יום שני, 5 במרץ 2018

רשימת המשאלות

לאחרונה ננזפתי קשות על זה שמזמן לא פרסמתי רשומה, ובמקום זה פשוט הנחתי לינקים בערבובייה בעמוד הפייסבוק שלי. באופן עקרוני, אני פליזרית לא קטנה כך שמיד חשתי עצמי כשלון בקנה מידה אפי, וגם לא באופן עקרוני הנוזפת שלי צודקת: מזמן לא הייתה כאן רשומה והקיץ מתקרב בצעדי ענק ומשאיר אחריו טביעות רגליים בוערות.
אז הנה, זה מה שאני חושבת (כלומר, שהאינסטגרם וחושיי החדים מבשרים לי) שכולנו נזדקק לו בקיץ הקרוב - בתוספת מזגן איכותי ואספקת ואליום בלתי מוגבלת. חלק א', טו בי קונטיניוד.

1. שמלה ירוקה.
כן, בקיץ הקרוב הירוק (ירוק עז ושמח, שאין לבלבלו עם ירוק בקבוק חורפי או ירוק רעל עוקצני) הולך לשחק אותה בענק. אני שמחה ממש, כי זה צבע חי ונחמד ושמחמיא לי עד מאוד. אפשר ואף רצוי לשלב את התשוקה לירוק עם טרנד נוסף שתכף נדון בו - המעטפות. אז שמלת מעטפת ירוקה, חביבות, זה מה שאתן צריכות לחפש. לצערי עוד לא מצאתי את הפריט המושלם בתחום הזה, אבל אחזור לעדכן. כן מצאתי שמלות מעטפת יפות מאוד שלא בירוק (בהמשך הרשומה) ושמלות ירוקות מאוד שאינן מעטפת,
נניח הנהדרת הזו מנקסט:


והמתוקה הזו מאסוס:



2. גזרות מעטפת.
הכל השנה יעטוף אותנו בשמחה ובחדווה. אני קצת שמחה על חזרתו של הטרנד הזה, ששנים (כשהיה אופנתי בפעם הקודמת) נמנעתי ממנו. נכון שהוא מחמיא לחזה גדול באופן עקרוני, אבל הוא גם ממש ממש ממש מושך אליו תשומת לב, ולא מהסוג שאני באופן אישי מרגישה איתו בנוח. הפעם המעטפות מתוחכמות יותר, בגזרות משוחררות ומעודנות, ואני מרגישה בשלה ומוכנה להתהדר באיזו מעטפת שכזו.
למשל הא-סימטרית המתוחכמת הזו מטופשופ


או המקסימה הזו מטרמינלX, שהיא על גבול הלא-להיות מעטפת אבל בכל זאת מעטפת:



3. כפכפים קלועים.
באופן כללי שלטונם המוחץ של הפכפים נמשך, ואלו חדשות טובות עבור הקרסוליים של כולנו (בעיקר אלו שסובלות משפשופים, מבלי לנקוב בשמות או להצביע על עצמי). השנה הקלועים יהיו הלהיט התורן: קש, עור, דמוי עור, בד. העיקר שתעשו מזה מקלעת.
(גם התיקים יהיו קלועים. שתדעו.)

החמודים האלה מאסוס הם בחירה טובה ומשמחת:


או הזוג המקסים הזה מ weshoes:
וכעת משמלאתי את חובתי האזרחית, אלך לשתות קפה של בוקר. ברשומה הבאה: פולקה דוטס, כפכפים בסגנון יפני ושובה של גזרת הפדלפון. חכו לזה.






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה