יום רביעי, 20 במרץ 2013

איך יודעים שבא אביב?

התשובה פשוטה מכפי שאתם חושבים: מסתכלים על בהונותיי.
אם יש לי לק - סימן שהגיע האביב.

לכל אדם יש מוזרויות קטנות, טיקים כאלה שעושים אותו מי שהוא. לפעמים זה מקסים. לפעמים זה מטריד מאוד. אבל לכולנו יש את זה. אני - אני לא מסוגלת לראות את בהונותיי בלי לק. על אחרות זה בסדר. אבל אני עצמי אעדיף להסתובב באמצע אוגוסט במגפיים, רק לא לצאת מהבית בסנדלים בלי לק.
אז מיד כשהיום החם הראשון מגיע - יהיה זה בפברואר, מרץ או אפריל - אני שולפת את קופסת הלקים שלי וחונכת את בואו של האביב. והאביב, כידוע לכולנו, מבשר על בואו של הקיץ. ואם הקיץ מתקרב, הרי שעליי להתחיל לחפש לי בדחיפות סנדלים.

מה אנעל הקיץ?

1. כפכפי אצבע של מליסה, Precious Shop, 199 ש"ח.
לי ולמליסה יש רומן ארוך ומתמשך: היא מייצרת נעליים ואני קונה, נועלת ואוהבת אותן. מערכת יחסים שטובה לשני הצדדים. את פרשס גיליתי מוקדם יותר השנה דרך הפייסבוק ומאז אנחנו מנהלים מערכת יחסים שבה אני מטרידה אותם בשאלות אוויליות והם עונים לי בסבלנות ובאדיבות. ובסוף אני גם קונה מהם.
את הכפכפים האלה אהבתי מרגע שהנחתי עליהם את עיניי: שילוב הצבעים, התחרתיות והגזרה כולם זעקו "שלי". אני גם מתה על העובדה שהם מסתירים חלק ניכר מבהונותיי - חלק שאי אפשר, למרבה הצער, למרוח עליו לק, ולכן מן הראוי לכסותו בלב אדום גדול ותחרתי.





2. סנדלים של סם אדלמן, 120-130 פאונד, אסוס.
בשנה שעברה פגשתי את הסנדלים האלה ברשת עמנואל, ואז עשיתי את הדבר ההגיוני והלכתי לארוב להם באסוס. חודשים של חיכיון השתלמו: בסופו של דבר כשהמחיר ירד ל 60 פאונד נותר זוג אחד בלבד והוא היה במידתי. והיה לי קופון של 10%. יותר אות משמיים מזה אין. חוץ מ SMS ישיר מאלוהי הקניות - כל הסימנים היו שם.
בעיניי אלו הסנדלים המושלמים ליום יום: עדינים, עם עקב קטנטן ונוח, מתאימים להכל ומשדרים שיק חסר מאמץ.



הדגם הג'ינג'י שלי לא קיים השנה באסוס, אבל שני דגמים אחרים כן: כסוף ומנוחש. אני בעד הכסוף. למיטיבות חיכיון, אני מציעה לארוב. אם אתן נתקלות במישהי חבושה בקסדה בצבעי הסוואה כסופים ושמנתיים - דעו שזו אני. אורבת לזוג הימני.
(אם מישהי רוצה שאארוב לה למידה ספציפית היא מוזמנת לבקש!)


3. סנדלי פלטפורמה בלתי אפשריים של כביסה סינית, אסוס, 35 פאונד.
באופן עקרוני אני בחורה ארצית מאוד. מחוברת לקרקע אפילו. במילים אחרות - אני נוקעת קרסול רק מלהסתכל על משהו שיש לו עקב או פלטפורמה של יותר מסנטימטר. אבל הסנדלים האלה כל כך מצאו חן בעיניי בצבעוניות שלהם, והמחיר היה כה נוח, שהחלטתי שאני חייבת לנסות. ומרגע שהם היו בידיי ועל רגליי - לא הייתה דרך חזרה.
הצבע הזה כבר אזל, אבל אסוס מציעים גרסה גם בגווני חום מקסימים ומלבבים שאתן יכולות להזמין ולהוציא לסיבוב. כמו שמאחלים בתיאטרון: תשברו רגל.




4.  פיפ טואו פפיון מושלמות של רוני קנטור, 425 ש"ח. 
נתחיל בחדשות הטובות - יש גם באדום.
נסיים בחדשות הרעות (בשביל בעלי) - יש גם באדום.
כמו מכל הנעליים של רוני קנטור, גם הזוג הזה נוח להחריד, מתוק להפליא ובעיקר אני לא מסוגלת לסרב לו. ואלוהי הקניות עדי שניסיתי. אפשר לקנות אותן בחנות שלה, אפשר להזמין דרך אתר האינטרנט שלה או דרך החנות שלה במרמלדה (אם את יודעת את מידתך - לרוב מידה אחת מעל המידה הרגילה, אבל לא תמיד), ואפשר ואף רצוי להיעזר מדריך סינדרלה" הגאוני, שמאפשר הזמנה דרכה גם אם במקרה את לא יודעת מה מידתך בנעליים שלה. הצוות שם תמיד שמח לעזור ולייעץ.






5. נעלי לב אוריגמי, Coupleof.
לכל חבריי שמתכוונים להתחתן, אני מפצירה בכם: עשו זאת בקיץ הקרוב. אני זקוקה לכל תירוץ אפשרי כדי לנעול את נעלי העקב עוצרות הנשימה הנ"ל.






מה אני משתוקקת לנעול הקיץ:

1. נעלי פלמינגו של אוליב תומס, 790 ש"ח.
אין צורך להסביר למה אני חושקת בנעליים האלה. לצערי, במחיר כזה, גם אין צורך להסביר למה אשאר בסטטוס חושקת בלבד. עד שאצליח לשכנע את בעלי שאני לגמרי מסוגלת לצום חודש שלם כדי לחסוך עבורן ממון - הן יישארו על הדסקטופ שלי.




2. כפכפי אצבע של טורי בורץ' עם לב, עמנואל.
יש שתי סיבות לזה שלא אנעל את הסנדלים האלה: המחיר (שאני לא יודעת. וגם לא רוצה לדעת) והגזרה: סנדלים כאלה מיועדים לאלו שבורכו בכפות רגליים מתוקות, ענוגות ומושלמות. במילים אחרות, לא אני. יש לי כפות רגליים מוזרות ולא פרופורציונליות, שעם הגיל וההלוקס ולגוס הולכות ונהיות מוזרות ודיספרופורציונליות עוד יותר.
מזל שיש לי כזו אישיות מלבבת.



3. כפכפי איקס צהבהבים, דניאלה להבי, 890 ש"ח.יש לי קטע עם כפכפים. הם אווריריים וכייפים, הם מתאימים מאוד לכפות רגליים צרות ובעיקר - הם מסתירים את בהונותיי, נושא שכבר סוכם באריכות בסעיף הקודם. הכפכפים של דניאלה להבי מצליחים להיות גם קיציים ומשמחים, גם יפים להחריד וגם ניטראליים מספיק כדי להיחרש למוות. ביני לבינם עומד רק דבר אחד: הנישואים שלי.




4. נעלי טיילור כחולות, שלומית אופיר, 290 ש"ח.
הן כה יפות, כה ענוגות, בצבעוניות כה מושלמת, כה הטעם שלי - וגם המחיר נוח למדי לכיס. עכשיו רק נותר שאצליח להגיע יום אחד לחנות במקום להתעלף על הספה בשמונה בערב ולסרב לזוז. אולי כשהילדים יהיו בני שמונה עשרה. מעניין אם הן יחכו לי.







ומה סביר להניח שיקרה בסוף?
אני אקנה יותר מדי נעליים, ואז אסתובב יחפה.


2 תגובות:

  1. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

    השבמחק
  2. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

    השבמחק