יום חמישי, 15 במאי 2014

שירות לציבור שלום, אביגיל לשירותכם

יש לי חמש רשומות בתהליכי עבודה, ושלוש מאות אלף דברים שאני מנסה לסיים במקביל שאינם רשומות בתהליכי עבודה. אז בקטנה ובקצרה, הנה כמה דברים שחבל לי שתפספסו רק כי אני עסוקה להחריד. אין צורך להודות לי, אבל שוקולדים וצ'קים מתקבלים בברכה תמיד. 

וגם נעליים.

1. שלומית אופיר משיקה קולקציה חדשה ומהממת. זה לא מפתיע שהיא מהממת, כי הקולקציות שלה תמיד מהממות. וכעת היא מהממת ומחלקת קופונים של 50 ש"ח הנחה:
כך שאתן יכולות להתפנק לכן בשרשרת אורסולה המושלמת ולספר לעצמכן שחסכתן כסף. לקנות עם קופון זה כמו קלוריות שאוכלים בחושך - זה לא נחשב אלא אם נשקלים (או בודקים את היתרה בבנק). 



2. באתר של רשת סטורי יש 15% הנחה על הקולקציה (המטריפה) של פייפר ג'אם, ואתן (כן כן, אתן, בעלות החזה הקטן-יותר-משלי!) יכולות להיות הבעלים של האוברול המושלם הזה: 



3. אסוס מציעים עד ה 15.6 משלוח אקספרס ב 10 פאונד (במקום 20) והם טוענים שהם גם מכסים עלויות מע"מ ומכס, אם ישנן כאלה. אין לי מושג איך זה במבחן המציאות, אבל הייתי בהחלט מסתכנת ומזמינה משהו בפחות מ 48 פאונד (רף המע"מ) + מנצלת את העובדה שיש כעת 20% הנחה (עד סוף היום, אאל"ט, עם הקוד MAY20) ומזמינה את שמלת הג'ינס המקסימה הזו. 


4. שני בר המעולה חוגגת עשור ומעניקה 20% הנחה על ה-כ-ל, ושקית יומולדת במתנה על כל קנייה, בחנויות שלה וגם בחנות המקוונת. הזדמנות מופלאה להזמין את נעלי הברבור בגרסתן השטוחה והמבורכת!


יאללה, הלכתי להרוויח כסף כדי שיהיה מה לבזבז. רשומה ארוכה יותר - בהמשך!


17 תגובות:

  1. תודה על ההמלצות!
    שאלה קטנה על אסוס: אקספרס = מהיר ו/או עם שליח עד הבית ? וזה בא עם מספר מעקב?

    השבמחק
    תשובות
    1. כן! שליח, עד הבית, לא מספר מעקב אלא אתר של חברת השליחויות עם מעקב (כמו DHL כזה).

      מחק
  2. אביגיל,
    אני רוצה להזמין לי שמלה מאסוס.
    תני לי טיפים בקשר למידות, ולגזרות, ובכללי מה לעשות..
    סומכת עלייך, את אלופה בזה.
    אחינעם

    השבמחק
    תשובות
    1. בכייף! איזו מין שמלה את רוצה (ליום יום? צבעונית? ארוכה?) ואיזה מבנה גוף יש לך? :-)

      מחק
    2. כתבתי תשובה שייייייייייייאא המושקעת והיא נמחקה!
      אני 1.60, מידה 40-42. תלוי בבגד. בעבר הייתי 36-8
      כמובן שההריונות הותירו בטן קטנטנה ומלאות קלה באיזור הירכיים.
      יש לי חזה בעל נוכחות (קאפ סי-די, שוב תלוי בחזיה) אבל לא משהו היסטרי.
      אלו דברים ששמתי עליהם עין, אמשח ממש אם תוכלי לתת לי טיפים למדידה, ולכל מיני דברים שאני צריכה להתייחס אליהם, וגם- האם לדעתך יחמיאו לי בכלל? רוצה להזמין מחר, אז אודה לך אם תוכלי להתייחס כשתוכלי.
      (מזכירה שיש לי מגבלת צניעות, אצטרך להאריך שרוולים ל 3/4 בעזרת חולצת בסיס או שרוולון, ושהשמלה תגיע עד לברך / לקחת לתופרת שתאריך / חצאית בסיס - שונאת חצאית בסיס-)
      תודה תודה ושוב תודה-
      http://www.asos.com/Max-C-London/Max-C-Shift-Dress-with-Collar/Prod/pgeproduct.aspx?iid=3813000&WT.ac=rec_viewed

      http://www.asos.com/Darling/Darling-Printed-Caitlyn-Dress/Prod/pgeproduct.aspx?iid=3133382&WT.ac=rec_viewed

      http://www.asos.com/Club-L/Club-L-Skater-Dress-with-Collar-Detail/Prod/pgeproduct.aspx?iid=3772622&WT.ac=rec_viewed

      http://www.asos.com/New-Look/New-Look-Crochet-Collar-Plain-Skater-Dress/Prod/pgeproduct.aspx?iid=3936869&WT.ac=rec_viewed

      http://www.asos.com/The-Style/The-Style-Shift-Dress-with-Floral-Border-Print/Prod/pgeproduct.aspx?iid=3741379&WT.ac=rec_viewed

      http://www.asos.com/ASOS/ASOS-Skater-Dress-With-Slash-Neck-And-3/4-Sleeves/Prod/pgeproduct.aspx?iid=3254874&cid=8799&sh=0&pge=0&pgesize=36&sort=3&clr=Black

      סל מלא תודות וברכות
      אחינעם

      מחק
    3. אז ככה:
      1. השמלה של מקס לונדון מתוקה להפליא, אבל קצרה מאוד. בגובה שלך זה עשוי לעבוד, אבל קחי את זה בחשבון.
      2. השמלה של דרלינג מהממממממת. אבל לא עם חולצת בסיס אלא עם שרוולון מעל, בבקשה.
      3. את השמלה של קלאב אל יש לי (או לפחות דומה לה מאוד) והיא מקסימה ומחמיאה.
      4. השמלה של ניו לוק מתוקה, אבל זה מותג מאוד זול וזה בא לידי ביטוי בבדים ובגימורים. אני חושדת שהצווארון הזה במציאות הוא סמרטוט.
      5.השמלה של דה סטייל לא לטעמי. יותר מדי מבריקה, ותדגיש כל מה שאי פעם לא רצית להדגיש בגופך ועוד.
      6. השמלה של אסוס מתוקה - אבל קצרה.

      מחק
    4. את אלופה! ידעתי למי לפנות!!!
      נראה לי שאזמין את של דארלינג ושל קלאב אל,
      אם אני מזמינה בפעמיים- זה יישלח בשתי חבילות נפרדות? גם אם זה ישר אחד אחרי השני?
      צריכה להוסיף גם כמה בוקסרים לבעלי, ולא רוצה להגיע ל 50 פאונד או משהו כזה, בגלל המע"מ שלא בא לי לשלם..
      את מעולה! תודה!
      אחינעם

      מחק
    5. עוד שאלה-
      מדדתי את עצמי ואני בול מידה 14.
      איך אני יודעת אם המידות של החברה הספציפית הן קטנות / גדולות?

      מחק
    6. מנסיוני המידות של מקס לונדון קטנות ונדמה לי שגם של דרלינג.
      זה יישלח בשתיים נפרדות, גם אם תעשי את זה שניה אחר שניה. אל חשש.

      מחק
    7. וקלאב אל?
      תודה רבה!
      מבטיחה לעדכן

      מחק
    8. לא מכירה, מצטערת :-)

      מחק
    9. שמלות ממש יפות!
      כדאי להביא בחשבון שבד פוליאסטר + חולצת בסיס בקיץ = ממש חם...

      מחק
    10. כל לבוש צנוע בקיץ = ממש חם.
      והאמת? גם לא.
      הקיץ בישראל חם.
      למזלי אני מתגוררת על הר גבוה שגם היום, בסוף מאי, אחרי 3-4 בצהריים כבר א"א לצאת החוצה בלי סוודר.

      מחק
  3. טיילתי בתל אביב לתומי, ופתאום ראיתי לראשונה חנות של פונצ'אוס, מותג שהכרתי בזכותך, אז היה כיף להכנס לחנות מקסימה כזאת ולהרגיש שאני בעצם לא ממש חדשה פה...

    נעלי הברבור הן הפריט האהוב עלי בפוסט הזה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. לאא, יש לי המון תכשיטים ואני גם מכינה בעצמי, אז גם קיבלתי שם השראה...
      מעדיפה לשמור את התקציב לדברים אחרים (אהמ בגדים אהמ).

      מחק
    2. מה זה מכינה בעצמך? את יודעת צורפות, או שאת מכינה דברים מחרוזים?

      מחק