יום רביעי, 29 בינואר 2014

בשמלת פסים דקה וכובע משונה

טוב, בשיר זו בכלל חולצה, ועל הכובע ממש אפשר לוותר. אבל אין צורך להתקטנן.

גולשת חביבה ביקשה שאמצא לה שמלת פסים:
עם שרוולים באורך 3/4
עד הברך או קצת מעל
בגזרה משוחררת
ובמחיר סביר
.

היא לא אמרה אם מותר לי לחפש באינטרנט, אבל כיוון שהיא קוראת את הבלוג בקביעות היא בטח הבינה לבד שברור שחשוב ועקרוני שמותר יהיה לי לתת לינקים. אז חיפשתי גם בחנויות וגם אונליין. קיבצתי מגוון אופציות (רובן המכריע מאסוס) בטווח מחירים גמיש למדי. לא הצגתי פריטים סופר זולים, כי אני חושבת ששמלת פסים היא פריט קלאסי שראוי לכבוד, אהבה ואיכות טובה. זה בדיוק המקום שבו אתן לא רוצות לבחור את הדבר הזול ביותר, אלא להשקיע כדי לקבל בד טוב, ששומר על צורה ולא דוהה, ושמחבק את גופכן כראוי. לא חייבים למכור בשביל זה כליה (אם כי אני שוקלת את זה לעתים, כשאני רואה שמלה אטרקטיבית במיוחד), אבל גם לא כדאי לזלזל בכוחה של שמלת הפסים. או של הכליות שלכן.

מסקנתי העיקרית מהחיפוש בארץ היא שזו אינה עונה טובה לציד שמלות פסים. בקסטרו, רנואר, טוונטיפורסוון, הוניגמן, קוטון ועוד כמה אתרים שבדקתי בהם העלתי חרס. לא ברור לי למה, כי שמלת פסים טובה היא פריט על זמני, על עונתי ואל תעיזי לוותר עליו - אבל משום מה הוא נשמט מהקולקציות. בכל זאת הצלחתי למצוא איזו נציגות מקומית (טוב, בעלת סניפים מקומיים) והרי התוצאות:

1. שמלת מידי מפוספסת של פול אנד בר, 169 ש"ח.
מה שטוב בפריטים ארוכים מדי הוא שממש ממש קל לקצר אותם לאורך המושלם. והשמלה הזו, אחרי קיצור שכזה, תהיה פריט מנחם, מתוק ורך, ובמחיר נוח במיוחד (אפילו עם תוספת 15-20 ש"ח לתופרת).


2. שמלה של זארה, 129.90.
טוב, בסדר, זו לא ממש שמלת פסים. אבל זו שמלה, ויש לה פסים, ויש לה לגמרי וייב של שמלת פסים!


3. שמלת פסים של מאמאלישס, 42 פאונד, אסוס.
כן - זו שמלת הריון.
ולא - אני לא מאמינה בבגדי הריון.
כמי שלא לבשה אותם בהריונותיה, אני לא רואה שום סיבה ממשית לא ללבוש אותם שלא בהריונותיי. יש בארוני כמה פריטים מליין ההריון של אסוס שאני לובשת בשמחה. כולם נקנו אחרי לידת קטנתי. אני בעד לנסות. יתכן שתצטרכי לרדת מידה אחת - אבל השמלה הזו כה מקסימה ששווה להתאמץ בשבילה ולמדוד.


4. שמלת פסים של אסוס, 38 פאונד.
דומה לקודמת, אבל נראית לי מחממת יותר לטוב ולרע (תהיה נעימה בחורף, אבל לא מתאימה לקיץ).




5. שמלת פסים של ג'אגר, 57 פאונד, אסוס.
כן, היא קצת יותר יקרה, וכן, צריך לארוב למידות. אבל יש לי נסיון מצוין עם המותג הזה (מאוד איכותי!) והצבעים שלה מהממים.


6. שמלת סריג של אסוס, 35 פאונד.
שוב עניין העונות נכנס לפעולה: שמלה שבפירוש לא תתאים לקיץ, אבל עושה לגמרי חשק להתכרבל בה ביומיים שהחורף הישראלי מציע. שקלת פעם הגירה לאלסקה?




7. עוד הריונית מלבבת (השמלה, לא הדוגמנית. גם הדוגמנית מלבבת אבל אני בטוחה שזו בטן מזויפת, העור שלה נראה טוב מדי. או שהיא באמת בהריון ואני הולכת להשמיד כל תמונת הריון שאי פעם צולמתי בה ולהכחיש לנצח מה היה מצב הצבירה שלי בתקופה הקסומה ההיא), 21 פאונד, אסוס.
הבגד עושה את האדם, והכפתורים עושים את השמלה. הררר.




8. שמלה של BZR באסוס, 89 פאונד.
שוב - לא זולה, אבל באמת מושלמת.



נראה לי שמחר אלבש גם אני שמלת פסים. כזו אני - שמה פס. ורצוי שהוא יהיה בנייבי.


8 תגובות:

  1. אני רק חצאית :D

    אני מחפשת חצאית שחורה/אפורה , בגזרת A לא מנופחת/גזרת עפרון שלא נהיית צרה כלפי מטה/AKA גזרה ישרה, באורך הברך, מידה 14-16 UK .הכיטוב אונליין עם משלוח ישיר ארצה אבל גם חנויות פיזיות זה אחלה. בטווח המחירים של עד 50$ בערך
    תוספת אידיאלית לחצאית זה יהיה מה שנקרא wide yoke שזה סוג של חגורה/חלק מותני רחב יחסית ,כמו זה שפה
    http://www.cue.cc/shop/Product/Wide-Yoke-Full-Skirt-C1126-W14 (לא החצאית. רק הYOKE )

    תבורכי ושות' :)

    השבמחק
  2. עדכונים מהשטח: הגולשת הנאמנה מ' הייתה בפול אנד בר ומוסרת שהשמלה מבד דקיק ומבאס :-(

    השבמחק
  3. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  4. תהיתי אם התקדם משהו עם המגפונים האפורים שלי...

    שבת שלום.

    השבמחק
    תשובות
    1. היי - תזכירי לי, הצצת ברשומה שלי על מגפונים אפורים כבר? לא היה שם שום דבר בכיוון?

      מחק
  5. היי אביגיל,

    אוהבת את ההמלצות שלך. איתרתי את מגפוני הניטים השחורים שלך מאסוס והם מוצאים חן בעיני אבל אני מתלבטת: האם הם נוחים? מה גובה העקב? לא כתוב בשום מקום, ואני תוהה אם ניתן לצעוד עליהן יום שלם או שהן למטרות ישיבה (למאותגרות עקב בכל גובה שהוא...)
    מלא תודה!!

    השבמחק
    תשובות
    1. הם נפלאים (יכולת פשוט לבקש לינק :-D). נוחים מאוד, עקב נמוך (אולי 2 ס"מ) ולגמרי מתאימים לימי צעידה שלמים. האיכות לא מהממת, אבל סבירה בהחלט ביחס למחיר.

      מחק