יום שלישי, 21 בינואר 2014

ענבל, אני מבולבל

האמת שהתכוונתי להיענות קודם כל לבקשתה של לילך, שרצתה, ואני מצטטת:
"מעיל מפרוות חבובות בצהוב-שמש-חורפית בשתיים בצהריים שמתאים גם לשני ראשים. מוכנה לרכוש באינטרנט אבל מעדיפה למדוד".
אבל אז ראיתי את בקשתה של ענבל והחלטתי לדבוק בקרקע המציאות.
1. ענבל רוצה תיק בד. לא עור, ולא דמוי עור.
2. היא לגמרי רוצה לקנות אותו אונליין (הקהל מריע)
3. היא מקציבה לעניין עד מאה דולר (הקהל משתולל)
4. היא מעדיפה שחור או אפור, אבל עם איזה טוויסט שיקי נחמד, כמו פולקה דוטס (הקהל מאבד עשתונות)
5. היא מעדיפה שיהיה לו לפחות תא פנימי אחד (אני חושבת שהקהל מת מדום לב)
6. והיא נתנה לינק לתיק של הרשל, שאכזב אותה במציאות
http://shop.herschelsupply.com/collections/totes/products/market-tote

אז חמושה בכל הנתונים האלה יצאתי לדרכי.
1. תיק ציפורים של קת' קידסטון, 50 פאונד, אסוס.
נסיוני האישי עם התיקים של קידסטון הוא סבבה (יש לי אחד בנייבי מנוקד שמשמש אותי לטיולים ושורד אותם בכבוד. גם ממש קל לנקות ממנו פירורי חטיפים בלתי מזוהים בני חודש וחצי, למקרה שתהיתם. אני בטוחה שתהיתם). אבל הייתי מחכה לאיזה סייל.

2. תיק של אקססורייז, 25 פאונד.
בסדר, הוא לא שחור ולא אפור, אבל הוא מה זה מתוק ומשמח.



3. תיק שקית של צ'יפ מאנדיי, 269 ש"ח, בל אנד סו.
התיק הזה אמנם לא בדיוק מבד, אבל הוא בפירוש לא דמוי עור, והוא הו-כה-מקסים, ומגיע עם רצועה שניתן לחבר אליו כדי ללובשו בהצלב. אפשר לשחק עם הצורה שלו לכל מיני כיוונים, והוא ללא ספק תיק עם גישה.



4. תיק של אמקו, 65 פאונד, אסוס.
אצלי בוויש ליסט כבר כמה חודשים. ניד איי סיי מור?



5. תיק של דיון, 34 פאונד, אסוס.
לחובבות הקלאסיקות שרוצות להוכיח שחום ושחור דווקא הולכים ביחד.


6. תיק שפיריות מנקסט, 142 ש"ח.
הוי, המתיקות. כמו כן - גם תיק וגם חיות מחמד, והכל כלול במחיר!


ובונוס, כי לא יכולתי להתאפק: 30 פאונד וזה יכול להיות שלכן!

(בקשות נוספות יתקבלו בשמחה בתגובות. "אנונימי" עדיין עובד לעת עתה.)

15 תגובות:

  1. ענבל (מריעה): עשית לי את הבוקר! הכי אהבתי את תיק הציפורים.
    על התיק של צ'יפ מאנדיי שמתי עין לפני כמה זמן, אבל נראה לי שהוא קטן מדי לצרכיי - מחפשת תיק סולידי ליום יום (כנראה ששכחתי לציין את זה :))
    למען האמת, לא יכולתי להתאפק ומאז בקשתי הנרגשת הספקתי לקנות תיק בחנות של מיקויה במרמלדה: אין לו טוויסט עיצובי אבל הוא מעוצב נקי, נעים וכיפי ומתאים לי להכל. מצד שני, מתוכננת גיחה לארה"ב בעוד כמה חודשים ואז בטח אתחדש לי בעוד כמה. תודה רבה על המאמצים! תענוג צרוף לקרוא אותך.

    השבמחק
    תשובות
    1. בשמחה! שימי את הציפורים בוויש ליסט, וחכי בסבלנות :-) ואני רוצה לינק לתיק שקנית בבקשה!
      התיק של צ'יפ מאנדיי די גדול לפי המידות נטו, אבל נראה לי שהן רלוונטיות כשהוא לא מגולגל, וזה כל החן שלו...

      מחק
  2. ענבל: הנה הוא: http://market.marmelada.co.il/products/144350
    כמה ימים אחרי שקניתי אותו, זה עלה לאתר: http://market.marmelada.co.il/products/152326 ובדיעבד הייתי מעדיפה אותו כי אני סאקרית של אפור. מצד שני הוא גדול יותר וזה פוטנציאל ליותר שטויות בתיק...

    השבמחק
  3. האחרון מזכיר לי הזכר היטב את תיק השרק המקסים שעמו נסעה בתי בת ה-11 לבדה לברלין. המראה של הילדה נעלמת עם דיילת מלווה אל עבר עמדות הביטחון בשדה התעופה, כשתיק השרק המדהים והירוק על גבה, נחרט לנצח בלבי. כ-מ-ה ב-כי-תי עד שקיבלתי סמ"ס מחברתי הברלינאית ע' שהחבילה בידיה. ובלי שום קשר. רק כוחות על נפשיים מונעים ממני לרכוש את מפלצת השיניים המקסימה. והפחד מתגובותיהם של ילדיי. נ"ס עורכת ילדותית

    השבמחק
    תשובות
    1. הו, תיק שרק! בן השש שלי היה מוכר אותי בשביל כזה :-D

      מחק
  4. ענבל, את הגיבורה שלי! בזה הרגע הזמנתי את תיק הקנבס האחרון במלאי, כולי תקווה שבאמת יגיע. אביגיל- זו אני שרצתה תיק שנכנס בו לפטופ ;-) אני אאלץ לחשוב עכשיו על בקשה חדשה! בכל מקרה אעדכן אתכן לגבי התיק האפור.

    השבמחק
    תשובות
    1. תתחדשי! תיק הקנבס מהמם! למה שלא יגיע? מחכה לעדכונים ממך!
      באשר לתיק לפטופ דווקא יש לי המלצה חמה על תיק של אקססורייז, אבל הוא מדמוי עור ומגה-צבעוני, זה רלוונטי מבחינך?

      מחק
    2. ברור! אני אשמח (הצלחתי להזדהות!)

      :-)

      אני למודת טראומה כי פעם הזמנתי איזה פריט במודקלות' (הוא אפילו לא היה האחרון), שהיה מאד יקר (ובהתאם דמי המשלוח) יחד עם פריט קטנטן, ואז הודיעו לי שאין את היקר ושולחים רק את הקטנטן (במחיר משלוח שערורייתי!). הם סידרו את זה ובאמת זיכו אותי והיו סופר מנומסים, אבל עדיין, הרבה טרחה.

      מחק
    3. ענבל:
      ענת, תתחדשי! לדעתי היא מייצרת פריטים בודדים ולכן זה נראה לך אחרון במלאי. מאד מקווה שתהיי מרוצה, גם אני אשמח לקרוא עדכון :)
      (מקווה שהפעם הצלחתי להגיב במקום הנכון....)

      מחק
    4. אבוי - רציתי לתת לינק וגיליתי שהוא היה כה מוצלח שהוא אזל...

      מחק
    5. חובת הדיווח: התיק האפור הגיע, משלוח זריז, התיק הגיע במצב מעולה ובלי בעיה. הוא הרבה יותר קטן ממה שחשבתי, ולפטופ לא ייכנס בו גם בעוד מיליון שנה. אולי אייפד (אם בן זוגי היקר קורא פה!). בכל מקרה, הוא מהמם ומאד נח, לדעתי לא יתאים בגודל למי שאוהבת לסחוב הרבה דברים. יש תא אחד גדול ועוד שני תאים קטנטנים ולא מאד פונקציונאליים.

      מחק
    6. איזה באסה! תחזירי אותו?

      מחק
    7. לא :) הוא ממש מקסים, וליומיום לעבודה הוא נוח לי (אילץ אותי לצמצם את כמות השטויות שאני סוחבת). הבאסה היא פשוט כי קניתי אותו למטרה מסוימת שהוא בכלל לא מתאים לה. אבל הוא מאד יפה, והאל יודע שזו סיבה מספיק טובה להוציא 280 ש"ח. בכל מקרה, אם יוצא לך להיתקל בתיק לפטופ, אני עדיין מחפשת P-:

      מחק
    8. נו טוב - נמשיך לחפש יחדיו!

      מחק