יום רביעי, 28 במאי 2014

קונים מהר

למה מהר?
כדי שהמבצע לא ייגמר.
וגם כי אין לי זמן לכתוב משהו ארוך מזה בשש בבוקר.

1. באתר "מכופתרות" המעולה יש היום פלאש סייל: עד 40% על כל האתר (לא כולל את הנעליים של רוני קנטור).
המלצת צוות הבלוג (שזו אני):
חצאית פיפטיז רומנטית



וחולצת מינסוטה המושלמת



2. באתר קיפלינג יש 50 ש"ח הנחה על כל 250 ש"ח - כולל כפולות!
המלצת צוות הבלוג (עדיין אני):

תיק דפאה המושלם בבז' מוכסף (ונכסף!)
אני לא סתם אומרת שהוא מושלם: יש לי אותו, בכחול מבריק.


תיק כתף בינוני בלבן, אפור וכתום


ביוש!!!

6 תגובות:

  1. *מזל* שאני לא יכולה להרשות לעצמי כלום. אפילו לא בהנחה...

    השבמחק
  2. מחיר החצאית המקסימה היא לפני או אחרי ההנחה?
    יש לך מושג?:)

    השבמחק
    תשובות
    1. הסייל כבר נגמר, אבל למען הסדר הטוב, זה היה המחיר לפני ההנחה. המחיר אחרי הנחה היה 174 ש"ח, אם אני זוכרת נכון.

      מחק
  3. היי!
    הבטחתי לעדכן- השמלה של club l הגיעה והיא ממש מהממת!
    יושבת מצויין ומחמיאה (-:
    השמלה של דרלינג כנראה עוד בדרכה אליי, אבל היי- יש לי כבר שמלה חדשה לחג!
    תודה רבה רבה על כל העצות והעזרה, בזכותך קפצתי למים.
    אחינעם

    השבמחק
    תשובות
    1. יש!!!! תתחדשי, מאוד מרגש לקרוא :-) יש סיכוי לקבל תמונות?

      מחק