יום שלישי, 10 בספטמבר 2013

שניים כמו זוג נעליים

הימים חולפים, שנה עוברת - ואני עדיין בענייני שחור לבן. אני גם בענייני נעליים. אני תמיד בענייני נעליים.
אז אמרתי לעצמי: שחור לבן.
ונעליים.
בואו נעשה משהו עם כל הטוב הזה שהיקום שפך עליי. 
בארוני מככבים כמה זוגות שחורים ולבנים כאלה, וכל פעם מחדש אני נרגשת לגלות כמה הם שימושיים, משדרגים כל הופעה, וממשיכים לשמח אותי פעם אחר פעם אחר פעם. 

הצעות הגשה: 
נעלי סלינג-בק של רוני קנטור











נעלי בלרינה של מליסה


נעליים מנוקדות של קסטרו




הנעליים שלי ישנות כולן, אבל הנה כמה הצעות שתוכלו לרכוש ולנעול בשמחה, דיצה, רינה ואושר אינסופי, ולנטוף שיק, סקס אפיל וסטייל בלתי מתפשר (או משהו כזה).


1. קושקה.
מחקרים מראים: יש משהו מושלם יותר מנעליים בשחור לבן. נעליים בשחור, לבן ואדום.
אי אפשר להתווכח עם מדע.






2. נעלי קטלינה.
המחקרים מהסעיף הקודם גם אומרים שנקודות זה בריא ללב. בעיקר אם הן בשחור לבן.

3. נעלי ניוז.
עזבו אתכם ממחקרים, אני אומרת לכם, מנסיון: הנעליים האלה מושלמות. 


4.  מליסה מפוספסות, רשת סטורי.
יש גם עם נקודות. אני רק אומרת.





5. שחורות,
לבנות
ועם חרוזים!

21 פאונד באסוס.


והזוג הכי שחור לבן בעולם: נעלי הברבור של שני בר (ותודה להדס על התזכורת!)
יש רק סיבה אחת שהן לא בארוני. בעצם, חמש סיבות: חמישה ס"מ. אני יוצאת בקריאה נרגשת: גרסה שטוחה! גרסה שטוחה! העם דורש גרסה שטוחה!
העם נקעה נפשו, כלומר, רגלו, והוא לא הכי יציב, ולא יודע ללכת על עקבים, ובאופן כללי די מגושם, והכי נוח לו בשטוח*.


*כשאני אומרת "העם", אני מתכוונת לעצמי.



6 תגובות:

  1. הלוואי הלוואי שתהיה גרסה שטוחה לברבור של שני בר! למרות שיש לי אותן והן יחסית נוחות. כל כך שמחה על הפוסט החדש שהייתי חייבת להשאיר תגובה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. האמת שאחרי שנים, למדתי ללכת על עקבים בגובה סביר ומאיכות אורתופדית (אלה של קלארקס מצוינים לי, וגם עם אלה של קאפל אוף אני מסתדרת) - אבל יש לי הלוקס ולגוס, צרה צרורה ומנחוסית במיוחד, אז אני מאוד משתדלת להשאר קרובה לקרקע...

      מחק
  2. אני מתה על החצאיות שלך... מאיפה את משיגה אותן? מעולם לא מצאתי חצאית קלוש נורמלית.

    השבמחק
    תשובות
    1. הורודה מאווה מנדלבאום (ברזילי), השחורה הייתה מ 24/7 ונמסרה לא מזמן עקב התקצרות מצערת אחרי שפעם אחת ויחידה היא התפלקה לי למייבש. הייתה לי גם אחת בנייבי מהוניגמן, אבל האיכות שלה הייתה מאוד מפוקפקת, וגם היא סבלה מבעיית התקצרות עצבנית.

      מחק
  3. תשובות
    1. בשמחה - ואשמח לעזור לך למצוא! את בעניין של קניות אונליין?

      מחק