יום ראשון, 4 ביוני 2017

זמן להסתנדל

שבוע הספר הבא עלינו לטובה מנע מהמקלדת שלי להגיע הנה לאחרונה. אבל אל חשש: הנה אני, ובפי בשורות. בקיץ הזה תנעלו סנדלים מהזן המושלם. אופנת הסנדלים השנה ידידותית ומוצלחת ובאופן כללי מתחשק לי לקנות כל מה שאני רואה. אז בלי לקשקש יותר מדי, הנה המלצותי:

1. סנדלים מנומרים, נקסט.
עדינים, יתאימו לכל דבר ולכל שעה ביממה, ובמחיר סביר. למי שקשה לה ממש עם המנומר - יש גם בוורוד מקסים. הפפיונים כלולים במחיר.


2. כפכפי עקב, טוונטיפורסוון.
הכל מושלם בכפכפים האלה: הגובה, הגזרה, הצבע וגם המחיר. מי ידע שיוני נחשב כבר לאמצע העונה. (טוב, אני ידעתי. אבל מזג האוויר לא בעניינים.)


אם ממש מתעקשים על ההגדרה המילונית של סנדלים, אלו לא סנדלים. אבל אני בעד גמישות, פלואידיות ונעליים יפות, אז כללתי את הזוג המושלם הזה בלי להסס בכלל.


הצבעוניות שלהם מנצחת אפילו את העובדה שברור לי שהרצועה כל הזמן תיפול לי מהעקבים ותשגע אותי לגמרי.


5. סנדלי עקב, סטיב מאדן. 
גזרה קלאסית עם טוויסט מושלם של שרוך דקיק. קניתי. כאילו, הייתי קונה, אם היו מידות באתר. FML.
6. סנדלים שטוחים, שוז ווב סטור.
נקודות! נקודות! נקודות!
אמרתי כבר נקודות?
ופריט בונוס: מה שהבת שלי תנעל בקיץ הזה.


וכעת לקניות מסוג אחר לגמרי. מישהי מגיעה לכיכר? 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה