יום שני, 27 במאי 2013

צבעי קיץ

כשהשמש יוצאת, בא לי למות.
זו האמת הפשוטה. אני שונאת קיץ. לא אוהבת כשחם לי, לא אוהבת להשרף (ואני מאלה שנשרפים גם בצל), לא אוהבת בריכה ומעדיפה את הים בלילה. לא בשבילי כל הזיעה, הדביקות והעור החשוף הזה.
אבל כיוון שאף אחד לא שואל אותי - אני משתדלת להפיק את המירב מהעונה הבלתי נחוצה הזו: אני נדבקת למזגן כאילו היינו תאומים סיאמיים שלא הופרדו בלידתם, ומתלבשת בצבעים שמחים.
כמה שיותר שמחים.
ואז אני מצטלמת, כדי לצרור את כל השמחה הזו. וכמובן, כדי להשוויץ בפייסבוק.


 קלאצ': ברשקה. שמלה פרחונית: רזילי. חגורה אדומה: קסטרו.

 גופיה: נעמה בצלאל. מכנסיים: זארה. נעליים: מליסה. תיק: מדוזה. 


 כפכפים: מליסה. שמלה: נעמה בצלאל. 


 צמיד: אסוס. חולצת ג'ינס: ברשקה. מכנסי ג'ינס: תמנון. נעליים: וויקאנד. 


שמלה וסנדלים: אסוס. שרשרת אבטיח: נורדסטרום. 


מכנסיים צהבהבים: תמנון. נעליים: בלוך. 


4 תגובות:

  1. איפה מוצאים את השרשרת המתוקה הזאת? לא מצאתי בנורדסטרום.

    השבמחק
    תשובות
    1. זה היה לפני שנתיים בערך, בנורדסטרום עודפים...
      מצאתי לך משהו די דומה כאן:
      http://www.ebay.com/itm/H465-Cute-Crystal-Fruit-Water-Melon-Charm-Pendant-Wholesale-3pcs-/330899575953

      מחק
  2. תודה רבה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. בשמחה - שובי לדווח על הצלחות וכשלונות!

      מחק