יום שני, 9 במאי 2016

ואת האביב, ואת מה שעכשיו


למעשה, אני לא אוהבת את האביב. גם לא את הקיץ. אני טיפוס חורפי מובהק, ומאז ומתמיד הייתי כזו. מבחינתי הטמפרטורה הנוחה ביותר שקיימת בארץ היא זו שכתובה על לוחית החיווי של מזגן, שפועל על קירור, ולא משנה מה המצב בחוץ. אבל אני תמיד מתרגשת קצת בחילופי העונות, גם כשאלו מצביעים על הרעה רצינית בתנאים מבחינתי, כי אני אוהבת לראות, לפענח ולחזות מה אלבש בחצי השנה הבאה. ואם לדייק לגבי הקיץ: במה אזיע בחצי השנה הבאה.
אז הנה רשימה בסיסית שאני עובדת עליה כבר חודש וחצי, ועד שאסיים אותה יהיה חורף, של מה שלדעתי הם פריטי החובה לעונה המתקרבת.

1. ג'ינס.
תגידו - מסתלבטת עלינו זאתי. ג'ינס לובשים תמיד. כל מגדת עתידות סוג ז' שקוראת במיץ פטל יכולה לספר לנו את זה. אז נכון. ג'ינס זה תמיד רלוונטי. אבל הג'ינס של הקיץ הזה יהיה באורך שבע שמיניות ועד מה שמכונה בכל מקום "לוחך קרסוליים" - לא ארוך ולא קצר. הוא יהיה מתרחב קלות או רבות ולעתים יזכיר חצאית. והוא יהיה מחוספס, אולי קצת קרוע, אולי עם שוליים פרומים - אבל בכל מקרה ובשום אופן לא מהוקצע ובוגר מדי. הג'ינס של העונה הוא אינדיקציה ברורה לכך שבני גילי הזדקנו מספיק כדי להתחיל להתגעגע לנעוריהם. וזה די מדכא. אבל היי, תראו! ג'ינס!

(הדגמה: זארה)



איפה נקנה?
בקסטרו








2. נעלי התעמלות.
או ליתר דיוק: הכלאה בין נעלי התעמלות וסניקרס. לא בדיוק נעלי ספורט כבדות ומסורבלות, אבל גם לא סניקרס שטוחות וצרות. האבטיפוס של אלה הן הניו בלאנס הקלאסיות, שמעולם לא ראו ימים (וצבעים!) יפים יותר, אבל האפשרויות די אינסופיות. אני יותר בחורה של אדידס, באופן אישי, אבל אני לא שופטת. כאילו, אני כן, אבל בלי להיות שיפוטית זה לא חיים. אני לא יכולה להפסיק. כאילו, מתי שאני רוצה. היי, תראו! נעליים!

(הדגמה: ניו בלאנס קלאסיות עם נקודות. נקודות!!! מכאן.)


איפה נקנה?
באסוס:


בנקסט:




3. כפכפים. כן, כמו ההם של אדידס משנות השמונים. אבל ביפה. אני מודה שהעיניים שלי לא התרגלו לזה מיד, אבל בסופו של דבר אפילו קניתי זוג, ואני מסתגלת למצבי החדש לאט לאט. כל עוד לא אתחיל לעשן נובלס, נראה לי שאני עדיין בסדר.

(הדגמה: אסוס. למה הדגמה ולא נקנה את אלה? כי יש גבול למה שאפשר לבוא איתו לעבודה.)




אז איפה נקנה?
בכל זאת באסוס:



ברזילי (התמונה מהאינסטגרם שלהם):



בסטורי:


4. וסט ג'ינס (או דמוי עור. או פרוותי ושעיר. הכל עובד).
(הדגמה: קסטרו)

איפה נקנה?
באסוס:




בטוונטיפורסוון:



ואחרון חביב, גם הוא מטוונטיפורסוון:


בשבוע הבא: סנדלי קשירה, ועוד.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה