יום שלישי, 1 במרץ 2016

מחקר ופיתוח

אני קונה בגדים אונליין זה שמונה שנים.
בשמונה השנים האלה - יותר ממשכו של דוקטורט ממוצע במדעי הרוח, לידיעתכם - למדתי להכיר לעומק אתרים רבים ומותגים רבים. אבל כמו תלמידה טובה וחרשנית אני כל הזמן פתוחה לרעיונות חדשים, וכמו מצטיינת הדיקאן שאני (בדברים הלא נכונים, בהנחה שאינכם תלמידים ב"אוניברסיטה של החיים" אלא במוסד אקדמי מוכר) אני בודקת אותם במחקר עומק לפי מיטב עקרונות המחקר האיכותני (הוא גם סוג של כמותי, אם לוקחים בחשבון שכל הכמות הולכת לנסיינית אחת בלבד) וחוזרת עם מסקנות.

השנה ביצעתי עבודת חקר וסמינריון על שני מותגים שנמכרים באסוס ושווה מאוד להכירם. אז הכירו: Monki ו Reclaimed Vintage.

*

Monki הוא מותג סקנדינבי בועט וחמוד שקורץ לשנות התשעים במרץ. המחירים סבירים ביותר, האיכות חביבה ביותר והם מצטיינים במיוחד בחולצות ושמלות אוברסייז שחביבות עלי מאוד בימים קשים אלו שבהם אני אחרי לידה (ולידיעתכם, אני אחרי לידה עד שאחרון הילדים מתחיל ללמוד באוניברסיטה ולא רגע לפני) ובגדים רחמניים הם חבריי הטובים ביותר, לצד הפילטרים באינסטגרם שעושים עבורי מה שאף קונסילר לא יוכל לעולם.

אני ממליצה:
1. שמלת ג'ינס מרוצ'רצ'ת
הפריט הכי ורסטילי שיהיה בארונכן, ובמחיר נוח להחריד.


2. שמלת אוברסייז משובצת שתסלח לכן על הכל.
כולל על המינוס בבנק שעשוי להיות לכן בקרוב אם תמשיכו לקרוא בלוגי אופנה.
זה בדיוק הזמן לקנות אותה לחורף הבא! וכן, היא עוד תהיה רלוונטית. יש עוד די הרבה שנים עד שאחרון הילדים יתחיל ללמוד, וזה. 



3. שמלת סיקסטיז מהממת.
אף פעם לא מאוחר מדי לשנות השישים. 




4. סווטשירט צהבהב גיאומטרי.
החורף הזה אופיין בחצאיות קצרות וסווטשירטים רחבים, ואין שום סיבה לחשוב שהחורף הבא יראה אחרת. 



5. שמלה מנצנצת.
בקיץ הזה תלבשי כסוף, כי כבר שמעתי על תקריות מאוד לא נעימות מול כלות זועמות.



*

Reclaimed Vintage הוא מותג שנותן פרשנות וחיים חדשים לבגדי וינטג' - רעיונית וגם פרקטית. אני מאוד אוהבת את העיצובים שלהם, אפילו שהרעיון שחלק כלשהו מבגד שהיה באיזה שוק פשפשים התקרב איכשהו למשהו שמצוי בארוני, המחירים סבירים מאוד והאיכות טובה. המידות נוטות להיות נדיבות. הבעיה היחידה עם המותג היא שלעתים הבגדים נראים יותר כמו תחפושת מאשר כמו פריט שראוי לשימוש יומיומי - מה שלא עושה אותם נחשקים פחות, אבל בהחלט מצריך מחשבה מעמיקה לפני קניה (לדוגמה הבייבי דול המתוק הזה, או השמלה הוורודה המופלאה הזאת. את שתיהן אני רוצה ואף לא אחת מהן אקנה. כי. לאן. וזה.)

1. שמלת פסים עם פפיון!!! בגב!!!
אני חושבת שאני תמותי כאן.


2. שמלת ערב שחורה.
אם הכסופה לא הייתה לטעמכם, או שיש כלה רגיזה במיוחד בסביבה.


3. חולצת ג'ינס עם כוכבים.
חולצת ג'ינס היא פריט סופר שימושי, וחולצת ג'ינס עם טוויסט היא פריט, ובכן, סופר שימושי ועם טוויסט.


4. שמלת קטיפה מושלמת.
אני יודעת שהיא מושלמת כי יש לי אותה. בואהאהאה.


לעצות בענייני מידות, התאמה, הזמנה וכניסה למינוס - השאירו תגובות בתחתית הרשומה (אפשר כאורח, אם שאר האופציות לא עובדות).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה