יום שלישי, 17 באוקטובר 2017

כבר תרמתי במשרד

הרשומה הבאה, לשם שינוי, אינה אגוצנטרית כלל. בשיטוטי אונליין אני נתקלת לעתים קרובות בפריטים מוצלחים ונחשקים וחמודים - שכבר יש לי שכמותם ואינני זקוקה לעוד. במקום להמשיך הלאה, החלטתי להיות חביבה ואדיבה ולצבור קארמה טובה ולרכז עבורכן את הפריטים הללו, כדי שגם לכן יהיה.

1. סליפ דרס, אסוס.
שמלות הניינטיז המתוקות האלה, עם או בלי חולצה מתחת, עם או בלי קרדיגן מעל, הן להיט כבר שנתיים בערך. כמי שהתבגרה בשנות התשעים והזדקנה מספיק כדי לשכוח כמה איומות היו השנים הללו - עצב הנוסטלגיה שלי עובד שעות נוספות אל מול המתיקות דמויית העור והתחומה בתחרה הזו. תתחדשו.


2. נעליים עם פנינים בעקבים, אסוס.
גם הטרנד הזה, מבית היוצר של ג'פרי קמבל, איתנו כבר זמן מה וקיבל אינטרפרטציות רבות שאחת מהן רכשתי בהצלחה. זו גרסה נוספת, מוצלחת מאוד, ובאחוז זעום (שלו ידעתי הייתי מחשבת, אבל אני אפילו מספר טלפון לא מצליחה לחייג בלי לסכל ספרות) ממחירן של המקוריות.


3. חולצת פסים שמוטה, רנואר.
עלי להתוודות: אני מרגישה לא מאוד בנוח בבגדים חושפי מחשוף מטעמי דימוי גוף, תדמית, ועוד. אבל החולצה הזו, שיש בה מינון מדויק של מחשוף מעודן מלווה בגזרה גברית מעט היא אחת החולצות המחמיאות והנעימות שיצא לי להכיר באופן אישי. וכן, אני מרגישה בה בנוח, ולכן אני מצרפת אותה באופן אישי ולא "דומה" או "כמו".



4. מכנסיים אפורים מחויטים קלות, קסטרו.
את החמודים האלה מדדתי לפני שבוע והחזרתי אותם בצער רב וביגון כבד אל הקולב, גם כי המוכרת שלחה אלי מבטים מאיימים וחששתי להשאיר אותם בתא וגם כי יש לי כבר זוג דומה - פחות מוצלח, כוס אמא של העולם הזה - מפול אנד בר. אבל הם באמת פריט נחוץ והכרחי לעונה הקרובה, ובעלי גזרה חיננית ובד נכון. מיסרו להם את אהבתי.


5. ז'קט רקום דמוי עור, רוקגלאם.
בשנה שעברה הצטיידתי בכזה בזארה, אחרי שהתחננתי בפניו שלא יתאים לי במידה M והוא התאים, המניאק. הוא נפלא ממש, וכבר סלחתי לו.



6. חצאית מיני דמויית עור, נקסט.
זה הפריט הכי ורסטילי בארון. תסמכו עלי. ופה במחיר ממש מפתה! ממש!!! מפתה!!!


7. בלייזר מנוקד, אסוס.
יש לי את תאומו האובד עם הכוכבים מלפני כמה עונות, והוא תמיד זוכה למחמאות, שבחים והשתפכויות כשאני לובשת אותו. הא לכן.



והמלצת בונוס מתחום הקוסמטיקה: אחרי שנים שבהן חשתי ככשלון נחרץ ומוחלט בשל חוסר התאמתו של הרובי וו, האדום המדויק של מאק, לגוון עורי (שלא לדבר על מה שהוא עשה לשיניי) מצאתי תודות להמלצה מופלאה באינטרנט את הגוון האדום הנכון לי. קבלו את ה Feels so grand, החבר הכי טוב החדש שלי. מושלם ועמיד.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה