יום שישי, 25 בינואר 2013

רגיש, ספונטני ובעל חוש הומור

באחת הסצינות הטובות ביותר בסרט המופת "כשהארי פגש את סאלי" אומרת מארי, מעצבת הפנים, לארוסה הטרי: כולם חושבים שיש להם שני דברים - חוש הומור וטעם טוב. אבל לא יכול להיות שלכולם יש את שתי התכונות הללו.
צודקת.



אני אוהבת תכשיטים עם חוש הומור.
 בדומה לבני אדם, גם לרוב התכשיטים אין חוש הומור. לפחות לא כזה ששווה לכתוב עליו. אבל, כמו עם בני אדם, כשפוגשים אחד שבאמת יש לו חוש הומור - מתאהבים בו עד כלות.

1. שרשרת "קולולו" של מיטל בר-נוי המוכשרת בעלת המותג Jools. השרשרת הזו היא אחת החביבות עליי, כי תמיד כשאני עונדת אותה היא מזכה אותי בחיוכים. הופתעתי מאוד לטובה מרמת הגימור שלה (מושלמת לגמרי. באמת. פשוט עשויה להפליא) ומהמחיר הנוח וחוץ מזה, היה לי תענוג גדול לקבל בדואר את המעטפה ולגלות שמיטל שלחה, סתם כי היא נחמדה, גם זוג עגילים במתנה. וכמו חוש הומור, גם נדיבות היא תכונה שממריצה לי את האוקסיטוצין.




2. קלאץ' דומינו של לולו גינס. פריט יוקרתי לערב שמכניס פאנץ' מעולה להופעה. יקר להחריד אבל שווה שמירה ב saved items, למקרה שמחירו ירד עד כדי גיחוך. Pun intended.


3. סוודר Geek, אסוס. מתישהו בשנים שחלפו מאז שהייתי בתיכון (וזה הרבה שנים. לא נגיד כמה) זה נהיה קול להחריד להיות גיק. אני לא יודעת איך זה קרה, אבל אני גם לא מתלוננת. למרות שאם תשאלו אותי אני בכלל לא חנונית, אני מגניבה עד טירוף.
זה עוד חוקי להגיד מגניב בימינו?





4. ובאותה רוח - סיכת משקפיים. למרבה האירוניה, היא תתאים לדעתי רק למי שאינה מרכיבה משקפיים. מה שפוסל אותי. כבר אמרנו שאני מגניבה עד טירוף?





5. שרשרת "קלפטע" של קיטש ביץ'. חשקתי בשרשרת הזו חודשים ארוכים והיא משפרת מצב רוח מיידית.


6. תיק ערב כוס-תה, Moschino.
נדמה לי שלזה התכוון המשורר כשאמר:
למה אני מתאהבת תמיד
במה שהכי יקררררררררר?
לבדדדדדדדדדדדדדד על הגג
וכו'.



ועד שיגיע האחד המושלם ההוא שחיי לא יהיו חיים בלי שאשלוף עבורו את כרטיס האשראי שלי, אני הולכת לצפות במפץ הגדול. הם גם מקדשים את החנוניות וגם מצחיקים אותי - וכל זה בחינם.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה