יום שבת, 7 במאי 2016

גיאומטריה של המישור


לאחרונה אני מתנהלת בשני קווים מקבילים שלא מצליחים להפגש: קו חיי, וקו חיי השופינג שלי.
מחד, אני בתקופה של חשקים. אחרי תקופה של עודף משקל מדכדך וחוסר חשק, אני שוב בדרכי חזרה למשקל תקין, שוב בכושר סביר ושוב רוצה המון המון דברים.
מאידך, אני עמוסה להחריד. אני חושבת שמעולם לא הייתי - או לפחות לא הרגשתי - עסוקה כל כך. אני אדם שעובד, חושב וזז מהר מאוד, ותמיד, גם בתקופות יחסית עסוקות, לא הרגשתי את העומס. אבל הצטרפותו של צאצאי השלישי, המכונה בייבי ביורן, עומס גדול בעבודה וכמה עיסוקים אישיים ותחביבים הפכו אותי לאחת מהאנשים האלה שלא מחזירים טלפונים כי אין להם זמן. וגם אין לי זמן להרהר בחשקיי כראוי ולקבל החלטות מושכלות מה מהם לרכוש ומה להשאיר בחנות. אני גם מנסה לחסוף כסף. ועדיין לא ירדתי את כל המשקל.
ואני עייפה. כל כך עייפה. אני כל כך עייפה שלפני כמה ימים בערב, כששכבתי במיטתי וקראתי ספר ("שתיקות"/ יובל ירח) שכתב המחבר על חייה של סבתו, שהייתה ילדה בתקופת השואה, הרגשתי שסיפורה של הילדה כל כך קשה לי רגשית שעלי לוודא שהיא שורדת את המלחמה כדי להמשיך בקריאה. אז כמו אדם הגיוני וסביר דפדפתי עד הסוף, מצאתי את שחיפשתי, והמשכתי לקרוא על *סבתו של המחבר* כשאני רגועה ויודעת שהיא תחיה.

רק למחרת בבוקר הבנתי.

המסקנה המתבקשת היא שאין מנוס ועלי פשוט להכין רשימת חשקים, לשמור את כל חשקיי במקום נגיש ומרוכז ושהם יחכו לי שם לרגע ההתאפשרות.

אז קבלו אותם: 
1. סניקרס מיקי מאוס, me.she.
כה חמוד שאני חושבת שאני תמותי.

2. בנסימון אולדסקול.
אני שוקלת בכובד ראש לקנות את אלה לבכורי, שהגיע כבר לשלב הביגפוטיות שבו אני יכולה לקנות לי ולו נעליים בו"ז. אני תוהה אם זה הזמן להגיד לבעלי להצטייד בוואליום.

3. שמלת פסים עם צווארון גבוה.
פסים זה קלאסי, צווארון זה טרנדי, והכל ביחד זה מושי-מושלם. רק למההההההה באמא שלכם למה המידות המוזרות האלה, 10-12 ו 12-14? או שזה 10 או שזה 12. ווי נוט בות'? כי אז לא יודעים איזו מידה לקחת! זה למה!
השמלה, אגב, תתאים באופן מושלם לשרשרת הזו --




4. עם הברבורים, משלי דהרי, שאני עושה לה עיניים כבר חודשים:

5. סנדלים עם פונפונים.
אתן לא באמת צריכות הסבר, נכון?





6. בגד ים של בל אנד סוXדיווה.
בהנחה שזה מגיע עם כרטיס ביקור של מנתח פלסטי טוב, כמובן.


7. אוהל טיפי.
לתינוק, ברור שלתינוק. אני בכלל לא מתכוונת לשבת שם בעצמי ולהמשיך לקרוא את הספר שלי בשקט ובשלווה.

וכעת אלך לארוב לאיזה זוג נעליים באסוס שכבר החלטתי לקנות...
שניה אחרי שאזלו מהמלאי. ככה זה ישרים מקבילים, הם מסרבים להפגש, אפילו כשיש נעליים מהממות בתמונה. 



6 תגובות:

  1. רשימות חשקים זה מופלא. ופינטרסט הוא המקום בשבילי. אבל מה עושים כשרשימות החשקים מונים 674 פינים? :P

    השבמחק
    תשובות
    1. בקטנה :-P
      הווישליסט שלי באסוס מגיע לעתים ל 150 פריטים. אני לא בטוחה אם זה עצוב או פאתט, אז why not both!

      מחק
  2. יש לי את השרשרת הזו של שלי, והיא אפילו יותר יפה במציאות! שווה את זה לגמרי.

    השבמחק
    תשובות
    1. את לא אמרת את זה עכשיו! לא! לא!!!

      מחק
    2. סליחה!!! אני חובבת שלי ידועה, והיא חובבת גדולה של כרטיס האשראי שלי כפועל יוצא.

      מחק
    3. יש לי מערכת יחסים דומה להפתיע איתה :-P

      מחק