יום רביעי, 26 במרץ 2014

לא כלה דרכנו

חתונות זה כמו אבוקדו: או שאוהבים או ששונאים.
ואני, כמו במקרה של האבוקדו, שייכת לאלה שאוהבים. אבל לא סתם אוהבים: אוהבים מכל הלב. גם אם האבוקדו עוד קצת קשה, גם אם הוא רך מדי, גם אם הירוק שלו קצת, איך לומר, חום ("זה לא רקוב, זה דבש"). שימו את זה מולי בנסיבות הנכונות (וכל נסיבות הן נסיבות נכונות לאבוקדו) - ואני אוכלת וגם נהנית. וככה גם עם חתונות: אוהבת אותן. אוהבת ללכת אליהן, אוהבת לראות תמונות שלהן והכי אוהבת לייעץ לגביהן.
ולכן בקשתה של כלה אנונימית דחקה הצדה את כל הבקשות האחרות: נעלי כלה. ומילא נעלי כלה: נעלי כלה שיתאימו לשמלה מהממת לחלוטין, בסגנון הזה:


לבקשתה, הנעליים צריכות להיות שטוחות או עם עקב נמוך במיוחד, ממש לא חייבות להיות לבנות ויש לנו קצת פחות משלושה חודשים עד החתונה (שאני כבר מרגישה עצמי חלק אינטגרלי בה) ולכן יש זמן להזמין אונליין - אבל לא המון, כי אם צריך יהיה להחליף מידות, וכו'.

כיוון שהשמלה נסיכותית, וכיוון שיש בה אלמנטים של כסף, העדפתי שלא לחפש נעליים בצבעוניות חזקה אלא להתמקד בנעליים קלאסיות, נסיכותיות ועדינות שיחמיאו לשמלה ולא ימשכו את העין ממנה. אני מאוד מחבבת עקרונית כלות בצבע (אני עצמי לא התחתנתי בכלל בלבן), אבל כיוון שהשמלה היא הסנטר פיס - מחובתנו להתאים עצמנו אליה. אז השתדלתי לבחור נעליים שמעבר להיותן יפות מאוד בפני עצמן, גם ידגישו ויעצימו את יופיה הרב של השמלה.

1. זארה. כן כן. זארה. 199 ש"ח וכל הנצנצים האלה (ויש כאן ה-ר-ב-ה נצנצים!) יכולים ללכת איתך לחופה.
מה שנחמד בסנדלים האלה, מעבר לעובדה שהם עדינים, שטוחים ומקסימים - זה שהם משלבים גם זהב וגם כסף באופן שיתאים לשמלה למרות האלמנט הכסוף - ועל הדרך יוסיפו קצת צבע לשמחה.


2. נעלי שפיץ כסופות של קרבלה, 45 פאונד, House of Fraser.
נעליים יפות ועדינות של מותג מצוין. האלמנט בפרונט יוסיף קצת עניין להופעה והשפיץ מרדני בהחלט, אמרה זו שבעקרון לא חובבת שפיצים באופן מיוחד.
זה לא נשמע טוב, עכשיו כשאני קוראת את זה לעצמי בקול רם.
בכל מקרההההההההההההההההההההההההההה


3. נעלי נסיכה אמיתיות, לוטוס, 44 פאונד, House of Fraser.
העקב הנמוך, החיתוכים היפים והצבע האלוהי הופכות את הזוג הזה למושי-מושלם. אין מה להגיד: זה הזוג המועדף עליי (במקום השני נמצא הזוג של זארה) ומה שאני הייתי בוחרת. לו הייתי כלה, הייתי מיד מזמינה אותו עם משלוח אקספרס עד הבית (הוא בסייל בשניות אלה), וכמאמר המשוררת הדגולה ביונסה: אם את אוהבת את זה, שימי על זה טבעת. או תעמדי על זה כשאת מקבלת טבעת. יותר הגיוני.


