יום ראשון, 31 ביולי 2016

מסונדלת

חברתי המהממת עדי ביקשה שאמצא לה סנדלים. היא הייתה לקוחה מאוד מדויקת, שזה נחמד, וגם היה מעניין לחפש לפי דרישותיה הספציפיות ולראות כמה מגוון אפשר למצוא כשמדובר בסנדלים כה בסיסיים:
"הדרישות - בלי קשירות, בלי אבזמים ורצועות מיותרות. סנדלים שטוחים שיוכלו להתאים ליום יום וגם קצת לערב, בצבע שמתאים להכל." 

היא אף הדגימה בתמונה, כמו שאני אוהבת: 




וכך יצאתי לדיג באסוס. רק בלי החלק של הדגים כי זה מסריח ומגעיל
 וגם די אכזרי.
מראש לא טרחתי בכלל להציע סנדלים של חברות לא איכותיות, אלא רק סנדלים שאני מוכנה להבטיח שיהיו נוחים. בגלל שבעצם כבר סוף העונה - במחירים, גם אם לא במזג האוויר, יימח שמי וזכרי - יכולתי להציע מותגים יקרים במחירים מצחיקים. כאילו, מצחיקים עד שבעלי רואה את החשבונית. אבל עדי בחורה יותר מחושבת ממני אז מותר לה. 


1. סנדלים של אלדו.
מגיעים בשחור וגם בניוד. הייתי קונה בניוד לו הייתי עדי, כי זה יותר ורסטילי, וכי עדי בניגוד אלי לא מתמזגת בקירות בד"כ והניוד יחמיא לה מאוד.




2. סנדלים של ורו מודה.
הם כמעט סנדלי חיילת, אבל בהצלב. שזה לגיטימי גם בנשק וגם בסנדלים, מסתבר.





3. סנדלים של ספרינג.
פשוטים ועושים את העבודה. 




4. סנדלים של מיס קיי ג'י.
מגיעים בזהב ובכתום עז (ויש אפילו בשחור. מישהו התלהב מעצמו), שני צבעים מושלמים לסנדלים קיציים, ויתאימו ממש להכל. ניסיתי להחליט איזה מהם אני מעדיפה, וכל הזמן מתנגן לי בלופ בראש המשפט האלמותי Why not both?
מעניין מה היקום מנסה להגיד לי. 




5. עדיין עם גברת קיי ג'י.
"פשוטים עם קטע" - הגדרה מילונית. 




6. סנדלים מקושטים.

איף יו לייק איט דן יו בטר פוט א בלינג און איט.



7. בשילוב צבעים מושלם.


8. מנומר זה השחור החדש. לפחות זה מה שאני מתכוונת להגיד לעדי בתקווה שהיא תזרוק אותם עלי. אני מידה 7 בריטית. תודה. 




9. שחור, לבן, קשירה
זהו השילוש הקדוש המקורי. שלא יגידו לכן אחרת.



10. שחורים ועדינים.
ועם עקבונצ'יק מושלם.


11. היקום שלח לי מתת משמיים.
כאילו, עונש משמיים.
כאילו, הלכתי לבכות בשירותים, לבד, בלי הסנדלים האלה. כי אין לי כסף וגם אין לי יותר מזוג רגליים אחד. זה מצער כל כך. קצת פחות החלק של עוד זוג רגליים, אבל ככה בגדול כל השילוב גורם לי לעצב תהומי. 



12. והמנצחים שלי:
הצבע, הפיגורה, המחיר. זהו. עדי הבטיחה לחשוב על זה. 




מבטיחה לעדכן, מחכה לשמוע עוד בקשות (אפשק ורצוי בתגובות, שלא אחשוב שאני פה לבד) ומחכה לראות את כוווולן בדף הפייסוש של הבלוג!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה