יום שלישי, 27 באוגוסט 2013

שחור ולבן זה צבע שלי

אין מה להגיד - שחור ולבן הם שילוב מצוין בלבוש. רצוי, כמובן, לזרוק גם איזו נקודת צבעוניות כדי לא לדכדך את הסביבה, אבל בגדול שחור ולבן הם שילוב מנצח. כמעט כמו אדום-לבן-כחול, אבל רק כמעט.
לאחרונה יצא לי להתנסות בשילוב הזה לא מעט. לא כי אני מדוכדכת, אלא כי אבד לי קצת החשק להתלבש. אולי זה הקיץ, אולי זו הגזרה, אולי זה דכאון קליני. ואולי זה קשור לעיכובן ואי הגעתן של כל חבילותיי מאסוס בחודשיים האחרונים בדואר, שגורם לי לחשוב שהעולם קרב אל קיצו. אבל עובדתית, לאחרונה מתחשק לי פחות להתלבש, והתוצאה שחורה.
ולבנה.
חשבתי שכתיבת הרשומה תעודד אותי קצת, אבל אחרי שראיתי בדיוק כמה מהפריטים שאני לובשת הם של אסוס, וכמה אני מרוצה מהם, אני איתנה עוד יותר בדעתי: עיכובן של החבילות שלי הוא סימן ברור לכך שהעולם קרב אל קיצו.
כשאני אומרת "העולם" אני מתכוונת לעולם השופינג שלי כפי שאני מכירה ואוהבת אותו, וכשאני אומרת "קיצו" אני מתכוונת שאני לא יכולה להזמין שום דבר באינטרנט כרגע כי אני לא מאמינה שהוא אי פעם יגיע לתיבת הדואר המיותמת שלי. לפחות לא בזמן שאני מחשיבה כסביר.
ואני חושבת שאני עוברת תסמיני גמילה.
אלוהי השופינג, תן לי את השלווה לקבל את דואר ישראל כפי שהוא, את האומץ להזמין יום אחד שוב פריטים מאסוס, ואת התבונה כדי להבין שירדתי סופית מן הפסים. ולא של החצאית שלי.  


חצאית: אסוס. גופיה: גולף. נעליים: מליסה (אסוס)

 שמלה: אסוס. נעליים: רוני קנטור.

 חולצה: נקסט. חצאית: רנואר. נעליים: רוני קנטור. שרשרת: פונצ'אוס. 

 שמלה: רזילי. נעליים: מליסה (אסוס). עגילים: פונצ'אוס.

 חצאית: אסוס. גופיה: גולף. עגילים: שלומית אופיר. נעליים: ארה"ב.

 חצאית: אסוס. חולצה: תמנון. נעליים: ארה"ב.


שמלה: תמנון. שרשרת: אסוס. נעליים: ניוז. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה