יום ראשון, 28 בינואר 2018

אישה בונה אישה נועלת

היום נשארתי בבית, כי אני מרגישה את מותי הממשמש ובא (זה קרה בשלוש בלילה אחרי שניסיתי להתהפך והגב שלי פחות). זה אומר שאני רובצת במיטה בזווית חצי בלתי אפשרית ומסתכלת על דברים שעדיף היה שלא אסתכל עליהם. נגיד נעליים. בסוף עונה.
סוף עונה זה הזמן המושלם לקנות נעליים שלא התכוונת לקנות: לא פרקטיות, בצבע לא קשור ובעיקר שלא חשבת שתנעלי כמותן אי פעם אבל היי תראי מה זה, הן כאן בארון שלך. חלק מקניותיי הטובות ביותר, וכו'.
אז הנה, סוף העונה כאן וגם אני כאן, והנה כמה נעליים שתוכלו שיהיו גם הן כאן, ותתעלמו מהלרלרלת שלי זה רק המורפיום עושה את שלו.


1. מגפונים פרוותיים, שני בר.
האם הם מגפונים או חיית המחמד החדשה שלי? Why not both!
2. נעלי מצנפת, אחת אחת.
לנעול ומיד ללכת לישון. נשמע לי הגיוני.

3. כפכפי המיול הנכונים ליומיים הערטילאיים שנהוג לכנות כאן "אביב": (סטורי)







4. מגפונים רחבים עם קשירה, שופרא. בשביל הילד האמריקאי הילידי שחי בכל אחד מאיתנו ורוצה לפעול לפי הסטריאוטיפים הקולוניאליים שהחלנו עליו.



5. ריבוק עם משאבה, אסוס. בסולם של מאחת ועד גלאח עם צמה קטנה מאחורה, אני הכי ילדת שנות השמונים שיש כנראה. זה די מבעית.




הלכתי לכתוב צוואה, היו בטוב.


עלר


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה