יום שישי, 10 במאי 2013

קארפה דיאם

או במילים אחרות - ליב לונג אנד פרוספר.
וב"פרוספר" אני מתכוונת "עשו שופינג".
אחרי חמישה ימים בפריז, שעוד אכתוב על אודותיהם בהמשך, שבתי לארץ עם אמביציות שופינג מחודשות. אחרי חודשים של שמלות אני פתאום במצב רוח למכנסיים, אחרי שנים בנעלי בלרינה אני לפתע עושה עיניים לסניקרס ואחרי הרבה שופינג בעיניים אני במצב רוח לשופינג אמיתי.
אבל אין לי כסף, כי זה עתה שבתי מפריז.
אז הנה מה שמתחשק לי ממש ברגע זה.

1. סניקרס של בנסימון, 279 ש"ח, מרמלדה מרקט.
אני לא רוצה לנקוב בשמות, אבל אני מכירה איזו אווילה משרישה שהייתה בפריז
הייתה בחנות הדגל של בנסימון
מדדה במרץ סניקרס
וקנתה רק לילדים.
לא המגבון הכי לח באריזה, קוראים לבחורות כאלה אצלי בבית.


2. שרשרת פלטת צבעים של Punchaos במרמלדה מרקט. 210 ש"ח.
כבר דיברנו על חיבתי לתכשיטים שלא לוקחים עצמם ברצינות, והשרשרת הזו היא דוגמה ומופת לכמה שיקי ומדליק יכול חוש הומור להיות.




3. ג'ינס רפוי מושלם, זארה, 229 ש"ח.
הג'ינס הזה נראה קיצי להפליא, יהיה מושלם כשהוא קצת מקופל (ועם הבנסימון מהסעיף למעלה) ויש לו את הצבע הכחול האולטימטיבי לג'ינס קליל (בניגוד לג'ינס משרד, שצריך להיות כהה יותר לטעמי). הבעיה היחידה היא שהאתר של זארה לא קשור בשום דרך למה שמתרחש -בחנויות- של זארה, ונסיון העבר מלמד שכל נסיון מצדי לאתר פריט שראיתי במו עיניי באתר יוביל לנסיונות של זארה לשכנע אותי שהפריט לא היה ולא נברא, שהזיתי, שחלמתי ושאני ממש מפריעה להם לעבוד, אז אם לא אכפת לי ללכת את המוכרים בתמנון, בבקשה.





4. שמלת "תמרה" המושלמת, איזידורה אן (המותג המושלם של ליטל אלקלעי, האישה, האגדה והחברה. יש צורך לציין שהיא מושלמת?)
בשעה טובה ומבורכת, בדיוק בזמן הנכון, הודיעה לי חברתי הוותיקה ביותר שהיא מתחתנת ונתנה לי את התירוץ המושלם לחשוק בשמלה הזו (ובשרשרת שאני מתכוונת לקנות ושתתאים לה בדיוק. ואל תתחילו איתי בכלל בנוגע לנעליים). איזה מזל שיש חברות.
בקרוב אני מתכוונת להתייצב, למדוד ולצלם. ואז לפרוץ בצ'רלסטון סוער. ראו הוזהרתם.




5. סנדלי הזהב המושלמים. נעלי גויה, בקרוב בחנויות (כך מבטיח האתר שלהם!). 399 ש"ח.
האם ציינתי שהם גם ממש יתאימו לשמלה?!?









אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה