומת אסוס למשל, פה היתרון של אתרים ישראליים.

      מחק
    3. אצל אסוס אין ביטוי כזה, "לפנים משורת הדין". זו תמיד הייתה נקודת החולשה בשירות הלקוחות שלהם. בדברים הבסיסיים ("הפריט שלי לא הגיע", "הגיע פריט פגום") הם יודעים לטפל. אבל תבקשי משהו חריג ("הפריט לא הגיע. תוכלו לשלוח במקום אותו פריט במידה אחרת?") ואיבדת אותם לגמרי.

      מחק
  3. היי, אביגיל
    מאוד אוהבת את הכתיבה שלך (בשלב הבא ספר?)
    ועכשיו אני ארשה לעצמי להיות קצת חוצפנית, לפני כמה וכמה פוסטים ציינת שאת מקבלת הזמנות, אז רק אם בא לך:
    אני מחפשת נעלי חתונה שטוחות (עקב של עד 2 ס"מ), ממש לא חובה ואפילו רצוי לא בלבן (חרדל, נייבי או כל צבע אחר שעולה על דעתך יתקבלו בברכה). אם בא לך להרים את הכפפה אני אשמח.
    תודה

    השבמחק
    תשובות
    1. בשמחה!!!!
      אבל יש קטצ': יש תמונה של השמלה? (או של שמלה שדומה לה)

      מחק
    2. שאלה סקרנית,
      מה בעצם מאפיין נעלי חתונה אם הן לא לבנות/שמנת וכדו'...?

      מחק
    3. כן בהחלט יש תמונה (של השמלה ששימשה כהשראה)
      מצרפת לינק:
      http://blushbridallounge.com/wp-content/uploads/2013/09/Jenny-Packham-Fall-2013-Elegant-Short-sleeves-Bridal-Dress1.jpg

      תודה רבה!

      מחק
    4. וואו!!!!!! היא מדהימה ברמות אחרות. תקבלי רשומה. יש לי קצת זמן עד החתונה? :-D
      ולאנונימית ששאלה: נעלי כלה צריכות להיות סופר נוחות (כדי שהכלה תשרוד בהן בנוחות כל היום) ומאוד יפות (כדי לא לגרוע מהשמלה - המהממת בעליל במקרה הזה).

      מחק
    5. איזה כיף לי! החתונה עוד 3 חודשים, כך שיש עוד המון זמן:)
      תודה

      מחק
    6. שמלה מהממת!!! סטייל קייט מידלטון

      מחק
  4. ראיתי שפרסמת פוסט חדש ויצא לי "ישששששש!!" ספונטני. מתה על הפוסטים שלך, מחכה בקוצר רוח לזה על נעלי כלה אפילו שאני רווקה ללא כל כוונות חתונה בקרוב :)

    השבמחק
  5. תשמעי אשה, את כותבת מקסים!
    נהנית מכל אות.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה. כל כך כייף לפתוח את הבוקר עם תגובה כזו :-]

      מחק
  6. פזלתי לאחרונה קצת ל next אבל אין את הריגושים (אין ממש הנחות, אז אי אפשר לערוב לפריטים לנצח ולהתרגש כשהם יורדים ל70% כמו אצל אחיו הבריטי. לmodcloth יש שירות לקוחות מהמם - אבל המשלוח כ"כ יקר..

    השבמחק
    תשובות
    1. נקסט מרגש רק בבגדי ילדים, לטעמי. נכון שאין הנחות, אבל גם בלי הנחות המחירים סבירים למדי ביחס לאיכות (אני מתעבת בגדים סינטטיים וזולים, ויש לי גם תירוץ מושלם: ילדה אטופית. רק כותנה נכנסת אליי הביתה).
      כשגרתי בארה"ב קניתי קצת במודקלות' והאיכות תמיד הייתה מאכזבת להחריד ביחס למחיר (מצד שני, בגדי הנשים בארה"ב מאוד לא יפים, כך שאפשרויותיי היו מוגבלות עד מאוד).

      מחק
  7. אני בבקשת איתו נעליים :) :
    משהו שיתאים עם מכנסיים בכלל וג'ינס בפרט, לעונת מעבר -אבל *לא* נעלי סירה ( לסוגיהן.
    כלומר לא נעליים שהVAMP שלהן עמוק נורא וחושף את כל כף הרגל :)
    נעליים שאפשר לנעול עם גרב של ממש ולא גרב ניילון. סוליה שטוחה או עקב קטן ונוח. ושיתיאמו לרגל רחבה :)
    אין לי דרישות מסובכות אני :D

    עד 100$ פחות או יותר , אונליין או אופליין.


    וכיףףףףף לקרוא אותך, כרגיל ותמיד :)

    השבמחק
  8. מהממת כהרגלך
    המחירים אסטרונומיים אבל תמיד כיף לקרוא אותך
    אחינעם

    השבמחק
    תשובות
    1. בדיוק השבוע, בנסיבות מקצועיות, תהיתי איך כשאני בסביבה מחירים מזנקים לגבהים בלתי סבירים :-D יש אנשים שיודעים למצוא בערימת ג'אנק פריט אחד מושלם בזול...
      אני שונאת אותם!!!!

      אני לצערי חובבת "ביוקר". אני משתדלת לכוון לעבר "מעט וביוקר" אבל מצליחה בעיקר בחלק השני בינתיים. לאט לאט.

      מחק
  9. דוקטור, אני רק רצפט P:
    גם אני במבקשות: עקב הפריצה שהשאירה אותי עם שני זוגות עגילים ותו לא, אני צריכה לחדש את גזרת העגילים והשרשראות שלי. אין לי אלפי שקלים להוציא על הנושא, אבל אני מעדיפה מספר פריטים איכותיים ו-וורסטילים מאשר 50 זוגות עגילים מטופ טן ;) צריכה עגילים, שרשראות ומוכנה לפזול גם לצמידים. סעי לשלום, המפתחות בפנים...
    (אפשר גם מהקניון הקרוב למקום מגוריי, גם ממעצבים (כל עוד זה לא דורש ממני למשכן כליה), וגם אונליין).

    השבמחק