4. נעלי כלה בלבן מנצנץ, 425 ש"ח, רוני קנטור.
הנעליים של רוני יפות כמעט כמו שהן נוחות. אבל רק כמעט. יש לי כמה זוגות שעומדים לפתוח אצלי את הקיץ הרביעי ואני עדיין אוהבת אותם כמו שאהבתי אותם ביום שבו נקנו. הנה איחול מצוין לכלה טריה: מי יתן ויחסייך עם אישך יהיו אוהבים, חמים וארוכים כמו היחסים של אישה עם זוג נעליים אהובות במיוחד. אולי זה לא משהו שהולמרק היו קונים ממני כדי להדפיס, אבל זה אמיתי ומהלב. 





5. סנדלים מטאליים, 149 ש"ח, נקסט.
אם רוצים לתת למראה טאצ' קצת פחות וינטג'י וקצת יותר עכשווי (עניין שאני עקרונית נגדו) - אלה הסנדלים לעשות זאת איתם! 




מזל טוב, סימן טוב, קול ששון, קול שמחה, קול חתן, קול כלה, קול מצהלות והכי חשוב: קולם של עקבים נמוכים על רחבת הריקודים, עקבים כל כך נוחים שהכלה לא צריכה לרקוד יחפה. 


15 תגובות:

  1. אחלה המלצות יקירה. :-)
    חומדת לעצמי את הקנטוריות האמת....;-)

    מירי

    השבמחק
    תשובות
    1. חלק מהדגמים עכשיו ב 10% הנחה + משלוח חינם באתר "מכופתרות" - שווה!
      https://mekuftarot.co.il/product-category/shoes/

      מחק
    2. שכחתי: קוד הקופון הוא SHOES

      מחק
  2. לא מאמינה שאני אומרת את זה: אני רוצה את הסנדלים של זארה!!! הם מהממים.... אם את רואה אותם בזארה הקרובה למקום מגורייך, את יודעת מה לעשות....

    השבמחק
  3. וואו, המלצות מעולות!
    הראשונות של זארה שיחוק רציני.
    ולכלה - שיהיה במזל טוב! :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אכן - אני מחכה לשמוע ממנה מה בחרה!!! |רמזרמז|

      מחק
    2. היי אביגיל,
      תודה רבה על הפוסט (רק היום ראיתי אותו, הולכת להתבייש בפינה:-)! הסנדלים של זארה אכן מושלמות, נקווה שאצליח לאתר לי זוג בחנות הקרובה... וחג שמח!

      מחק
    3. *מושלמים (אופס)

      מחק
  4. אהההה אני כל כך רוצה את הסנדלים של זארה :( :(

    השבמחק
    תשובות
    1. מבטיחה לדווח אם אתקל בהם. כידוע, הקשר בין האתר של זארה למציאות של זארה מקרי בהחלט (ע"ע סנדלים שלפני שלושה שבועות הופיעו באתר כ"חדש השבוע" אבל באף סניף של זארה לא שמעו על קיומם עד עצם היום הזה, לדאבוני).

      מחק
  5. אני רק אומרת: הסנדלים של זארה נצפו בקניון רחובות!

    השבמחק
  6. היי אביגיל :)
    אני הולכת להגיב בצורה ממש לא קשורה לפוסט, סליחה מראש,
    אני קוראת בפורום ורציתי להגיד שאני ממש מעריכה את התגובה האמיצה שלך על הימים האחרונים. כתבת ברגישות ובתבונה רבה מה שהרבה אחרות (כולל סמויות) מרגישות וחשוב לי לומר לך את זה.
    חג שמח והמשיכי בפוסטים השנונים :)

    השבמחק
    תשובות
    1. וכרגע שמתי לב שעשיתי רפרנס לא מודע ל"על תבונה ורגישות" חחח

      מחק
    2. תודה. ממש ממש ממש (!!!) שימחת אותי. מקווה לראות אותך שם :-) (וגם כאן! וגם כאן!)

      מחק