יום ראשון, 12 בפברואר 2017

מה במשבצת

ישבתי וכתבתי רשומה כאורך הגלות על ז'קטים עם הדפסים מצחיקים על הגב לקראת הרשומה הדו שבועית שלי ל"מתלבשות" כשלפתע זה פגע בי: משבצות. אני צריכה לכתוב על משבצות.
המשבצות (Gingham, אם תרצו לחפש בעצמכן את ההדפס המדויק באסוס) הולכות לככב פה בקיץ הקרוב ואתן רוצות (אתן באמת רוצות) לעלות על הרכבת הזו עכשיו. אין לדעת מתי תצא הבאה ולאיזה יעד מזעזע (מכנסיים עם קרעים לא הולמים בישבן? נעליים מכוערות במיוחד? מעילים בקיץ?) היא עלולה להוביל אתכן.
אז יאללה. כרטסו עצמכן (בכרטיס אשראי, כמובן) ובחרו את הפריט המשובץ שלכן לעונה הבאה.


1. שמלה משובצת, רזילי.
אין ולא היה פריט שקניתי ברזילי והצטערתי על כך. הגזרות, הבדים, ההדפסים - הכל תמיד מדויק וברור שהוא תוצר של קניינות מושלמת. נכון, אני תמיד משאירה איזו כליה בצאתי משם, אבל אני נראית כל כך טוב בבגדים שלהם שאף אחד לא שם לב למוט של הדיאליזה.


2. חולצה עם קשירה בשרוולים, נקסט.
גם שרוולים מיוחדים הם טרנד עכשווי שסיכוי טוב שימשיך איתנו עוד כמה עונות. רציתי לעשות כאן איזו אנלוגיה למתמטיקה עם מינוס ומינוס ופלוס ופלוס וטרנד וטרנד, אבל אז הבנתי שאני לא זוכרת מה אומר החוק הזה ואני אפילו לא יכולה להצדיק את זה בכך שאני אחרי שלוש לידות, אז ויתרתי וקניתי לעצמי חולצה כפיצוי על חולשתי הקוגניטיבית המצערת.

3. חצאית, אסוס.
האורך הנכון, ההדפס הנכון, הפפיון הנכון (לא שהיה אי פעם בהיסטוריה פפיון לא נכון.)


4. חצאית קומות, פול אנד בר.
לאמיצות בינינו שעדיין קופצות מדי פעם לקניון. אני מידה 38, תקנו גם לי, תודה.


5. סט גופיה וחצאית, זארה.
זה כל כך מושלם. כל כך. מושלם. לרביצה חסרת דאגות על החוף, לטיסה לחופשה, לנופש בצימר, לשכיבה עם ספר לצד בריכה. לכל דבר שאינו החיים שלי, בקיצור.
אני גם מעריכה ומעריצה את העובדה שזה מגיע כסט ולא צריך לרדוף אחרי כל חלק בנפרד כפי שקרה לי לפני כמה עונות באסוס כשסט של חצאית וחולצה תואמים היו באופנה וביליתי כשבועיים בציד מפרך. תודה, זארוש. לפעמים את החברה הכי מתחשבת שלי.



6. חולצה עם פפיון, אסוס.
כבר אמרנו מה שאמרנו על פפיונים, והנה חולצה שמצטרפת לטרנד מבלי להיות קורבן אופנה. יו גו, חולצה!


7. חצאית מלמלה, טופשופ.
כדי שלא תגידו שהכל רק שחור ולבן. החיים הם חמישים גוונים של אפור, ולפעמים גם של כחול ולבן.



וכעת - השבוע מתחיל. מאחלת לכן ששלכן יהיה מקסים.
מה אני לובשת ועוד בונוסים אפשר למצוא בדף הפייסבוק של בגד כפת, ובאינסטגרם (begedkeffet).


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה