יום שלישי, 12 במרץ 2013

תיק התיקים

גולשת חמודה בשם שיר ביקשה שאמצא לה תיק. הדרישות שלה היו מפורטות מאוד, בדיוק כמו שאני אוהבת, אז מיד הסכמתי (על מי אני עובדת? הייתי מסכימה גם אם היא הייתה מסרבת להגדיר מה היא רוצה. פשוט הייתי מעמיסה עליה רשימה של כל תיק שאי פעם חמדתי ועוד כמה שפגשתי על הדרך).
היא ביקשה
1. תיק בד, ולא עור או חיקוי עור
2. שחור
3. בלי לוגואים בולטים וגדולים
4. בגודל בינוני ועם לפחות שני כיסים
5. היא תושבת ארה"ב, אז משהו מקומי
6. בתקציב של עד 75$

חמושה בשנה וחצי של מגורים בארה"ב שהוקדשו רובן ככולן לשופינג - יצאתי לדרך.

1. תיק של בטסי ג'ונסון, 118 דולר, מודקלות'.
כיוון שאני כל כך אוהבת כללים הייתי חייבת מיד להפר אותם. כן, התיק הזה לא בתקציב. אבל הוי, הוא חמוד שאין דברים כאלה בעולם כולו, ורק בזכות דמי המשלוח השערורייתיים של האתר (והעובדה שאני חייבת לקנות אליפטיקל בבהילות) הוא לא בדרכו אליי עכשיו.



2. תיק נצנצים של ספרינג, 15 דולר.
שוב אני בענייני נצנצים. בעיניי הוא מתוק, ובמחיר כזה - ישרוד כמה שישרוד.





3. תיק פוך של ספרינג, 40 דולר.
כי למרות חמידותו של הקודם, זה נראה יותר איכותי. חוץ מזה, יש לי חולשה עזה לתיקי פוך, וזה נראה כמו אחד שיהיה נעים במיוחד להניח עליו את הראש.


4. תיק צד של קנת' קול, 50 דולר, DSW.
מה שנחמד בתיק הזה זה שהוא מצליח להיות הכי פשוט שיש והכי בסיסי שיש - ועדיין נאה ונשי.











5. דאפל בג שחור, אמאזון, 39 דולר.
לא שאני מעריצה גדולה של הסגנון הצבאי, אבל התיק הזה באמת מתוק להחריד. הטייק הנשי כל כך, עם הפפיונים והנקודות, על טרנד מאוס כמו הצבאי מוכיח שאף פעם אסור להגיד אף פעם. מסתבר שיש בעולם צבאות שאפילו אני הייתי שוקלת להתגייס אליהם שוב.






6. אני רק אניח את זה כאן.


ואברח.


(שבוע שלם בבית עם ילדה חולה. יש לזה מחיר נפשי.)






4 תגובות:

  1. הגולשת שיר מגיבה :)
    קודם כל - המון תודה על ההשקעה! זו משימה לא פשוטה.
    הבטסי ג'ונסון חמוד מאד ומפתיע שאין את השם שלה על כולו... רק קצת נוצץ מדי.. אבל זה רעיון מעולה למתנה לחברה שחולה על נוצצים! אז זה עזר בכל מקרה!
    השני לא קיים כבר...
    השלישי - של ספרינט - ייבדק. נראה אחלה. אבל תהיה - את חושבת שזה תיק שמתאים לקיץ? (יש לי תיק חמוד לאללה של urban outfitters והוא צמרי כזה כך שאני לא מסוגלת ללכת איתו בקיץ..).
    הרביעי קצת קטן מדי אבל החמישי גדול מדי.
    בקיצור נראה לי שאלך על השלישי!
    אה ולגבי האחרון - הקטנה שלי תהיה מאושרת לגמרי אם אלך עליו.. (אבל נראה לי שאוותר להפעם ;) ).
    המון המון תודה!!

    השבמחק
    תשובות
    1. שמחתי לעזור!
      החמישי דווקא לא ענק לדעתי - הוא 21'. אולי יש שם מידות יותר מדויקות שלו - שווה בדיקה.
      האחרון בהחלט, ובכן, משמח, עבור בנות שלא עברו את גיל 14 :-P

      מחק
    2. ומכיוון שבצבא לא היה לי תיק כזה, אולי שווה לנסות ;)
      האמת שניסיתי להיזכר איתה תיק היה לי בצבא ולא הצלחתי... (הדחקה זה כאן!).
      תודה!

      מחק
  2. אלוהים!!! התיק של קיטי 3>
    הייתי קונה אותו אם לא הייתי חוששת שיאשפזו אותי על התחזות לילדה בת 3.

    השבמחק