יום שני, 5 במאי 2014

כחול ולבן, הגרסה המקוצרת

1. חולצת טלי, Won hundred בסטורי, 626 ש"ח.
כי חולצה עם מחשוף גב שיכול להתאים גם למי שחייבת ללבוש חזייה - זו עצמאות אמיתית.


2. סנדלי יוניסקס של טד בייקר באסוס, 70 פאונד.
אין לי שום כוונות לחלוק עם בעלי פריטי לבוש אי פעם (אני די בטוחה שאם הוא יצליח ללבוש את הג'ינס שלי אצטרך להתאבד), אבל מסתמן שאני לגמרי בשלה, אחרי כמעט עשר שנים איתו, לפריט "שלו/שלה".
זה די מדאיג.


3. חולצת ג'ינס מודפסת, 169 ש"ח, קסטרו.
גם גזרה מוצלחת וגם תספק הסוואה מושלמת כשילדים מעצבנים להחריד ירססו אותך בספריי קצף.


4. קרופ טופ ג'ינס, רנואר, 229 ש"ח.
לכל מי ש(כמוני) מתה על חולצות ג'ינס, לכל מי ש(כמוני) מחבבת את הטאצ' היפני-משהו ולכל מי ש(כמוני!!!) לא רוצה לחשוף את בטנה כי היא זקנה מדי לזה (וגם כשהייתה צעירה זה לא היה מומלץ עבור מבנה גופה, אני רק אומרת את זה בקול רם כדי שלא אשכח לרגע), אבל מסרבת להתעלם מהטרנד הכה חמוד הזה.


5. צמיד לבן-זהוב של אוטומן באסוס, 42 פאונד.
כחול ולבן זה צבע שלי, אבל זהב ולבן זה שיק מושלם.


חג עצמאות שמח!

14 תגובות:

  1. אהבתי את החולצה של קסטרו. היה להם לפני כמה זמן גם משהו עם הדפס טווס (שייתכן אפילו שזה משהו שאת פרסמת בלבוש יומי?) בקיצור הייתי ממש דלוקה על הדוגמת טווס. כמה חבל שהמידות והמחירים שלהם אפילו לא קרובים אליי /:

    השבמחק
    תשובות
    1. לא, טווס לא נשמע כמו משהו שיש לי (לצערי) :-D
      רוצה שאמצא לך חלופות שוות באסוס? מה מידתך?

      מחק
    2. חחחחח ממש תודה אבל אני חורשת בעצמי על אסוס והארון מתפוצץ.
      ואני גם בעוצר D:

      אגב כשכתבתי "טווס" לא יודעת עד כמה זה מדויק, הכוונה פשוט לכזו חולצת ג'ינס רקומה שלמיטב-זכרוני-שאולי-מטעה-אותי קראו לה משהו עם טווס וראיתי אותה (כנראה) בקסטרו... והיא הייתה יפה :)

      מחק
    3. * רקומה בלבן

      מחק
    4. אההההההההההה, אני יודעת על מה את מדברת. היא אכן רקומה, עם שרוולים קצרים, חמודה מאוד ועדיין בארוני :-D אם כי אני לא מאוד מאוד קשורה אליה, איזו מידה את? אני מוכנה לזכור אותך בפינוי הארון הקרב ובא!

      מחק
    5. אה אז זכרתי נכון חחח
      לא רלוונטי לי אבל באמת ממש תודה על הכוונה :)

      מחק
  2. המממ... החולצה של קסטרו באמת נראית מעניינת. חבל שהיא בלי שרוולים...

    השבמחק
    תשובות
    1. בגרסת השרוולים יש את זו, שנראית חמודה:
      http://www.castro.com/he/WOMEN/Tops/Shirts/Oversize-shirt-89872.html
      וכמובן שבכל חנות יש מליון ורבע ורסיות של חולצת ג'ינס :-)

      מחק
  3. גם לי בא לנצל את הטעם המושלם שלך!!
    נורא בא לי שמלת פסים קלילה לקייץ.. מידה 40 פה או 12UK, אורך מעל הברך או עד אליה (מתנשאת לגובה של 1.58 מלאים!). הקאטץ הןא שחייבת שרוולים..זרועות עבות ושמנמנות.. שרוול רגיל או עד המרפק אפילו, העיקר לא גופייה או השטן שידוע בשמו השני שרוול חצי..
    מחיר נגיד עד 250₪ עם עדיפות ברורה להזמין מהאינטרנט.
    המון המון תודה!!

    השבמחק
    תשובות
    1. בכייף! האם ראית את רשימת שמלות הפסים שהכנתי לבחורה הדתייה? היו לה דרישות די דומות.

      מחק
    2. בוודאי שראיתי! (עוקבת באדיקות אחר כל פוסט שלך ולפעמים קוראת כמה פעמים את אותו האחד..:))
      הבעיה שאצלה מדובר בשמלות חורפיות לגמרי ואני מעוניינת בקייצית ודבר נוסף-אשמח לשמלות פחות חסודות..קרי יכולות להיות צמודות או עם מחשוף (או גם וגם:)) ועם שרוולים קצרים יותר.. ה-3/4 נראה לי חם בקיץ..
      חפרתי?:)
      נועה

      מחק
    3. בכלל לא! דרישות ספציפיות הן זהב עבור המחפשת האינטרנטית האופנתית :-P

      מחק
  4. אם כבר הזכרת זהב...:) חולה על זהב! אז אם תמצאי נגיד שמלה מפוספסת עם כפתורי זהב אהיה מאושרת! (חולה גם על לבבות ופפיונים סתם ככה זורקת לאויר..)

    השבמחק
    תשובות
    1. יש לי כזו, במקרה, מ H&M. אבל היא סרוגה ולפיכך חורפית.

      מחק