יום ראשון, 26 בפברואר 2017

מי ברעש מי ברעם

כל שנה כשריחן המזוויע של אוזני ההמן מתחיל לדגדג את נחיריי אני נמלאת התרגשות שמשתווה רק לזו שסייל באסוס גורם לי: אני מתחילה לתכנן את התחפושת שלי לאותה שנה.
הצעד הראשון הוא לבדוק מה יש לי בארון.
הצעד השני הוא לבדוק מה *יכול* להיות לי בארון.
*
אני, כזכור, אוהבת תחפושות שלא מגבילות את האפשרויות לפורים בלבד, כלומר, אם אני כבר מוציאה כסף אני מעדיפה להוציאו על פריטים שיש סיכוי כלשהו שאלבש שוב. וגם אם לא אלבש שוב - אני מעדיפה להוציא יחסית מעט כסף על פריט שלפחוות ישרוד את היום (בניגוד לתחפושות שנמכרות ברוב הרשתות, שמרגע שלבשת את הופכת לפצצה מתקתקת:
21, 22, 23, נקרע!)
*
אז הנה לקט ממציאותי לשנה זו, כשירות לציבור. כדי לראות מה קניתי לעצמי תאלצו לחכות לאחרי החג עצמו.



1. רוזי. מכרזת We can do it!
נדמה שלא היה זמן טוב מזה עבור המין הנשי להודיע שאנחנו יכולות לעשות את זה, ואת כל מה שזה לא יהיה, אנחנו יכולות לעשות  באופנתיות.




2. אלזה
אם לבת השש שלי מותר להתחפש לזה זו השנה השלישית - אז גם לי מותר. חוץ מזה, זו כנראה ההזדמנות היחידה שלנו בחיים להיראות כמו אם ובת, בהתחשב בעובדה שהילדה בחרה לאמץ רק מטען גנטי מהצד של אבא שלה ואם לא הייתי נוכחת באופן אישי בלידתה ובלי אפידורל, השם ייקום דמי, לא הייתי מאמינה שהיא קשורה אלי.

3. דורותי
הוסיפו נעליים אדומות וסינר לבן והודיעו לעולם שאתן כבר לא בקנזס. הייתי פעם בקנזס* והאמינו לי - זה לא גליק גדול.


*כן, כתבתי בהתחלה טקסס ומישהי תפסה אותי. אני *עד כדי כך* עייפה!

4. מלכת הכוכבים
אני מודה שהתחפושות עם הכותרות המעורפלות האלה מעוררות בי משקעי עבר מהימים שבהם אמא שלי, שהמציאה את הקונספט של להתחפש מתוך הארון אבל לא לגמרי טרחה לצייד לשם כך את הארון, הייתה מחפשת אותי לכל מיני דברים שאף אחד לא הבין (פסנתרנית. בית קטן בערבה. הנסיכה דיאנה.) אבל מלכת הכוכבים זה על גבול הלגיטימי לעניות דעתי, והשמלה הזו תעשה עבודה מצוינת.






5. ועוד מלכת כוכבים
את השמלה הזו, בניגוד לקודמת, יש לגמרי מצב לנצל גם אחרי החג.

6. קליאופטרה
אם זה מספיק טוב לשייקספיר, זה מספיק טוב גם לי.


הוסיפו שרשרת מתאימה ואיזה כתר מטופש, וסעו לשלום.





7. הקיסרית הזאטוטית
לזה התחפשתי באושר ובשמחה בשנה שעברה, וזו תחפושת שהיא גם מבחן תרבותי לכל דבר. בדיוק לטעמי.


8. תלמה ולואיז
תזרקו מעל מטפחת ואמצו חברה טובה. ותסעו בזהירות, בחייאת.


9. אישה יפה
אופנת המגפיים מעל הברך עוד עשויה להשתלם לכן בפורים הקרוב.
בגרסה הנועזת, למי שממש נחושה לזכות בתחרות התחפושות:


ובגרסה יותר צנועה
(משהו שאפשר גם בהחלט ללבוש אחרי החג!)


חג שמח, בלי אוזני המן ועם זכיות בתחרויות תחפושות. את הפרסים אתן מוזמנות לשלוח לי.
זה גם הזמן והמקום לספר שאני מקבלת בקשות לרשומות ולאיתור פריטים בשמחה ובששון. מוזמנות לכתוב בתגובות מה אתן מחפשות (בפירוט עד רמת סיבי הבד, בבקשה) - ותקבלו.

3 תגובות:

  1. מדליק ! אני החלטתי השנה להעביר את החג הכי שמחה בעיר הכי שמחה - אמסטרדם. עכשיו שוקלת להתחפש שם 😉

    השבמחק