יום רביעי, 9 בנובמבר 2016

פוסט בחירות

איש חכם שאני רוצה מאוד למצוא עו"ד גירושים שישאיר אותו עם התחתונים שלו בלבד בימים אלה כי השאיר אותי לבד עם הילדים לשבועיים אמר לי פעם שכשאני מרירה אני יותר מוצלחת. אני מניחה שאין צורך להסביר למה אני מרגישה שאני צריכה עידוד הבוקר. כמו כל בוקר, אבל הבוקר יותר.
במקרה, ומכיוון שאני ריאלית מטבעי (לא מקצועית, לצערי, אלא סתם כהשקפת עולם. מקצועית אני מאלה שהאשימו אותם שהם יושבים על הדשא וכעת מרוויחים עוד פחות מזה שנהג לגזום אותו) הכינותי מראש כמה דברים מעודדים.
היקום התגייס כולו לעזרתי (איפה היית אתמול בארה"ב אבל, איפה?!?) ושלח לי את שופינג איי אל, שזה בעברית "חג הקניות המיותרות בהנחות לא מרשימות באינטרנט באתרים מקומיים" (באנגלית הכל יותר קצר. חוץ מהכהונה של טראמפ. היא צפויה להמשך עד שהיקום יבלע לתוך עצמו.)
בקיצור, פריטים. בהנחה. תתפרעו כאילו מחר כולנו נמות, כי זה פתאום לא נראה מופרך כל כך.

1. תיק חתול, TFS
האמת שהוא בכלל לא בהנחה, אבל הוא תיק ויש לו אוזני חתול ואני לא יכולה לחשוב על משהו טוב יותר להוציא עליו כסף שממש אין לי.


2. ז'קט דמוי עור בצבע חרדל, קסטרו.
באווירה של היום החאקי יותר הולם אמנם, אבל חאקי כבר יש לי. אז לכו על החרדל. שמעתי שזה יכול לגרום לאנשים לדמוע, בדיוק כמו החדשות הבוקר. 




3. מראה גדולה ומהממת, סוהו.
כי באמת הגיע הזמן שנסתכל על עצמנו טוב טוב, בלבן של העין, ונשאל את עצמנו מה השתבש. 


4. סווטשירט הנחיתה על הירח לילדים, KID A.
לזכר הימים שבהם האנושות צעדה קדימה, ולא עשתה moonwalking סטייל מייקל ג'קסון, ביותר ממובן אחד.


5. מגפונים של שוז וובסטור.
זה יהיה שימושי כשנמלט דרך ההרים תוך כדי שירת My favorite things. אה, רגע. 

6.  תיק שק של מדוזה.
כי הגיע הזמן לארוז את הפקלעך ולפנות את השטח, אולי מינים אחרים יעשו עבודה טובה יותר מאיתנו. שמעתי שג'וקים אמורים לשרוד גם שואה גרעינית. בקרוב נגלה.


לילה טוב, אמריקה. כל השנים חשבנו שאנחנו הופכים להיות את, ובסוף מסתבר שהפכת להיות אנחנו. נשתמע.

2 תגובות: