יום שישי, 29 ביולי 2016

קול חתן וקול שמלה

גולשת חמודה להפליא פנתה אליי עם משימה: למצוא לה שמלה לחתונה.
עכשיו בואו נסגור את זה רגע בינינו. השמלה - זו הסיבה האמיתית שאנחנו מתחתנות. בעלים באים והולכים, תמונה שלך בשמלה מושלמת היא לנצח.
אני סאקרית של חתונות. מתה על אולמות, על כלות, על חופות ועל מוזיקה. ועד היום - ואני נשואה תכף עשור - אני חושבת שבחרתי בשמלה מושלמת. גם הבעל די בסדר, אגב. אז שמחתי לקבל את ההזדמנות לסייע למישהי בבחירה הגורלית הזאת.

הגולשת רצתה שמלה (או חצאית וחולצה) בגזרה ישרה, עם עדיפות לבדים טבעיים, עם כתפיות דקות ובלי מחשוף עמוק מדי. היא מטר וחמישים ועם חזה שמחייב חזיה (אם כי אפשר סטרפלס). היא פתוחה לגמרי להזמנות אונליין. הראיתי לה כמה דוגמאות והיא כיוונה אותי, וחמושה במידע הזה - יצאתי לדרך.

הצעותי מרוכזות פה. הן מגוונות מבחינת רמת המחירים מכיוון שלא הגדרנו מה הטווח שלנו, אבל השתדלתי לא לחצות את קו 500 השקלים. יש גם הצעות בסכומים משמעותית נמוכים מזה - אבל אז צריך כמובן לקחת בחשבון שלעתים זול גם נראה, ובכן, זול. וכשמדובר בשמלה מבד לבן לזול הזה עלולה להיות עלות גבוהה מאוד במד הפאדיחות. כך שאם בוחרים משהו מהקטגוריה הזו צריך לבדוק את הבד היטב בכל מיני תאורות ולוודא שאין צורך באיזה קומבניזון (שזו סיבה בפני עצמה לוותר על שמלה, אם שואלים אותי).
בקיצור - ההצעות לפניכן. מבטיחה לעדכן מה ייבחר.


1. שמלה (ורדרדה) של TFNC מאסוס.
היא נבחנה כדוגמה לגזרה ועברה בהצטיינות את המבחן הזה אבל נפסלה כי היא לא לבנה, ועל בסיס הפוליאסטר. אבל לו הייתי מקבלת את הכבוד להיות השושבינה של הכלה הזו אהמממממאוהבתחתונותאהממממ יש סיכוי שהייתי רוצה בול כזו בשחור. רק אומרת.



2. שמלה לבנה של A Star is Born, אסוס.
זו הגזרה הנכונה, אבל לטעמה של הכלה היא הייתה קצת מפוארת מדי, אז ירדנו מזה. בעיני היא נהדרת ועדינה.


3. שמלה של Elise Ryan, אסוס.
בול מה שחיפשנו מבחינת הגזרה, ואני מחבבת את הנפח העדין בחלק העליון, שיתאים לנשים בעלות חזה ממוצע ומטה. אבל היא תחרתית, שזה פחות לטעמה של הכלה, אז המשכנו בחיפושים.



4. שמלת מקסי של אסוס.
כמה פשוטה ככה יפה. זו שמלה שאפשר להלביש בכל דרך שרוצים.



5. שמלה של Boohoo, אסוס.
חיתוך הרצועות הזה הוא שיא האופנה הקיץ והאמת - בצדק. זה מקסים ועדין ובשמלה הספציפית הזו זה נותן איזה מגע טרנדי שמתאים להלך הרוח של "אני רק אזמין לי שמלת כלה באינטרנט, כי אני כזו בחורה זורמת ולא לחוצה שבטוחה שהכל יגיע בזמן ויתאים בול במידה ודואר ישראל לא יאבד לי את החבילה ואז היא תגיע לסניף במרחק 400 קילומטר מביתי ועוד אתבקש לאסוף אותה מתחנת דלק כי יש להם עכשיו קטע כזה*, ואני מוכנה לחתונה".


*למען ההגינות, אני דווקא מתה על הסניף בעיר מגוריי. אחד הטובים.

6. שמלת בלרינה של BLUSH
לא נעים להודות, אבל אם הייתה כזו בקצר ובשחור - היא כבר הייתה בארוני, מחכה להזדמנות לרקוד איתי. נולדתי עם נקע חריף באגן ולא הורשיתי לרקוד בלט כילדה (למעשה, הבטיחו לאמא שלי שתהיה לי רגל אחת קצרה יותר מהשניה. בסופו של דבר יש לי שתיים ארוכות מאוד, ושתיהן באותו אורך, אבל עבדנו קשה מאוד כדי להגיע לשם), ואת כל התסביך הנורא הזה אני מביאה עמי לשולחן כשאני מתבקשת להסתכל על שמלות טוטו ובגדי גוף: אני רוצה טוטו. כי בלב אני עוד קצת בת ארבע.  


7. שמלת שיפון של BLUSH
לדעתי זו השמלה המנצחת ולו הייתי הכלה על כל נתוניה - זו השמלה שהייתי מתחתנת בה. היא תחמיא לדעתי גם לעובדה שהיא לא מאוד גבוהה, וגם לא תביע התנגדות להסוות תחתיה חזיה. היא יפה, עדינה, מלכותית, ואפשר יהיה לאבזר אותה להפליא---



---עם הסט הנפלא הזה:




שלטעמי ישלים את המראה לגמרי.
וכעת אני הולכת לקבל כלה אחרת: את השבת. אפיתי לכבודה עוגה ואני עומדת להתחזר עליה כאילו אין מחר, כי יש יתרון ברור לזה שאני לא זו שמתחתנת: אני לא צריכה להכנס לאף שמלה!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה