יום רביעי, 5 ביוני 2013

משדר לקט

תובנה חדשה צנחה עליי היום: בעצם אני פשוט לקטת מצטיינת. מגשימה עד תום את ייעודי האבולוציוני. בעולם הקדמון הייתי נחשבת לשידוך נחשק. במאה העשרים ואחת אני סתם קצת בזבזנית. טיימינג איז אברית'ינג, אה?

הנה לקט החשקים העכשווי שלי:

1. ג'ינס קצר, 199 ש"ח, פרשס שופ.
אני לא חושבת שהירכיים שלי ראו אור שמש מאז 1999 בערך, אבל המכנסיים האלה גורמים לי לשקול מחדש. קודם אצטרך כמובן לקנות המון קרם הגנה, אבל זו נראית לי כמו השקעה סבירה בשביל ג'ינס קצר שהוא בדיוק באורך הנכון ובדיוק ברוחב הנכון. מצד שני, אני לא בטוחה שמערכת השמש תעמוד בסנוור שייגרם לה אם אחשוף את ירכיי באופן ישיר, ואני לא רוצה לגרום לאסון אקולוגי שלם. אולי אשאיר את הקצרים לבנות שמגיבות טוב יותר לשמש בניגוד, נניח, לתגובה של העור שלי, שחושב ששמש משמעה חומצה ומיד מתחיל לצרוב ולהתקלף, עוד לפני שיצאנו מהבית.



2. מכנסי פיקה, 380 ש"ח, מיכל מוטיל.
אני מתה על פיקה, חיבה שמעצבנת בטירוף את בעלי חובב שמיכות-המגבת. הוא לא מבין למה שמישהו ירצה להתכסות בשמיכה שמשאירה עליו הדפסים ואני לא מבינה למה שמישהו ירצה להתכסות במשהו שמיועד לספוג נוזלים. וכך אנחנו ישנים, איש איש ושמיכתו השונה, בבליל מעצבן ולא מעוצב בעליל של מצעים נפרדים. באסה. ואם כבר להתבאס, אז לעשות זאת במכנסיים המהממים האלה, שנראים מלטפים, כייפיים וקיציים להפליא. ועשויים מפיקה.


3. שמלת שנות ה 20, 100 פאונד, אסוס.
לפני כמה שבועות ניסיתי לשכנע את בעלי, חובב קולנוע פיינשמקרי בנשמתו, ללכת איתי לגטסבי הגדול. הוא סירב כי הביקורות היו קוטלות. "למה בכלל את רוצה לראות את זה?" הוא שאל. "הרי כתבת על זה עבודות בתואר השני, למה שתרצי לראות איך מחרבים את העומק של הספר?"
לא הצלחתי להסביר לו, אבל אתן בטח תבינו:
ב ג ל ל  ה ב ג ד י ם!!!!!!!


4. ספר תלת מימדי "ביקור בתיאטרון", 159 ש"ח, נמשים.
הסיבה היחידה שאני לא קונה את זה היא שאני לא חושבת שהילדים יתנו לי לשחק עם זה בנחת. בטח כל הזמן ינסו להדחף גם, ואז איך אני אמורה ליהנות?!?



בברכת "אני טרזן, כלומר, אקנה את טרזן, וגם את ג'יין. זה מגיע גם בוורוד?"

2 תגובות: